Hallo, Vijf dagen voor mijn nod had ik licht roze slijm met afvegen na het urineren. Dat hield ongeveer twee dagen aan en toen was het ook niet roze meer maar licht bruin. Het begint voor mij wel vaker voor mijn ongesteldheid met wat bruine afscheiding en dan zet het door en ben ik ongesteld. Dus ging ik er nu uiteraard ook van uit! Niets meer. Verder heb ik geen extreme kwaaltjes.. alleen wat zere borsten en kan weinig hebben met bepaalde geurtjes. Hebben meer mensen hier ervaring mee? Is dit nou een innestelingsbloeding? Liefs Nijn
Je zou wel een KV 2v5 testje kunnen wagen op 12 DPO.... Verder valt er weinig over te zeggen... Het zou een innestelingsbloeding kunnen zijn
Bedankt voor de snelle reactie's. Ik wil wel testen maar ik neem nog even het zekere voor het onzekere en wacht het nog even af.. Ik heb sinds gisteravond toch steeds meer kramp wat verdacht veel op menstruatie lijkt dus ik heb geen idee wat die licht roze/bruinige afscheiding was. Ik heb toch het idee dat ik gewoon ongesteld word. Haha zo werkt het dus..je wil er niet zo heel veel mee bezig zijn maar als je vreemde dingen merkt damn! dan kan je hier alleen maar mee bezig zijn liefs