zo ligt milou nu ook hoor!! ze slaapt aan de voorkant waar het kouder is en ze kruipt onder de dekens weg dus ze heeft piama aan met winterslaapzak met mouwen en deken
Leuke naam On topic: Onze zoon ligt in pyama en romper lange mouw onder dekbed. Onze dochter ligt in prenatal winterzak met mouwen en romper lange mouw onder een enkele deken. Ik vind het erg koud in huis en zag bij milou net de thermometer op 18graden staan. Ikzelf lig ook met sokken aan in bed!
Nou hier dus om 2.45 klaar wakker en ze voelde ijskoud aan... Ik ben naat zolder verkast en zij bij mijn vriend. Ik moet werken... Vanavond toch maar een deken in een hoes doen of haar nog een vest extra aan doen...
Ik heb duidelijk een koukleumpje :-D. Ze heeft een romper met lange mouwen en een dikke pyjama aan. Daarmee ligt ze in de combisleeper (beide delen), maar na een paar keer heel vroeg wakker én koud aanvoelen, hebben we er ook nog maar een dekentje over gelegd! Maar ja, hier zijn de nachten al een paar keer flink koud geweest en was het 's ochtends 15 gr. op haar kamertje. Mijn oudste heeft altijd genoeg gehad aan alleen de combisleeper, dus gewoon naar je kindje kijken (en voelen). Wachten tot het "echt" koud wordt, vind ik een beetje gek, want het is hier al wel een paar keer onder 0 geweest 's nachts, dus dat vind ik al wel koud genoeg, eigenlijk :-D. Lig zelf ook al een tijdje onder een dubbel dekbed én warm mijn bed van te voren op met de elektrische onderdeken. Volgens mij moeten we ook allemaal weer even wennen aan de kou en kunnen we (en de kids) er straks als het nog wat kouder wordt, beter tegen.
Hier ook een koukleumpje...in hersftzak van de Puckabag met lange mouwen romper en pyama en sokjes. En dan nog lakentje en 3 dunne dekentjes. Overdag heeft hij het snel warm, maar 's nachts... Hier overigens ook ongeveer 16 graden op zijn kamertje. Mooie temperatuur, gezonder dan zo warm. Dan maar een extra dekentje.