Ik heb mijn man gevraagd. Floepte er zo uit. We hadden het er al vaak over gehad dat we het jaar erop in de zomer wilden trouwen en hij vroeg mij niet. Dus toen impulsief als ik ben vroeg ik hem maar, zonder verdere bijzonderheden erom heen. Maar goed zo ben ik ook gewoon niet. Later vertelde mijn man dat hij mij had willen vragen in Frankrijk, boven op een berg met een lekkere picknick. Vraag me nog altijd af waarom hij dat sowieso niet heeft geregeld Volgende week zijn we alweer 6 jaar getrouwd.
Op het huwelijksfeest van een ander. Mijn man had een speech voor zijn vriend en plakte, geheel onverwacht, een aanzoek eraan vast. (het getrouwde paar was op de hoogte trouwens )
Ik heb mijn man ten huwelijk gevraagd. we hadden het al eens over trouwen gehad. Maar aangezien hij mij niet vroeg, en ik inmiddels ook mijn trouwjapon al in huis had (wel in samenspraak of we ooit zouden gaan trouwen, zo niet had ik hem niet gekocht) heb ik hem zelf maar gevraagd. Niet romantisch, maar nuchter, gewoon 's avonds, toen mijn oudste en mijn pleegdochter in bed lagen. 14 mnd later zijn we getrouwd.
onze kleine meid van 2 weken oud lag lekker op me te slapen op zaterdag ochtend in bed. heerlijk rustig en ontspannen allemaal. Toen begon hij een met een lieve speech en haalde hij een prachtige ring tevoorschijn: helemaal perfect
Haha nou het begon er mee dat ik een vermoeden had! Hele huis afgezocht naar een ring, niks kunnen vinden, hij was werken dus ik duik in de auto en ja hoor daar vond ik een doosje van een juwelier; OHMYGOD! (Ik ben erg ik weet het). Maar de weken verliepen en er gebeurde niks.. Toen op een vrijdagavond belde mijn schoonmoeder of ik met haar naar de Bingo wilde, zij kan geen auto rijden en het is een paar dorpen verderop.. Hmm nou ja, hmm oké.. Vriendlief errug teleurgesteld, dat ik er al wat nukkig van werd.. Hallo ik ga met je moeder naar de bingo een beetje dankbaarheid mag best hoor Achteraf bleek dat hij mij die avond ten huwelijk had willen vragen.. Dat was 13 Februari en op Valentijnsdag vond hij zo voor de hand liggend.. Maar hij kon zich ook niet meer inhouden, dus ik zat lekker op de bank en toen kwam er iemand heel zenuwachtig naar beneden die op zijn knietjes ging zitten.. Ik heb heel hard ooow nee ooow nee gegild, dat meen je niet? Vet gejankt! Nu aanstaande woensdag zijn we 4 jaar getrouwd
Wij zijn vorig jaar oktober een weekendje naar New York geweest samen. 2e dag zijn we naar het Empire State Building gegaan en is hij daar helemaal op de top op zijn knieën gegaan met een mooie ring. Het was super druk omdat het zaterdag was We hadden heel wat bekijks zo hihi. Wij waren dat jaar 11 jaar samen en ik was net 5 weken zwanger van de tweede. Echt een heel mooi en bijzonder moment en het kwam totaal onverwachts. Ons gezinnetje compleet en hopelijk volgend jaar trouwen
Ik heb mijn man ook gevraagd. Op de radio bij de Coen en Sander show. Ze hebben een speciale dag om dat het schrikkeljaar was. Dus ideeën die dan Jarig was mocht komen. En ik had gevraagd ok ik mijn man ten huwelijk mocht vragen. Onder tussen zijn we bijna ( over 2 weken) 6 jaar getrouwd.
Bij ons ging het niet echt zoals ik vooraf gedacht had: ik ben tijdens een vriendenweekend in de hotelbar door m'n knieën gegaan Vrienden begonnen van wanneer gaan jullie nou trouwen blablabla, ik zei dat vriend dat niet zo snel zou vragen en als ik het zou vragen toch nee zou zeggen, dat weet je niet zei hij...de ober pakte twee krukken, ging met een kaars tussen ons in staan en daar ging ik en hij zij JA
Mijn man heeft mij gevraagd,hij riep altijd nooit te willen trouwen dus daar had ik mezelf eigenlijk al bij neergelegd. En toen ineens ging hij thuis op zijn knieën. Ik heb hem eerst 5 minuten staan uitlachen omdat ik dacht dat hij me in de maling nam 5 minuten verder en kramp in mijn buik zei ik natuurlijk Ja ! We zijn op 03-08-2012 getrouwd, niet te groot maar ook niet te klein gewoon heel gezellig gehad !
ongelofelijk dat ik hier over mee kan praten haha waarschijnlijk hebben het sommige al gelezen maar plaats het hier ook nog maar hihi we waren met onze hond na het park gegaan maar in de halsband van de hond zat dus een briefje in en ik deed de hals band af en vond het briefje en toen stond er ik wil je wat vragen en ik kijk naar hem en hij zat op zn knieeen en vroeg die me ten huwelijk
Mijn vriend heeft eerst mijn vader gevraagd of hij met mij mocht trouwen en toen mij, waar mijn vader en stiefmoeder bij waren, ik heb er zelfs foto's van echt heel lief!!
Jazeker! Het was misschien geen aanzoek zoals je ziet in films. Maar het was perfect! Ik kan niet wachten om zijn vrouw te mogen zijn! - Tot die tijd is de titel 'verloofde' ook goed, haha
We zaten thuis op de bank een gare film te kijken en ik vroeg hem al een tijdje wat we op ons 10jarig jubileum zouden doen het jaar daarop.. Zo kwam het tijdens die film weer dat onderwerp naar voren.... Vervolgens ging ie serieus op zijn knieën... En zijn we op de dag dat we 10jaar samen waren getrouwd.
Wij hadden een huis gekocht en bij de bespreking van het financiële gedeelte vroeg de adviseur of we wat geregeld hadden. Toen vroeg ik aan man 'trouwen?'. Hij reageerde 'prima, trouwen dus'. Heeeel romantisch Edit: manlief beweerde altijd dat ik hem gevraagd had en ik zei altijd dat we dit samen besloten hadden. Nu ik dit zo lees denk ik dat hij toch gelijk heeft