Zomers staat hij uit hier In de winter continu op 20.5 Als ik thuis ben wordt dat overdag vaak 22 (koukleum). Maar als ik een dag weg ben staat hij gewoon op 20.5.
ik zet hem meestal op 19 gr als vl beneden komt knalt hij m door naar de 22 a 23 graden veeeeeeeeelste heet voor mijn doen meestal zet ik hem daarna ook weer terug dan pakt hij maar een trui
Dag en nacht op 20 graden. We wonen in een oud huis waar het erg snel heel koyd wordt vooral op de kinderen hun kamer
Zal wel niet veel warmer zijn beneden dan de verwarming staat . Smorgens 6 uur springt hij op 20 en zo blijft hij staan tot Savonds uurtje of 11 à 12. snachts gaat hij op 10 In de zomer uit of smorgens heel even opwarmen
S nachts op 16 graden. Overdag op 19 normaal gesproken en als het zo koud is als nu dan staat ie op 20. Als ik werk staat ie op 17,5 graden ( zonde om zo hard te laten branden mensen ! Kost veel extra geld)
Overdag 18/19 Als we een paar uurtjes weggaan op 17 's Nachts op 16 In de zomer gewoon uit. Wij zitten niet veel stil dus hebben het niet vaak koud
het is bloody hot here.. Wij hebben alleen een houtkachel.. Of tenminste we gebruiken alleen de houtkachel. dat verklaard waarom ik dus altijd in een topje loop omdat het hier dus beneden minimaal 24 graden is.. We hebben de deur open naar boven en dus boven is het zo'n 19 graden denk ik.. Voordeel is we betalen heeeeel veeeeeel minder aan de nuon. (mijn man kapt de bomen zelf dus daar zijn we alleen wat motorolie voor kwijt) Nadeel is dat ik bij anderen het dus altijd koud heb omdat ik dus een warmere temp gewent ben!. Maar goed ik zou nooit meer zonder kachel willen..
overdag 19 of 19.5. einde van de middag naar 20,5 en 's avonds altijd weer uit. meestal daalt de temp naar max 18,5gr in de woonkamer, dus ons huis houdt de warmte goed vast, scheelt ook weer stoken en als het zonnetje in de huiskamer komt 's middags dan warmt het ook heel snel op!
overdag 19,5 en s'nachts gaat hij vanaf 22:30 naar 16 graden. S'ochtends om 6 uur staat hij op 18,5 als ik opsta zet ik hem 19,5
Als we thuis zijn zet ik hem op 20graden en als we weggaan op 16. 'S avonds als de kids in bed liggen gaat de houtkachel aan en is het bijna 24graden . We wonen in een tussenwoning uit 1910 en is niet heel goed geisoleerd.
Nee ik kan gewoon niet tegen die drukkende warmte En je kan toch ook gewoon een lekkere dikke trui aantrekken? Of een warm vest? En ik lig echt niet te koukleumen met een dekentje hoor hahaha
Ja hoor, die speelt ook lekker op de grond. Hij heeft het altijd vele malen warmer dan ik, is net mijn vriend. En in de zomer loop je toch ook niet te miepen als het 19 graden is dat je kindje het te koud heeft op de grond?
Maar 19 graden in de zomer buiten voelt toch wel anders als 19 graden in de winter binnen. Ik loop momenteel niet in een t-shirtje en slippers terwijl het nu binnen toch zo'n 20 graden is .
Hij gaat 's ochtends om 7.30 (weekend 8.00) automatisch op 20 (dan is ie 1 tot 1,5 uur van te voren bezig om op te warmen) en om 22.00 terug naar 18 graden (we gaan om 23.00 naar bed). Als er geen vorst is 's nachts op 16,5. Op de ene dag dat er niemand is overdag gaat ie op 18. Als we weg zijn zet ik hem eigenlijk nooit lager. Soms gaat ie 's avonds op 20,5, nooit hoger. Maar ook nooit lager dan 20 als ik thuis ben.