Hoe was de sex?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door ikzouzograag, 21 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Haha wat een vraag - wij hadden die week al een aantal keren de sterren van de hemel .... Maar dit was een vluggertje, 's ochtends vroeg en was weinig romantisch :+

2. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Hihi, leuk topic!

Hier waren we altijd al dagelijks bezig. Dat is niet veranderd nadat we gingen proberen voor een baby. Vlak voor mijn laatste ovulatie heb ik hem voor de tweede keer die dag naar boven gesleept. Had er een goed gevoel over, extra zin en het was zeker ook goede seks.

11 dagen later een positieve test, en hoewel niet onverwacht, een tweeling!

(De maand daarvoor was het niet raak, toen zat ik ook niet lekker in mijn vel (nare reactie op Etos zwanger worden) en was de seks meer een 'plicht'....)

3. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Leuke vraag idd!
    Hier niet elke dag of om de dag seks gehad. We wilden dat onze baby uit liefde gemaakt werd en niet omdat we perse een kindje wilden. Maar voor ons was het ook makkelijk praten was de 3e ronde zwanger.
    Alle keren dat we gevreeen hebben was gewoon lekker en soms romantisch soms wat meer horney :)hihi. Weet niet van welke keer ik zwanger ben geraakt. Weet nog wel dat de dag dat ik toen mn ei had we niet gesekst hadden ik had gewerkt die dag (was een zatedag) en dag ervoor ook gewerkt en s avonds nog een verjaardag en toen we thuis kwam lagen we gelijk te knorren hahah:D.
    Dus wat al eerder gezegd is maakt allemaal niet uit wanneer je sekst tis gewoon een kwestie van geluk hebben en meerdere factoren die samen hangen denk ik!

4. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    #24 R1lana, 30 jun 2009
    Laatst bewerkt: 30 jun 2009
    Hier was de sex net zo bijzonder als de andere keren
    want we gingen niet voor een kindje.

5. aloeetje

aloeetje Actief lid

25 aug 2008
    204
    0
    0
    huisvrouw
    hattem
    Lieve Trees,

Wat ontzettend fijn om dit bericht van je te lezen, weet hoe moeilijk het voor je was, nou geniet er nu maar extra van.

Gefeliciteerd meid

6. Mecha

Mecha Niet meer actief

haha heel leuk onderwerp..

nja bij ons was het heel lang en veel sex.. zo ie zo hadden me partner en ik veel sex maar toen, was het ook gewoon op comando.. je kent het wel helemaal kapot thuis van werk moe moe moe te laat thuis veel te doen en dan toch.. ja maar schat ik heb deze week eisprong .. zou toch zonde zijn whahah.. tuurlijk wel altijd genoten maar soms erg vermoeiend.. na heel lang proberen bijna 2 jaar .. had ik de hoop een beetje opgegeven .. liep bijna een jaar bij de ferti-kliniek en toen moesten we een brake nemen ivm de resultaten van de onderzoeken en de zomerstop.. besloten ze daar dat ik pas eind juli begin augustus terug kon komen voor evt een kijk operatie iui of een ander hulpmiddel.. dus ik had het opgegeven .. ik heb me eisprong gehad op me moeder haar verjaardag en ik kan me nog herinneren dat me vriend de hele week al een verhoogd libido had en daardoor was de sex dus ook heel fun en werd ik dagelijks op verschillende manieren verleid.. welke dag de lucky day is geweest geen idee?? deden het 3 keer per dag elke dag :D:D:D:D... dus opgeven was bij ons de truuk ;)

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ehmm..ik weet er niet veel meer van want we waren beiden ladderzat..

eigenlijk had ik het kunnen weten want ik ben verwekt door 2 ladderzatte ouders en het komt weleens vaker voor in mijn familie!

(oef dat klinkt fout....maar het valt wel mee hoor! we zijn gewoon een heel gezellige familie haha!)

8. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    PROEST!!!!

Ik weet nog goed hoe ik zwanger werd van Vigo...
    We zaten midden in een verhuizing, en de laatste nacht in ons oude huis hebben we seksend doorgebracht :D

9. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    Ik weet nod precies wanneer ik toen zwanger geraakt ben.. Mijn cuclus was inderekeer 35-33 enzo.. En op gegeven moment voelde ik in de ochtend een duidelijke eisprong.. zou met mijn vriedinnen gaan stappen en heb afgebeld:p haha.. want mijn mannetje die moest tot 6 uur werken en dan was ik al weg.. en dan werd het nacht werk.. en ja hoor 12 dagen daarna teste ik positief.. alleens helaas is ons kindje na 9 weken gestopt met leven.

10. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik heb me deze maand helemaal niet druk gemaakt om zwanger worden...
    Had mijn zinnen op iets anders gezet namelijk een hond die we uit het asiel hebben gehaald..
    Maar de seks die we deze maand hebben gehad (eigenlijk niet super veel) was iedere keer echt zooo super!! We hebben er ook echt van genoten, dus niet moeten maar puur voor de lol!

Ow en de vorige keer dat ik zwanger raakte was eigenlijk een beetje hetzelfde helaas is het toen mis gegaan... Volgens mij hebben we toen ook op dezelfde plek in het zelfde standje seks gehad haha

11. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    momenteel ziektewet ivm herseninfarct jan 2008
    goirle(tilburg)
    die truc ga ik ook proberen kleintje88!!

12. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    ik weet het eigenlijk niet! hahahaha

heb meerdere keren sex gehad en alle keren was het erg fijn. heb niet mijn eisprong bijgehouden dus weet niet wanneer het kindje verwekt is. daar kom ik nog wel achter dan met de echo.

wel een leuk topic trouwens...

13. Anique

Anique Niet meer actief

Onze seks is eienlijk altijd fijn :) En ik weet ook niet precies welke keer onze tweede verwekt is.
    Bij de eerste weet ik ik het wel nog precies, want toen hadden we echt bijna geen seks, we hadden gewoon echt weinig zin toen, maar die ene keer was het wel direct raak! En het was fijn.

14. Lolala

Lolala Niet meer actief

Grappig toppic!!! :)
    Ik zal het me blijven herinneren: één dag voor mijn verjaardag lekker de tijd voor elkaar genomen naast ons drukke bestaan van altijd maar werken en het druk hebben. Wij denken dat het toen is gebeurt en ja, het was fijn! Heb dus toen onbewust mijn mooiste verjaardagscadeau gekregen, hihi!

15. dropfruit

dropfruit Bekend lid

4 mrt 2009
    591
    0
    0
    Student
    in een huis
    haha bij ons was t ook wel lachen..
    ik was aan de clomid en dit was de eerste maand dat de clomid ook daadwerkelijk voor een eisprong zorgde, dus in t ziekenhuis hadden ze helemaal berekend wanneer ik een eisprong zou hebben en wanneer we het moesten doen..
    dinsdag had ik mn eisprong(heb hm ook duidelijk gevoeld) en we zouden het zaterdag en maandag moeten doen volgend de gyn..
    maar zaterdag en maandag hadden we geen zin, zondagochtend daarin tegen wel:) was erg lekker en gezellig;)
    en jaaa zwanger geraakt van die zondag, ondanks dat ik dacht dat het niks was geworden omdat we die maandag niks meer hadden gedaan, en de gyn daar wel weg op had gehamerd dat we dat moesten doen..!

16. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    leuk om te lezen, dit topic! Ehm bij ons is de sex beter dan ooit! Ben wel nog niet zwanger, maar ik hoop dat het van de eerste x onbeschermd was. Dat was echt heel speciaal omdat we samen nu echt onze zinnen op een baby hadden gezet. Dat voelde zo intiem!

Verder gaan we geen sex hebben omdat we een baby willen, echt alleen wanneer we zin hebben. (of we dat gaan volhouden als het niet lukt, is natuurlijk een ander verhaal) We hopen dat het gewoon spontaan en zonder poespas lukt, voorkomend uit liefdevolle fijne sex. Maar dat wenst ongetwijfeld iedereen!

17. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Errug lekker ;) het was de avond na m'n verjaardag en we vierden dat ik 24 was geworden :p

Waarschijnlijk ben ik toen zwanger geworden, maar ik was net met de pil gestopt (3 weekjes daarvoor) dus eigenlijk waren we nog niet bezig met eisprong enz. Dus ik weet het ook niet helemaal zeker, hebben meerdere keren per week sex.

Maar ik hou het maar op m'n verjaardag, klinkt het leukst ;)

18. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.064
    1.296
    113
    Nederland
    Hmm, bij ons was het intiem!
    En na het klaarkomen van m'n vriend zei ik; weet je wel zeker dat je gekomen bent, want er komt niets uit lopen?!

Schijnbaar is dat HET moment geweest! :D

19. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.241
    7.283
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier zwanger geworden van een vrijpartij op een luchtbed in onze tent in Frankrijk! Wel heel bijzonder.... was ook wel lekker, maar wel wat gestuntel op een 1 persoonsluchtbed ;) (ik sliep bij Eva in het andere slaapgedeelte, maar heb die week mijn vriend een paar keer even opgezocht ;)).

En de druk is altijd redelijk hoog geweest, van Eva zwanger geraakt met behulp van het ziekenhuis en daarna eigenlijk nooit meer heel onbevangen gevreeën, want we wilden zo graag weer zwanger raken! Maar de sex is altijd wel goed en we komen bijna altijd tegelijk klaar.

20. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Leuk onderwerp!

Mijn moeder zegt altijd tegen mij..."ik weet nog precies wanneer jij gemaakt bent" Met een soort van ondeugend lachje...Hahahahahaha
    Na al deze antwoorden begrijp ik nog meer waarom LOL

Deel Deze Pagina