LOL!! Dat is humor. Ik vind dit nou echt een non-topic, maar goed, 't houdt je van de straat zullen we maar zeggen. Hier alle kleding op 40 graden (dus ook ondergoed behalve de witte tenten ). Beddengoed, handdoeken, witte was op 60 graden en 1 x in de 2 weken de handdoeken van de hond (jaja we maken 'm schoon na iedere wandeling) op 90 graden. Als al die 'poepbacteriën' nou echt zouden blijven zitten zelfs tot naaaaa het wassen zou een wasmachine wel een nutteloos ding zijn en wasmiddel nog een ergere geldklopperij. Schoon = schoon wat mij betreft.
ondergoed behalve bh's, washandjes, handdoeken, vaatdoeken en beddengoed op 60 (Laatst nog aangeraden door KA, zodat alle bacterien doodgaan)
meestal 60 graden, soms bij niet genoeg was 40. mijn, zijn, zoons obndergoed en shannons rompers. Kijken er serieus echt mensen naar wasvoorschriften ? (en dan niet die van de delicate shirtjes dat snap ik etc) Als ik vind dat het 60 graden aanmoet kunnen gooi ik het er gewoon in komt het er niet mooi uit jammer dan. beddegoed/ondergoed/hempjes/spijkergoed/dekens/sokken/handdoeken gaat hier allemaal op 60. Altijd.
40 graden de boxers van mijn man, en warmer dan krimpen ze als de ziekte, wel doe ik ze zoals nu met dit zeikweer even in de droger. en nu doet hij gewoon 2/3 jaar met zijn boxers en schoon is schoon, ik vertrouw erop dat het schoon is als het zo gewassen is. ik heb ook 1 kookwas in de week maar dit is van mijn werk en houd ik heel erg gescheiden van mijn eigen was (pedicure dus heb per week wel 1 hele trommel vol witte hydrofielen en handdoekjes ) verder eigenlijk alleen beddengoed op 60 graden de rest allemaal op 40en alle binnenstebuiten
zoveel mogelijk op 60 graden ivm huismijt allergie van mijn partner. truien doe ik altijd op 40 graden, anders zijn ze zo stuk. Ook was ik alles in de neutral.
Ik was ze op 90 graden. Samen met theedoeken,handdoeken,vaatdoeken en witte sokken. en natuurlijk mijn eigen oma onderbroeken. Waarom? mijn moeder doet dat ook dus automatisch overgenomen.
hier ook nog even in de onderbroeken van manlief gekeken naar wasvoorschriften staat ook 30.. was ze op 40.. hij heeft onderbroeken van 40 euro per 2. meneer wil alleen maar g-star of bjorn borg boxers ook kleding wordt op wasvoorschriften gewassen.. moet er niet aan denken dat zijn dure shirts en of mijn kleding gaat krimpen
Kleding was ik wel op was voorschriften. Maar eerste paar keer was ik zijn donkere boxers op 40 graden maar na een paar keer gaan ze gewoon mee op de kookwas. En niet om de poepvlekken!!. Nou heeft mijn man ook geen dure boxers ik koop ze altijd bij de Hema. maar krimpen niet.
ik heb wel eens goedkope gekocht en hij probeert het ook wel hoor maar hij vind de ze niet lekker zitten.. naja prima toch dan.. ze zijn van goede kwaliteit dus gaan wel langer mee.
Ik was alles op 40 graden, dus ook zijn boxershorts. Die overigens gewoon bij de zeeman vandaan komen
Zo is het je moet dragen wat je zelf lekker vind zitten. Maar die van mij is erg zuinig voor zichzelf en vind die van de hema al te duur. gelukkig heb ik geen problemen met geld uitgeven voor me zelf