Dean heeft een romper zonder mouwen en een shirt met korte mouwen. Morgen tevens een korte broek erbij. 's nachts heeft hij een romper aan met lange mouwen, een dunne slaapzak en een enkel dekentje tot net onder zijn borst. Ik zou je adviseren om eerder iets te koud te kleden dan te warm. Warmte is toch gevaarlijker voor een baby.
mijn dochtertje had vandaag een ribfluwelen jurkje aan met korte mouwtjes , daaronder een rompertje met korte mouwtjes en ze had eeen dunne majo aan...kleed haar met de gedachten dat ik t ook zou aan kunnen trekken...dus als ik met korte mouwen kan kan zij dat ook.... in huis doe ik die majo uit ; want binnen ist 25 graden...
Hier had me dochtertje vandaag een jurkje aan met korte mouwtjes en sokjes. ze heeft het ook snel warm. en vond het heerlijk zo!
Mijn dochter had vandaag een romper zonder mouwen aan, een polo met korte mouw, spijkerbroekje en als we buiten waren een vestje!!!! Maar toen ik haar uit de maxi cosi haalde waren d'r nek haartjes wel nat dus toch te warm
Vandaag heeft mijn meisje een romper aan zonder mouwen, een tuniekje met korte mouwen en een legging. Vind het soms ook lastig hoor maar kijk altijd naar wat ik zelf aan heb en zorg dat ik een vestje voor haar bij me heb
ik kleed hem aan zoals ik mezelf aankleed en dan controleer ik zo nu en dan eens zijn nekje of hij het warm of koud heeft. groetjes