Hallo, Even een vraagje hoor. Ik ben nu inmiddels 15 weken zwanger van de eerste en alles gaat tot nu toe goed. Nu zag ik gisteren ineens witte/gele druppels uit mijn beide tepels komen. Ik neem aan, dat mijn melkproductie op gang komt, maar mij lijkt het wel erg vroeg. Kan het de melkproductie zijn? Groetjes, Carla
Ik ben nu 20 weken zwanger, en zag dit zaterdag ook! Bij mij was het een beetje doorzichtig/wittig..... Vond het zelf nogal vroeg.... Vanmiddag moet ik naar de vlos, dus vraag ik het gelijk even! Als ik meer weet zet ik het neer! maar misschien zijn er dan al andere dames die er meer over weten
Ik heb wel eens gelezen dat sommige vrouwen het al met tien weken hebben, anderen de hele zwangerschap niet en tóch gewoon borstvoeding kunnen geven. Het ligt aan je lijf; bij de een werkt het zus, bij de ander zo. En anders idd even je vk vragen.
Kan heel goed hoor, het moment van wanneer je borsten ermee beginnen zegt inderdaad niks over hoe de bv al verlopen. Sommige vrouwen lekken de hele zwangerschap nooit en kunnen toch prima bv geven. Andersom kan ook..
Ik had het al voordat ik zwanger was (als ik erin kneep kwam er soms wat uit) en nu ik dus zwanger ben wordt het wel meer, tenminste, ik had laatst een donkerblauwe bh aan en daar zaten dus wel kleine vlekjes op. Dus het zal per persoon verschillen.
Ik had bij een maand of 4 al dat er af en toe een heel kleintje beetje uit mijn borsten kwam. Zo weinig dat je aan het einde van de dag hooguit een paar witte kruimels op mijn tepel kon zien, maar geen grote vlekken in mijn beha. Maar vorige week had ik ineens in mijn beha een hele grote witte vlek zitten. En van de week werd ik 's nacht wakker en had ik ook een grote natte vlek in mijn hemdje zitten. Het begint nu dus echt op gang te komen. Maar dat lijkt me ook heel normaal. Ik draag overigens voorgevormde beha's dus ik hoef me niet druk te maken over genante natte vlekken in mijn kleding
Beetje laat antwoord, maar had even de laptop uitgeleend.... heb het gevraagd, en het was inderdaad helemaal n ormaal.... De een heeft het met 10wk de ander met 20 en de ander helemaal niet.... Zegt niets over je borstvoeding! (alleen vervelend is het wel...)
Soepstengel dank je. Ik moet volgende week naar de VK, dus ik zal het nog wel even melden. Ik heb gister maar alvast zoogcompressen gekocht. Ik heb geen zin om op mijn werk in 1 keer ronde vlekken in mijn kleding te verschijnen.
Ik heb er vanaf 20/21 weken last van. Eigenlijk alleen s nachts. Overdag zitten er soms een paar opgedroogde, soort korreltje in m'n bh. 's Morgens heb ik in m'n hemdje vaak een paar opgedroogde plekken. vorige week een keer was het echt nat. 'k Ontdekte ze laatst ook op het hoeslaken toen ik 't bed ging verschonen.