23 graden zonder verwarming. We hebben veel ramen in de woonkamer en ook nog op het zuiden, dus zoals vandaag met de zon warmt het goed op in huis.
24.5 ik ga de verwarming dus echt nog niet aanzetten, de ramen staan hier de hele dag open. Wel hebben we een super goed geïsoleerd nieuwbouw huis met grote ramen op het zuiden.
20 graden zonder verwarming. Ik denk dat hij over een paar weken wel aangaat. Ons huis is met energielabel C niet heel goed geïsoleerd.
Tis hier nu 20 graden en dan staan alle roosters continue open. (Gisteren zelfs de ramen open gehad). Overdags is hier zo'n 22 graden. Kachel sinds afgelopen winter niet meer aangehad (en hopelijk kan hij nog ff uitblijven).
De temperatuur weet ik niet precies, maar warm genoeg om nog met korte mouwen te kunnen zitten (al vind ik dat dan net even te fris ) en het raam staat nog regelmatig open. Verwarming gaat hier meestal pas laat aan.
20.5 zegt de thermostaat. Volgens mij staat er nu geen verwarming aan want mijn badjasje kwam niet voorverwarmd van de handdoekradiator af . Vloer voelt ook niet warm. In de ochtend prima te doen, in de middag en avond vind ik dat te koud.
Een aangename 22 graden. Hier hele grote ramen op het zuiden. Met een beetje zon er op is het zo 25 graden. Raam staat momenteel nog dag en nacht open.
21 graden met 1 plaat een klein beetje open. Bij temperaturen lagen dan 21 graden, heb ik het te koud.
20.5 zonder verwarming, gevoelstemperatuur eerder 18/19 even een half uurtje de verwarming aangezet en nu is het heerlijk!
Thermostaat op 18,5° (compromis, ik wil 18, man 19). In de ochtend gaat de verwarming nu heel even aan. De rest van de dag ramen en deur open. Dan is het rond de 20°.