Ik was naar stage geweest en ml had me opgehaald. Ik woonde nog bij ouders dus thuis afgezegd en hij daarna naar eigen huis. Toen ik naar bed wilde lag er een cadeau op mijn kussen met een kaart. In de kaart stond: hierbij de eerste letters, zoek je de rest zelf op? In het cadeau zat een chocoladeletter. In mijn kamer lagen een boel letters verstopt die samen de zin vormde: wil je met me trouwen De volgende dag ging al vroeg de deurbel. Een bloemist met een megabos rode rozen. Op het kaartje stond: een roos voor iedere maand dat we samen zijn, vandaag dus 100 maanden! Die avond zijn we uiteten gegaan en heeft hij me officieel gevraagd, incl ring!
Hier heel nuchter eigenlijk. We hadden begin 2009 een huis gekocht en hebben allebei streng christelijke ouders dus eerst trouwen dan samenwonen. We hebben ons dus maar verloofd kort nadat het bod was geaccepteerd met het idee een jaar later op diezelfde dag te trouwen maar helaas kregen we de sleutel pas eind 2009. Dus hebben we het gemeentehuis, kerk en locatie gebeld welke dagen vrij waren en er eentje uitgepikt haha. De verloving zelf was wel een verrassing en wat we die dat gingen doen maar het vragen an sich heeft dus nooit plaats gevonden
wauuww dat is ook super gaaf mamsieM !! afgelopen moederdag was een dag om noooit meer te vergeten smorgens moesten ik en kindjes op bed blijven zitten tot we werden geroepen eerst ging de deurbel en kwam een man binnen die zei: nee ik zet het zelf wel even op tafel.. dus ik dacht ooommgggggg zou het dan echt? miss een mega bos bloemen en aanzoek? man weg en wij mochten naar beneden en daar stond een mega ontbijt op tafel dus ik dacht hm helaas pindakaas maar wel super super lief! dus kleine man in box en dochterlief op kinderstoel maar toen zei hij vanuit de bijbouw... nee Milou moet nog even papa helpen dacht dat ik gek werd en daar kwam kleine meid aanrennen met de ring in haar hand en zei: kijk mama voor jou heeeeel mooi en toen ging hij naast me dochter op de knieën en vroeg me lieflijk of ik dan eindelijk met hem wou trouwen hihi JAAAAAAA
Mijn vriend vond het nooit zo nodig om te trouwen, hij zei altijd" trouwen verandert niets aan onze relatie" Nu is er begin januari teelbalkanker geconstateerd en is hij die dag nog geopereerd, 4dagen later werd ik geopereerd en daarna bleek dat we niet nog een kindje zouden krijgen..... We waren beide herstellende van onze operatie, wachtend op de uitslagen van mijn vriend twee enorm lange weken.... We zaten op de bank en ik keek hem aan en dacht " ik wil deze man echt maar dan ook echt nooit kwijt....." En dat zei ik tegen hem, met tranen in mijn ogen " ik weet nu zekerder dan ooit dat ik met je wil trouwen lief" En toen zei hij ook met tranen in zijn ogen " misschien moeten we dat dan maar doen lief" En een week daarna is hij mijn vader om mijn hand gaan vragen, zo leuk!!!!!
Op zich niet heel romantisch maar wel ongelooflijk recht uit ons hart.... Dat is misschien nog wel belangrijker dan rozenblaadjes en champagne.....
Misschien niet romantisch maar wel ontzettend gemeend en wat jezelf ook al zegt recht uit jullie hart. Moest echt ff een traantje wegpinken.
Wat mooi allemaal zeg!! Ik wil ook zo graag, kan er niet eens iemand met die kerel van mij gaan praten... wordt nu wel eens tijd na bijna negen jaar
Hier waren we naar center parcs gegaan. Die ochtend vroeg ik manlief of hij muffins wou halen. Had hij gedaan maar hij had er maar 1. Ik pissig maar goed. Die avond had hij open haard aangezet en deed hij heel irritant snapte er niks van. Ik zei nog als je zo graag nog een blok erop wil leggen doe dat dan in plaats van zo dom rond lopen. Was hij dus gewoon zo zenuwachtig. Ja weet ik veel. Doet hij ineens televisie uit ik weer chagrijnig waarom?! Hij zegt ik heb een verrassig doe je ogen maar dicht. Ik dacht nou Hèhè krijg ik eindelijk die 2de muffin. Dus ik ogen dicht en wachten. Zegt hij doe maar open zit hij op 1 knie met een prachtige ring. Hele speech en ik zei natuurlijk ja! Volgende maand alweer een jaar getrouwd.
Mijn man heeft me gewoon thuis gevraagd. We zaten in een moeilijke periode en wisten niet of er ooit nog een kindje zou komen, dus ik was heel onzeker toen over mijn eigen vrouwelijkheid en onze relatie. Hij ging geheel onverwacht op zijn knieën met een heel mooi verhaal over ons en dat hij mij niet kwijt wou en toen kreeg ik een verlovingsring. Die ring had hij de dag ervoor in Oberhausen gekocht, die bleek ik zelf uitgezocht te hebben tijdens het winkelen (ik wijs wel vaker aan wat ik mooi vind bij de juwelier, haha). Ik had echt niet door dat hij hem gehaald heeft, vond alleen dat hij een keertje wel heel lang naar de wc was, maar niks bij gedacht. Normaal heb ik hem altijd wel door, maar toen... Bijna 1,5 jaar later zijn we getrouwd, toen was ik 29 weken zwanger!
Word helemaal week van het topic! Mijn vroeg ook nog eerst toestemming aan mijn vader. De week ervoor een lief gedichtje van hem gekregen, cryptisch maar ik begreep het al wel. Toen op vakantie in Limburg en naar het drie landenpunt gereden. Zo vroeg hij mij in drie landen tegelijk ten huwelijk Hij had een hele speech voorbereid maar het was zo extreem koud dat hij het amper kon vragen.
Leuk topic!! Ik ben door een vriendin meegelokt naar Paleis het Loo.. Waren daar aan het wandelen in de paleistuin met haar kindje in de kinderwagen.. Zij was nogal veel aan het smsen.. Toen gingen we even op een bankje zitten en kwam ineens mijn vriend achter een boom vandaan.. Strak in pak met een rode roos en een fles champagne Op zijn knieën.. En ik heb natuurlijk JA gezegd.. Die middag hebben we samen onze verlovingsringen uitgezocht (ik heb altijd gezegd dat ik allebei een ring wilde en niet alleen voor mij).. Hier dus ook foto's van het aanzoek, echt leuk! 2 jaar later zijn we getrouwd, onze trouwfoto's zijn ook weer in de paleistuin gemaakt.. We hebben dezelfde foto als met het aanzoek, bij hetzelfde bankje met de boom erachter.. Man weer in pak op zijn knieën, maar ik deze keer ik in mijn bruidsjurk Ik vond het erg romantisch Dit jaar zijn we 4 jaar getrouwd Oh ja, hier geen toestemming gevraagd aan mijn vader, maar dat mocht niet van mijn vader haha.. Hij zei altijd: Als je het maar laat! Hij vind dat absoluut niet nodig hihi, die zag zo ook wel dat we gelukkig waren (en zijn).. Houdt niet zo van die poespas
Mijn vriend heeft ook om mijn hand gevraagd aan mij vader. Vond ik zo speciaal, en mijn vader ook. Hij stond helemaal versteld en moest wat tranen weg vegen... Een paar dagen daarna waren we op vakantie, en hij heeft mij heel romantisch op een boot op zee gevraagd met een mooi liedje op de achtergrond en gezorgd dat ik aan het filmen was. Ik had echt niets door. Ik had die ring ook al zelf uitgezocht maar hij zei toen die vind ik niet mooi. Haha, de schat. Echt zo lief ik ben er nog steeds superblij mee nog niet getrouwd, maar daar is het geld er op dit moment niet voor.. we zien wel, ik vind dit al super speciaal hopelijk over een jaar, of twee jaar hooguit trouwen!!
Ik ben op kerstavond gevraagd toen wij kerst bij mijn schoonfamilie aan het vieren waren. Hele huis zat vol en op het einde van de avond ging hij op zijn knieen het vroeg me.. Dezelfde middag had ik nog een ring uitgezocht in de winkel.. onder het mom van "het is een kerstcadeautje". Dus ik had hem om eerlijk te zijn ook niet zien aankomen met zijn aanzoek. op 24 maart dit jaar zijn we getrouwd
Wat een verhalen allemaal! Wauw.. Hier gevraagd op nieuwjaarsdag. Oudjaarsavond ons huis gevuld met vrienden en het was erg laat geworden. Ik had gezegd dat ie zn hele vriendengroep uit mocht nodigen (60pers) als ik ontbijt op bed zou krijgen dus kwam hij nieuwjaarsochtend aan met ontbijtje op bed en ging meteen op zn knieen. Nog half slaperig overviel me het en na de eerste 'huh?' toch een uitbundige JA! Hij was zo zenuwachtig dat ie stond te trillen. een half jaar later zijn we getrouwd en vieren over een kleine maand alweer ons 3 jarig jubileumpje.