Hee hallo, Ik ben, na het stoppen met de pil, twee keer ongesteld geweest. Eerste keer een cyclus van 27 dagen en de 2e keer cyclus van 26 dagen. Deze maand geen ovulatietesten gedaan. Aan de Hand van vorige cyclussen had ik uitgerekend dat ik dit weekend m'n eisprong zou hebben. IK had an ook echt een zeurderig gevoel. Dit heb ik vorige maanden ook gehad bij het springe van m'n ei. Ik voel het dan ook meestal wel goed. Alleen nou heb ik vandaag ook een zeurderig gevoel in m'n onderbuik. Enig idee wat dit dan zou kunnen zijn? Of heb ik m'n eisprong verkeerd gevoeld?
Een zeurderig gevoel in je buik is geen duidelijk kenmerk van de eisprong. Het kan kramp in baarmoeder en/of darmen zijn. Een duidelijke steek of plop is een logischer en duidelijkere aanwijzing van de eisprong. Zou goed kunnen dat je het verkeerd gevoeld hebt. Met ovulatietesten ben je zekerder; check je gevoel op momenten dat hij aangeeft dat het eraan komt.
Ik weet bijna zeker dat mijn eisprong van het weekend is geweest. Vorige maanden deed ik wel met ovulatietesten en de pijn die ik toen voelde bij positieve ovulatietest is precies hetzelfde als dat ik afgelopen weekend voelde
Gisteren redelijke streep bij m'n ovulatietest (niet positief maar streep was goed aanwezig) en vandaag nauwelijks iets zichtbaar. Wat kan dit betekenen?