Mijn zoontje moet ik altijd uit een HELE diepe slaap wakker maken om de laatste fles te geven rond 23 uur. Hij drinkt hem dan wel (bijna leeg). Vanaf 4 uur is hij altijd onrustig en gaat ie wel weer slapen na een speentje. Nu heb ik de afgelopen dagen de fles van 23 uur achterwegen gelaten en slaapt hij in een ruk tot een uur of 4/5 en dan met een speentje weer verder. Hij krijgt nu s'ochtends ook fruit en s'middags groenten zn schema ziet er alsvolgt uit: 07.00 - 200cc melk 10.00 - fruithap 12.00 - 200cc melk 16.00 - 200cc melk 17.30 - groentenmaaltijd 19.30 - 230 cc melk Wat denken jullie? Die laatste fles gewoon achterwegen laten?
Volgens mij heb je een mooi schema. Klopt het dat je geen pap bij zijn laatste fles doet? Misschien dat hij met 2á3 schepjes rijstebloem net wat langer doorslaapt? Bij mijn dochter maakte dat niet uit. Zij werd 3uur wakker en sliep toen ook verder met haar speen. Maar ik heb het ook nog maar 1x geprobeerd om de fles van 23.00 weg te laten.
lekker weglaten! Hij heeft hem dan kennelijk ook niet nodig, als ie rond 4 uur weer verder slaapt met zn speentje. En eventueel idd wat rijstebloem in de fles van 19:30. slaapt ie misschien iets langer! Succes!
Ik heb 3x Rijstenbloem gebruikt maar daarvan raakt hij onwijs verstopt en had had geen effect. Ik wacht even tot hij 6 maanden is en dan krijgt hij lekker bambix in zn flesje. We doen het tot die tijd lekker zo! Thnx meiden!
ik zou het gewoon proberen. Wordt hij wel heel vroeg wakker. Rek je de fles van 19:30 tot 20:30 of heeft hij veel honger?
zn 2de naam is hongerMaar het gaat al 3 dagen erg goed. Vanmorgen pas om 5.30 speen geplopt Hij slaapt elke keer goed in na zn speentje. Ik denk als hij echt honger heeft dat hij wel blijft huilen dus so far so good