baby 7 mnd en slaapjes schoolritme

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door cowgirl80, 15 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.990
    6.741
    113
    zuid-holland zuid
    pfff hoe doen jullie dat met een baby die op 2 slaapjes zit en een schoolritme ernaast?

Ik heb geen buurvrouw waar ik de babyfoon kan zetten...alleen laten liggen vind ik geen optie... we gaan met de bakfiets naar school dus ik kan m niet in de wandelwagen te slapen leggen ofzo...

Vanmorgen sliep hij van 10 tot 11:45 toen moesten we op pad. Dat was eigenlijk best wel goed, want hij slaapt ook vaak pas om 11u en dan heeft hij maar een kort slaapje.
    Nu vanmiddag ging hij pas om 14:15 slapen en ik moet hem nu alweer wakker gaan maken, want we moeten weer op pad :(
    Hoe doen andere mensen dat? Wat voor slaapjesritme hebben jullie?

2. Blinq

Blinq Bekend lid

12 jan 2011
    708
    0
    0
    Hier heb ik eigenlijk ook zo'n probleem. Dochter van 3 gaat twee keer in de week van 13.15 tot 15.45 naar de psz. Heb het een aantal weken geprobeerd, maar was niet te combineren met de jongste. Te lang wachten is geen optie omdat hij dan te moe werd en elke keer in en uit de auto en thuis weer naar bed werkte voor geen meter. Eind van de dag oververmoeid kindje :(
    Nu blijft mijn moeder op de kleine letten als ik de oudste weg breng en haal. Lopend er naar toe is geen optie helaas omdat het te ver is. Anders had ik hem in de doek gedaan en was het geen probleem.... Volgend jaar gaat ze ook naar de bs en ben benieuwd hoe ik dat ga oplossen. Tegen die tijd is hij anderhalf en zal denk ik op 1 slaap zitten. Hopelijk kan ik het tzt zo sturen dat dat net zo valt wanneer de school smiddags weer begonnen is..

3. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Heb maar 1 kind dus heb t probleem niet maar. Zou een slaapje in de ochtend doen zoals. Je zei van 10.00 tot ? En dan als je terug bent van het ophalen. 15.00/15.30. Zo waren de slaapjes van de mijne eigenlijk ook altijd

4. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.990
    6.741
    113
    zuid-holland zuid
    @nicci1982 ja dat zou ideaal zijn, maar mijn baby zou het liefst om 11u en om 15u zn slaapjes doen... dus als ik hem er eerder inleg gaat hij vaak lang liggen jengelen.
    Maar ik ga nu inzetten op m zo moe mogelijk krijgen ;) Hij moet van 8:30-10u maar flink oefenen met kruipen, daar wordt hij lekker moe van!

5. tido

tido Actief lid

21 aug 2013
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja moeilijk.
    Hier ook twee slaapjes en geen mogelijkheid om hem te laten liggen. Ik woon achteraf en mijn buren wonen te ver weg.
    Ik moet hem vaak wakker maken of rekken. Is hij te moe slaapt hij in de maxicosie en laat ik hem liggen. Wordt hij wakker kan ik hem wel gewoon in bed leggen als hij nog moe is...hij haalt het hier op andere dagen weer in.

Deel Deze Pagina