whaa

Discussie in 'De lounge' gestart door staffies, 11 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. staffies

staffies Bekend lid

21 sep 2009
    551
    0
    0
    emmen
    ik ben vanmiddag gebeld door RTL4 en ik kon niet opnemen omdat ik aan het werk was ik baal hier ontzettend van word er helemaal gek van :(:( en nu ga ik morgen meteen proberen terug te bellen ..kan niet wachten tot morgen ...

2. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    owie, spannend..heb je ergens aan meegedaan of je aangemeld ofzo?

3. staffies

staffies Bekend lid

21 sep 2009
    551
    0
    0
    emmen
    ja voor de show van derek ogilvie...

4. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Hoe heb je dat gedaan?

5. staffies

staffies Bekend lid

21 sep 2009
    551
    0
    0
    emmen
    op de site van rtl kun je naar derek ogilvie en dan kun je je inschrijven en dan hopen dat je wordt terug gebeld voor een show...dus ik baal ontzettend nu

6. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

oh balen zeg! :x maar ze proberen het vast nog wel een keer of sturen je een uitnodiging als ze je niet kunnen bereiken, of gaat het na 1 keer proberen echt niet door?

7. staffies

staffies Bekend lid

21 sep 2009
    551
    0
    0
    emmen
    nou een collega van mij is ook 2x gebeld en die was er niet en toen hebben ze de volgende dag weer gebeld en met een vriendin van mij precies zo en allemaal deze week gebeld dus ik hoop dat ze morgen weer bellen ,maar anders bel ik er wel achter aan hihi en als ik het goed is dan is het al voor deze zaterdag dus ik heb nog niks gepland voor dan haha erg he

8. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Spannend!!!!!!!!

9. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ze hebben mij toen ook gebeld voor derek ogilvie maar verwacht er niet veel van ze gaan vragen of je video opnamens kan maken van je kleintje en die moet je inzenden en dan word je pas geselecteerd aan de hand van de video beelden

10. staffies

staffies Bekend lid

21 sep 2009
    551
    0
    0
    emmen
    jaaaaa... Wij gaan morgen naar Derek Ogilvie ...ik heb er vanmorgen maar ff zelf achteraan gebeld ;) dus ik ben heel benieuwd :D

11. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

echt??? super! spannend joh! laat je weten hoe het was?

12. staffies

staffies Bekend lid

21 sep 2009
    551
    0
    0
    emmen
    ja dat zal ik zeker doen :)

13. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

leuk leuk leuk ik hoop ooit ook eens heen te kunnen.

Ik wil het ook zeker horen hoe het was!!!

14. staffies

staffies Bekend lid

21 sep 2009
    551
    0
    0
    emmen
    Nou dames ik vond het een zeer geslaagde avond en het is echt super om het mee te maken en vooral zo dichtbij ...

Wij zaten op de 1ste rij :$ dus hopen dat we straks ook goed in beeld zijn als we op tv komen :D en hij maakte heel veel grapjes om de spanning bij iedereen eraf te krijgen dat was echt fijn en hij had een oogje op mijn vriend jaja ook dat nog hij gaf mijn vriend een hand en zei tegen hem dat hij homo was hahaha en aan de andere kant was er nog iemand die hij elke keer in de maling nam ...op het eind zei hij wel dat hij dit allemaal zei om zo de spanning eraf te halen bij iedereen ,maar toch vroeg hij of mijn vriend echt niet met hem mee wou hahaha ...

En van sommige dingen stond ik echt te kijken hoor er was bijvoorbeeld ook een meid met haar vriend en hij zei tegen haar dat haar dochtertje bij haar op schoot zat ,maar dat kon niet want ze hadden nog geen kind verloren jawel zegt Derek je hebt een miskraam gehad en terwijl ze dat niet wist....heel emotioneel sommige dingen ..

En hij vroeg aan een vrouw of zei last van haar kies had ,maar dat had zei niet en hij maar verder vragen en op een gegeven moment kwamen ze uit bij haar zoontje dat die dan last van zijn kies moest hebben ,maar dat wist ze niet dus ze moest naar haar ouders bellen die aan het oppassen waren en het jongetje (8 jaar) wakker maken en toen vroeg zij aan haar zoontje of hij last had van zijn kies en hij zei ja :$:$ echt heel apart ...

Maar hij is jammer genoeg niet in contact gekomen met mijn vriend zijn vader ,maar het was een hele mooie ervaring :D

15. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

jee wat een ervaring, wanneer wordt het uitgezonden? ik ga kijken! :D

16. staffies

staffies Bekend lid

21 sep 2009
    551
    0
    0
    emmen
    eind april beginnen de nieuwe programma's dus wanneer deze erop komt dat weet ik niet :( dus vanaf eind april dan kijk ik elke vrijdag :D

17. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

okay ik ook! :)

Deel Deze Pagina