Zere tepels!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Dessje23, 5 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dessje23

Dessje23 Actief lid

4 jun 2007
    126
    0
    0
    Hai, ik mag pas over 12 dagen een test doen maar het gekke is dat ik sinds gisteravond pijnlijke tepels heb kan dat al een teken zijn of is het gewoon pure onzin? groetjes

2. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Het kan wel een teken zijn maar helaas is testen nog zinloos, ik heb dat ook naast dat ik bruine afscheiding, een beetje bruin bloed had en ongi-krampen, vreselijk moe...maar helaas nog even wachten met testen...

3. Dessje23

Dessje23 Actief lid

4 jun 2007
    126
    0
    0
    Wachten duurt zo lang haha! Maar ja geduld. Maar nou lees ik net dat je ook allerlei symptomen kan hebben van het ontpillen. Maar je we zien het wel groetjes

4. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Je lichaam kan je ook voor de gek houden hoor. Heb vaak zere tepels maar wordt jammer genoeg dan steeds weer ongesteld.
    Maar je kunt natuurlijk ook zwanger zijn, nog even afwachten.

5. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    hmmm, als het nog zolang duurt voor je nod, lijkt het me haast onmogelijk dat je er nu al iets van zou merken als je zwanger bent.
    Ik had ook vaak na mn eisprong last van mn borsten, daar kan het ook aan liggen.
    En idd, het kan ook komen van het stoppen van de pil, hoe lang ben je nu gestopt?

6. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Eisprong mischien ?

7. Dessje23

Dessje23 Actief lid

4 jun 2007
    126
    0
    0
    Ik had op 17 mei mijn laatste pil dus dat is nog maar heel kort geleden maar ja je weet maar nooit of het in 1 keer raak zal zijn maar dat zal wel niet, maar stiekem hoop je het wel natuurlijk. Mijn zus was namelijk ook meteen zwanger bij de eerste en tweede kind dus dan hoop je zelf ook dat je dat overkomt. Ach ja we zullen wel zien. :D Ik heb geen haast. Bedankt voor jullie berichtjes groetjes....

Deel Deze Pagina