hoe was jou innestelingsbloeding

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door faith and hope, 27 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Visjes

Visjes Bekend lid

2 jan 2007
    592
    0
    0
    Dit onderwerp zocht ik ook net! Zit inmiddels op dag 53. Heb eergister en gister overdag klein beetje rood/rozig verloren en gisteravond alleen wat bruinig... Sindsdien niets meer.

Ik ga er niet vanuit maar kan dit een innesteling zijn?

2. jellie

jellie Bekend lid

3 sep 2006
    554
    0
    16
    Ik verlies nog steeds maar minimaal wat roze/bruine afscheiding. Eigenlijk alleen af en toe met afvegen na het plassen. Verder nog niet. Ga er eigenlijk vanuit dat dit nu blijft tot het di / woe/ do echt doorbreekt. Allen gisterochtend had ik dus wat meer verder lijkt het nu juist minder te worden ?

3. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    vraagje, ik had 2 dagen terug bruin/rozige afscheiding en de dag erna (gister) wat bruin bloed. Verder had (heb) ik ongesteldheidskrampen en was ik een paar keer misselijk, verder slaap ik vrij veel op het moment...kan dit alles met innesteling te maken hebben? Afgelopen woensdag hadden wij een iui behandeling dus toen had ik ongeveer een ei...enig idee?

4. cynnie23

cynnie23 Actief lid

30 apr 2007
    267
    0
    0
    hai

ik had de dag van mij eisprong een bruin dun sliertje en de rest heb ik niks meer gehad ik mag me over 4 dagen testen spannend

gr

5. jellie

jellie Bekend lid

3 sep 2006
    554
    0
    16
    Bij mij is de ongi vanmorgen begonnen. Op dag 28. Op naar de volgende ronde!
    Iedereen succes verder!

6. cynnie23

cynnie23 Actief lid

30 apr 2007
    267
    0
    0
    ahhhh jellie k.t zeg nieuwe ronde nieuwe kansen zeggen ze altijd maar toch rot
    ik heb vandaag slijm gehad met een rozige buine gloed maar verders nog niets te bekennen dus afwachten maar

gr

7. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Cynnie je mag al bijna testen....je hebt hopelijk intussen geen duivels gekregen?

8. cynnie23

cynnie23 Actief lid

30 apr 2007
    267
    0
    0
    hej hej

denk dat de duivels wel is gekomen heb heel even ongi en nu is het weer weg dus even afwachten

gr

9. Visjes

Visjes Bekend lid

2 jan 2007
    592
    0
    0
    nou bij mij is het ook begonnen. Tis veel minder erg dan de vorige keer maar tis wel een ongi te noemen. Op naar de volgende (laaaaaaaange) ronde!

10. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ik had mijn vorige cyclus dag 5 een helder veeg bloed. Dacht ook echt dat ik zwanger was, dus volgens mij is het mis gegaan daarna. Ik bijt me dus niet meer vast aan een ineestelingsbloeding. Is zo teleurstellend als het dan toch mis gaat. Maar ik hoop voor je dat het goed nieuws is!

Deel Deze Pagina