Hier 27.0 beneden zonder airco. Prima vol te houden. Boven wel aanzienlijk warmer... . Maar vanavond de boel weer open en morgen ochtend weer om 550 de wekker om te luchten. Dat doe ik al de hele zomer
31 graden. Niet te doen in de woonkamer. Het koelt er ook amper af...gaat dagen duren voor de warmte er uit is
Hier beneden 30.5. Boven nog warmer, maar daar kan de boel tegen elkaar open als het eindelijk afkoelt. Beneden hebben we alleen een raam aan de achterkant Dat gaat dus wel wat langer duren.. Mijn grote vriend de ventilator sleept me er doorheen!
Hier beneden nu 30 graden en boven aan de achterkant 33 en voor 35. We hebben rolluiken en screens maar dat helpt geen pest
Beneden 26,7 en boven 25 graden. Boven hangt een airco en in combi met een open trap koelt het ook wat naar beneden. Volgend jaar waarschijnlijk ook beneden nog een airco erbij want voor beneden voelt 't nog als te warm. Maar wel echt dolgelukkig met deze. Als ik de temperaturen in jullie huizen zie heb ik echt met iedereen te doen.
Bij ons is het beneden 27 graden en boven 28 graden. We hebben overal rolluiken beneden ook screens en zonnescherm, huis goed geisoleerd. Maar toch die temperaturen. We gaan volgend jaar toch maar voor een airco kijken. Dochter heeft het erg moeilijk met de warmte.
Nav dit topic ook maar eens mijn thermostaat bekeken: 30,5 graden...Blegh... binnen nog redelijk te doen met ventilatoren. Zoon vindt het heerlijk, mooi binnen hangen bij de tv aangezien mams een beetje erg lamlendig wordt van dit weer... Nou,ja volgende week weer school. We hebben vrijstaand huis en lekker rondom zon de hele dag...
Zo blij met zwembad in de tuin. De middag overleefd haha. Met regelmatig ff duiken. Over 2 WK is overkapping in de tuin klaar en staat er geen zon meer op de achterkant van het huis ( zuiden) en ik denk dat dat heel veel scheelt. Nu met geraamte van hout al veel meer schaduw. Anders was het nog warmer geweest weet ik uit ervaring
Beneden nu 30, en daar staat een mobiele airco te loeien. Boven dus 30+, zoon slaapt 's nachts met de ventilator aan en ik heb een zweetlap naast me liggen om droog te deppen ...hebben de hele dag zon en een oud huis dus zomers warm en 's winters koud. Neem snel een frisse duik, krijg het er warm van
Hier nu 24° beneden Boven 22° (airco alleen boven maar pakt ook gedeelte beneden mee) We hebben overal rolluiken Wonen vrijstaand en hele dag zon op het huis
Beneden 25, boven en op zolder 23 (airco) Tuin op t zuiden en achtertuin van 8 meter breed met vooral glas. Dus valt mij mee dat het beneden nog zo goed is qua temperatuur. Zal wel door de airco boven komen.
Hier nu de 30 aangetikt....iedere ochtend als ik opsta voelt de vloer ook gewoon warm aan (warmtepomp/vloerverwarming) ,de verwarming gaat gewoon aan!Alles wat ik uit kon zetten aan de warmtepomp is uit maar toch verwarmt hij de vloer tot 30gr....Helemaal de stekker eruit gaat niet want dan heb ik geen warm water meer maar de verleiding is groot.Ik hou juist zo van een koele vloer in de zomer.Doe mij maar een gewone cv-ketel ,dan is uit ook gewoon echt uit....Ventilator staat aan maar het helpt niets,ramen open gooien werkt niet want het waait niet en de buitenlucht is warmer dan binnen.
Zowel boven als beneden 28 graden. Zet het iedere ochtend even open. Krijg dan ong een halve graad terug.