Meerdere follikels

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Rabzy, 25 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rabzy

Rabzy Lid

15 apr 2014
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dames,

Vorige maand eerste ronde clomid en had positief getest voor een zwangerschap helaas vroege MK en nu tweede ronde clomig geslikt en vandaag mijn FM gehad. NU blijkt dat ik 5 eitjes heb waarvan er drie 12 mm zijn en een van 14 en een van 16. Volgens de FA groeien ze dus 2mm per dag dat zou betekenen dat zondag een eitje 20mm zal zijn en moet ik vanaf zaterdagavond 4 dagen gemeenschap moet hebben.
    Bestaat er dan als nog een kans dat er meerdere eitjes tegelijk zullen springen? Vorige keer had ik er twee van 20mm en nu meer maar geen gemeenschapsverbod gekregen ivm te kleine eiblaasjes maar wel gewoon kans op zwangerschap..Ik hoop zo dat het nu mag lukken en dat het ook blijft zitten..na 1.5 jaar is de wens zooooo groot vooral omdat het de vorige keer meteen was gelukt en zonder medicatie etc.

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Waarschijnlijk groeit alleen de grootste of de twee grootsten uit tot een eisprong. De anderen zijn nog zo klein, tot een mm of 14 kunnen ze weer gaan krimpen. Die doen waarschijnlijk niet mee. Succes!

3. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    Kun je deze vraag niet beter onder kopje MMM stellen? zullen ze vast meer weten....

Deel Deze Pagina