Nu 20, met verwarming aan. Anders 19. Is net niet fijn in dit huis. Binnenkort wordt het beter geïsoleerd gelukkig.
22 graden zonder verwarming en achterdeur open. Boven staat hier altijd alles open, zomer of winter, dat maakt hier niet uit.
Hier ook bijna altijd 17 of 18 graden. Maar mijn man en zoon zijn Lava sr. en Lava jr. Wat zeg ik...lava voelt waarschijnlijk koeler dan zij Ik daarentegen...brrrr. Maar daar hebben ze gelukkig warme kleding voor uitgevonden
Momenteel 19,5 graden zonder dat de verwarming aan is geweest Als hij onder de 19 komt zet ik de verwarming aan
Nu 20 graden zonder verwarming, boven staat alles open en hier het keukenraam op een kier. Ons huis is goed geïsoleerd en als de zon even binnenschijnt voel je dat direct. Ook in de winter hebben we niet vaak de verwarming aan. Tot 18 graden voelt het hier nog aangenaam.
20,5 verwarming is nog niet aangeweest. Ons huis is goed geïsoleerd. Boven altijd alle ramen open, beneden in de woonkamer een klein raam open (ook altijd) en groot raam in de bijkeuken ook open.
20 graden zonder verwarming. Vorige week wel even een half uurtje de verwarming aan gehad. Had het de hele dag al koud.. brr..
22,5 graden met de keukendeur open en geen verwarming. Maar goed we wonen boven een bakkerij. In de ochtend met de keukendeur dicht is het rond 24,5. We wonen sinds feb hier en nog geen enkele keer de verwarming aangehad.
20,9 graden zonder verwarming. De (vloer)verwarming gaat aan als het in huis kouder wordt dan 20 graden. Maar dat is de afgelopen tijd nagenoeg nooit gebeurd.
Het zitgedeelte van de woonkamer hebben wij op 22 graden staan. Als de temperatuur daaronder komt gaat de radiator vanzelf aan. Iedere ruimte in ons huis heeft een bepaalde temperatuur en als het daaronder komt worden ze verwarmd. Ze zijn al regelmatig aan bij ons. Ik ben zelf wel een koukleum, mijn dochter daarentegen slaapt nu nog onder een laken terwijl het 17 graden is op haar kamer. In de winter krijg ik haar met moeite onder een zomerdekbed (en dan nog schopt ze die van zich af 's nachts). Dat heeft ze in ieder geval niet van mij