Onderverdieping 23 graden. Lang leve airco’s. Boven bij de slaapkamers vd kinderen is het warmer, daar hangen nog geen airco’s. Maar ze klagen gelukkig nog niet vd warmte.
Al 5x keer....software update hier,nieuwe printplaat buitenunit,sensor verplaatst enzo maar geen enkele monteur gelooft me als ik zeg dat de verwarming aan blijft gaan als er geen warmte nodig is,dat de warmtepomp dus een eigen leven leid...
Er zijn genoeg fouten bekend,woningen die weer op gas aangesloten zijn omdat de capaciteit in de winter niet toereikend was bv...deze warmtepomp zou ook moeten kunnen koelen maar dat is niet aangesloten.De andere huurders en ik klagen al vanaf het begin over de gebreken aan de woning(sinds januari 2019).Er was namelijk niets getest voor de sleuteloverdracht,we moesten het maar uitzoeken.Aannemer is met gierende gaskleppen naar het oosten vertrokken en komt de provinciegrens niet meer over.
Dat hoop ik ook voor je! Vreselijk lijkt me dat. Is het al zo warm en springt de verwarming nog aan ook pfff...
Als het geen rokken/jurken zijn dan lijkt het mij dat ze anders broeken draagt. Meer smaken zijn er volgens mij niet
Klopt, maar op me een beetje over alsof een rok in de winter geen optie is ofzo haha. Ik heb altijd heel koude benen 's winters als ik geen lange rok draag.
Op mij kwam het juist over dat ze normaal broeken draagt en dat het wel heel warm moet zijn voordat ze een rokje aantrekt
Ik ben zomer en winter in spijkerbroek te vinden, een lange wel te verstaan. Soms een uitstapje naar een tuinbroek van, welja, spijkerstof. Rokjes...ik heb ze mocht ik bij een gereformeerde klant neergezet worden (die waarderen een vrouw in broek nou niet echt) maar draag ze zelden tot nooit.
Ik denk dat het voor iedereen verschillend is. Als ik zomers warm douche val ik bijna flauw erna, bovendien geeft het warme water weer warmte in de badkamer. Veel drinken (geen alcohol!) was ik nog vergeten erbij te zetten.
Wij hebben zojuist beneden de 30 aangetikt. Boven 31 op de koudste kamer. De rest weet ik niet en wil ik niet weten. Wat ik gek vind: de temperatuur loopt hier 's avonds juist als een malle op. Vooral de babykamer: hup hele graad erbij ineens. Frustrerend ook.
Beneden nu 29,5 graden, niet te harden meer. Boven wil ik het niet weten maar gezond is het niet meer. Zie nu alweer op tegen de volgende plaknacht. Slaap zelfs met ventilator naast het bed bijzonder slecht. Zal blij zijn als dit straks weer voorbij is en de temp weer eens terug gaat naar de 22 graden beneden.