vanaf hoeveel weken zwangerschap ga je elke week naar de VK? ik moet nu als ik 33 weken zwanger ben, dan heeft er 3 weken tussen gezeten! ben benieuwd
Ik ben nu 33 weken zwanger, vandaag bij de vk geweest en mag over 3 weken pas weer... Dan ben ik 36 weken al... Ehm ik denk vanaf dan elke week eigenlijk! Nu ik dit zo typ had ik eigenlijk wel verwacht dat ik nu over 2 weken had gemogen... Maar ja, ik ben dan ook een hele saaie zwangere eigenlijk Er is echt nooit iets en mijn bloeddruk is werkelijk elke keer 120/60. Ik ben niet interessant genoeg om vaker te komen hihi
oke thanks dames...nou dan zal ik ook nog 1 keer over 3 weken moeten komen hahah...tenzij er iets is denk ik dan maar ik dacht idd dat ze gingen van 3 naar 2 en dan naar elke week
ik ben tot een week of 26 iedere maand geweest, na 32 weken om de 3 weken gegaan, nu tot 36 weken om de twee weken en daarna iedere week.
Bij mijn verloskundige staat dit op de website : Tot en met de 24 weken elke 5 weken Tot en met de 32 weken elke 3 weken Tot en met de 36 weken elke 2 weken Tot aan de bevalling elke week
Ik loop bij de gyn (zelfs nog op de high risk poli) maar bij mij is het (als het oke blijft gaan) hetzelfde als bij jullie!
Ik was er deze week bij 37 weken en hoef pas over 2 weken weer.. Had eigenlijk ook al gedacht iedere week te moeten komen.
Bij mn eerste was ik met 41 weken op controle en hoefde zelfs toen pas een WEEK later terug te komen, hoewel wij ervan overtuigd waren dat je dan elke 2 dagen moest komen... Ik nu ook elke 4 weken, tot de 30 weken, morgen ff verder plannen, maar dan volgens mij hetzelfde als jullie al zeggen: 33-36-38-40-41-42 ofzo... En ik loop ook bij ziekenhuis/gyn
Ik moet nu al elke 2 weken maar ik vroeg me al af of dat niet gewoon een foutje was. Nou ja ik vind het prima hoor
Het verschilt wel per praktijk... ik ging: 8wk 11wk 15wk 19wk 22wk 25wk 27wk en dan zo 30wk 32wk 34wk 36wk en dan elke week.