Hallo allemaal, Na een lange week werken ben ik toch echt blij dat ik weekend heb. Sommige zullen het wel herkennen. Ik ben zo verschrikkelijk moe na zo'n week dat ik in het weekend alleen maar op de bank lig te hangen en zie ik eruit als een zombie. Qua eten...oef. Als ik er al aan denk wordt ik er misselijk van. Als me mannetje staat te koken, die lucht...bleh. Maar ik zal toch moeten blijven eten. Ik hoef er niet van over te geven, maar ik krijg gewoon echt niks naar binnen toe. Weet iemand hier een oplossing voor?
Voor de moeheid heb ik ook heel erg... En bij mn 1e ook ik zal zeggen geef vooral in het weekend je lichaam veel rust.. Kwa eten.. Je kindje pakt wat het nodig heeft... Als jij het of niet eet pakt hij het gewoon van jou af... Je hoeft niet bang te zijn dat je kindje te kort komt.. Maar probeer in iedergeval wel iets te eten want als je niks eet daar word je ook nutteloos van Succes meid Liefs, Geraldine
De moeheid gaat hopelijk snel voor je over. Ik had het tot 14 weken. Maar dan idd in het weekend gewoon veel rusten. Laat je mannetje maar wat meer aan het huishouden doen. En qua eten kan ik je niet echt tips geven. Ben zelf nooit misselijk geweest. Lees wel eens dat het helpt om kleine beetjes te eten.
Bedankt voor de antwoorden. Heb goed nieuws want de misselijkheid is over...joeeeehoeeeee. Nou moet ik zeggen dat nog niet alles er in gaat. Met name vlees. Bleh. Maar ach ik eet iig weer een stuk meer. Das toch best belangrijk.
Vitamines slikken vooral vitamine D. Op de lijst van de verloskundige werd aangeraden om extra vitamines te nemen. Dus heb ik de Fem natal van Davitamon gekocht.
Ik heb het ook erg gehad en soms nog wel maar het word echt beter! Vlees gaat er hier ook slecht in, behalve bijv. gehad door de macaroni ofzo. Ik eet gewoon maar een beetje wat ik lekker vind Qua moeheid was week 10 hier heel erg maar had ook een blaasontsteking. Langzamerhand gaat het weer een beetje beter. Probeer er zoveel mogelijk aan toe te geven.