Woonkamer momenteel 31,5. Boven dus nog warmer. Slaapkamer aan voorzijde vh huis is 32,5 graden, slaapkamers aan achterzijde huis zijn 34 graden. Zolderslaapkamer inmiddels 36,5 graden.
Momenteel op vakantie en in het chalet is het 32,5 graden.... Verschrikkelijk. Morgen lekker naar huis na een dagje dierentuin!
Het is nu 30,5 in ons vakantiehuisje. Boven nog warmer. Heb net alles open gezet en het begint een beetje te waaien, dus wie weet koelt het wat af pffff.
Ja ik weet het... maar hij gaat er niet op liggen! Als ik hem probeer te koelen door voetzolen nat te maken of koele doeken op hem te leggen, loopt hij weg! En ik denk dat dat alleen maar averechts werkt! Uitzitten en met rust laten maar! Hopelijk koelt het in de avonden en nachten een beetje meer af als het van de week overdag 25-27 graden wordt!
Helaas wel....woningbouw reageerd niet op mijn mail erover...alle woningen die opgeleverd zijn hebben nog veel problemen met de installatie's, we hebben gezamelijk de woningbouw ingebreke gesteld en de eis voor screens op tafel gegooid maar er is nog niets uitgekomen. Ik hoop dat het snel afkoelt buiten dan zakt hier binnen de temperatuur misschien weer een beetje.
Gisteren liep het beneden op tot 27 graden beneden en ik wil beneden de airco echt niet aan want dochter is sinds de airco op de slaapkamers aan staat al zo gigantisch schor/hees. In de slaapkamer blijft de airco nu ook uit en man slaapt nu bij zoon want die willen wel de airco aan. Vandaag ben ik om 5 uur naar beneden gegaan en heb de voordeur, raam voor en de pui achter allen tegen elkaar open gegooid en het is nu al gezakt naar 25,5 graad. Denk dat ik het nog een uurtje open hou zo (want dan zal het buiten wel warmer worden dan binnen) en dan alles pot dicht gooi.
Schandalig! Er stond laatst een heel stuk in het AD over fouten van warmtepomp installaties in nieuwbouwwijken. Heb je die gelezen? Misschien kun je dat nog als munitie gebruiken tegen de woningbouw. Dit moet gewoon opgelost worden. En volgens mij kan dit best "simpel" met een omleiding soort van bypass met klep die open en dicht kan tussen dat en de vloerverwarming.
Hier nu 26.5 met alles open. Gisteren voor het eerst de 30 graden aangetikt. Mag van mij nu echt wel even minder worden hoor pfff. De halve dag als een natte vaatdoek op de bank want bewegen is zweten. Me bril zakt gewoon steeds van mijn gezicht af door het zweten....
Hier beneden nu 28,5. Op onze eerste verdieping is het het beste uit te houden. Wij slapen op zolder (geen idee hoe warm daar, maar veel te warm) dus slapen nu al 4 dagen beneden. Net weer alles helemaal open gezet om wat door te waaien.
Nu 27 graden ivm openstaande ramen. Gisteren gewerkt een dag en avonddienst in de wijkverpleging, bij de mensen was het 30 graden binnen. Ik voelde mij zoooo vies zweet overal.