. Hier is onze dochter ook nog klaarwakker. Dan maar nog ff tv kijken samen en een waterijsje eten. Ik neem de kids niks kwalijk. Kan zelf ook moeilijk slapen met dit weer....
Wij hebben een vrijstaand huis met veel ramen en lichtkoepels. De zon staat er de hele dag op. In de woonkamer is het 32 graden en slaapkamers zijn iets koeler. Ik gok 28 graden
Hier blijven de kids ook lang wakker. Geen punt. Het is vakantie en overdag doen we toch nauwelijks iets.
Boven is het 30+ onze jongste slaapt op de warmste kamer en wil geen ventilator. En toch slaapt ze zonder problemen echt bizar. Onze oudste wil alleen met haar raam dicht slapen gelukkig wel met ventilator en deur op een kiertje (wel de koudste kamer die zal rond de 28/29 graden zijn) zij slaapt ook super goed gelukkig. Onze kamer is ook warm maar moet zeggen dat we goed slapen al ben ik er s morgens wel vroeg uit dan krijg ik het te warm en is de tuin heerlijk fris.
Hier is het nu beneden 27 graden. Ik ga straks als het buiten onder de 26,5 komt alle deuren en ramen open zetten. Hier lopen de kinderen nog rond...zelfs buurtkinderen lopen hier af en toe nog binnen. Ik weet nog van mijn jeugd dat wij met zulk weer tot het donker was buiten waren. Ouders allemaal in de tuin en kinderen lekker buiten spelen. Heerlijk.
Buiten is het 32 graden en binnen in ons vakantiehuisje in Italië met airco 21 graden. Ik zie er al tegenop om volgende week naar huis te gaan naar onze woning zonder airco. Slapen is hier heerlijk!
In de kamer van de meiden 32 graden. Dat is e ht een record hier. Oudste zit/ligt nog op de bank op de tablet. Jongste viel zowat om, due heb ik net naar bed gebracht. Zij slaapt altijd erg goed en nu zelfs met de hitte ook
Beneden 29.8 en boven 36.0 graden Wij zitten in het warmste deel van NL zo'n beetje (zuidoost Brabant) En zoon vindt het toch maar frisjes dat hij geen pyama aan mag. Mama, bbrrrr zegt hij gerust. Vorige week presteert meneer het om midden in de nacht zijn winterdekbed uit de kast te halen. Had het koud. Hij heeft ook geen ventilator, raam moet dicht want dat heeft geen kierstand en als het open is gaat hij eruithangen. Ik slaap met ventilator op mijn voeten gericht en mijn vriend ligt beneden op de bank. Hij zegt dat hij vannacht misschien in de tuin gaat slapen haha ik ben benieuwd
Ik moet wel zeggen....na een hele ochtend in de airco op het werk liep ik om 12u de zon in en de eerste 100m waren toch best lekker, als een warme deken over je heen. Ik ben op een langzaam slentertempo naar de winkel gelopen en terug en dat was best te hebben.
Wij hebben er ooit eentje bij de Gamma ofzo gekocht. Toen een jaar gebruikt en stond nu al jaren ongebruikt op zolder en wilden hem weg gaan doen maar gelukkig niet gedaan. Vandaag erg blij mee geweest!
Beneden 27 graden, boven 29 graden. Ik heb ondertussen wel alles wel opengezet. Hopelijk koelt het nog wat af.
Op de slaapkamers nog 30 graden, beneden nu 28. Het koelt nog niet echt af. Dit vind ik niet meer leuk .
Beneden is het 29,5 graden en boven warmer. Ik heb gisterennacht voor het eerst met de warmte heel slecht geslapen. Nu lig ik beneden is toch iets koeler. Heb de neiging om buiten te gaan liggen, maar de muggen weerhouden me.
Jalooeeerssss! Hier 29 graden nog grrr.. Wel alle ramen opengezet aangezien buiten een graadje koeler is nu
Had net alles open gezet, begint het heel hard te waaien. Gister windhoos over de wijk gehad dus vind wind nu even heel eng