Nou kijk het probleem is.. Ik denk dat ik een eisprong gehad heb rond 31 oktober want ik had 29 oktober last van rekbaar slijm.. Het stomme is dat ik te vroeg getest heb want ik kon pas vanaf 14 november testen en ik had het op 12 november gedaan en nu heb ik geen zwtest meer Ik weet niet of ik naar de huisarts ga want ik ben al eens een keertje gestopt met de pil en toen zat ik ook rond de 45 dagen..
mijn eerste cyclus was 49 dagen en de 2e 41 dagen... maa rheb er heel veel pijn bij elke keer dus mijn ha heeft me verwezen naar de gyno, dus daar kan ik 5 dec terecht Liefs Maaike
ik dacht dat ik op dag 60 zat van het ontpillen. Vrijdag naar de huisarts. Kreeg ik gisteren een pb van weetjewel en die kreeg uit de pendel dat ik zwanger was... Nou kon het me niet voorstellen maar dacht ach nog een test doen kan vast geen kwaad. Nu ben ik 3 testen verder en alle2 positief. We zijn dus zwanger kan het echt niet geloven
WAT? Niet dat ik het vervelend vind dat jij mag gaan maar mijn huisarts zei dat ik helaas gewoon moest wachten. Ik ben in mei gestopt en de vorige keer was ik echt ziek toen ik ongesteld was. Pijn die niet uit te houden was en misselijk (moest zelfs braken wat ik nooit heb) doe ij maar die ha van jou!
dag 48 maar nu wel een beetje buikpijn, dus misschien................................ eindelijk ongi?
mijn eerste cyclus zat op 27 en de tweede heb ik nog niet , hopelijk een positieve zwangerschapstest straks en anders wachten op me ongi... liefs
Hoi meiden, Weten jullie of het theoretisch gezien mogelijk is om in een cyclus van 47 dagen nog een ei te hebben gehad? Mijn ovu testen gaven namelijk geen ei aan maar mijn temperatuur wijst er wel steeds meer op..
de één zegt dat alleen je temperatuur kan aangeven en dan lees ik weer dat je temperatuur niet betrouwbaar is. maar ik zou er gewoon van uit gaan dat je ei lekker wel geweest is. want ook met zo'n lange cyclus kun je gewoon een ei hebben!
MVS gefeliciteerd met je ongi. Zou het ook graag willen. Zie mijn banner hoe lang ik al wacht. Heb wel drie dagen licht bloedverlies gehad maar volgens mij geen ongi te noemen. Morgen inwendige echo ivm bruine afscheiding waar ik al 6 weken last van heb. Spannend!
Pffff, al bijna 4 maanden...?!?! Jemig.. Denk dat ik helemaal gek zou worden! Ben érg blij dat ik ongesteld ben inmiddels... Dit duurde me ook al veeel te lang Ik hoop dat je snel ongi wordt! Sterkte!
Sorry voor de late reactie! Duurt ook erg lang. Heb dus nu alweer bijna twee weken geleden een inwendige echo gehad. Alles ziet er goed uit. Volgens de gynaecoloog zit ik midden in de cylus. Als ik in januari nog niet ongi ben geworden dan gaan ze het eind januari met medicatie proberen op te wekken. Ben benieuwd hoe dit gaat verlopen. Gelukkig voor jou ben je ongi geworden. Ik heb ook ondertussen alweer 8 weken last van bruine afscheiding, maar volgens de gynaecoloog kan dit geen kwaad. Is alleen wel supervervelend kan ik je vertellen... zucht
pfff ik snap niet waarom het bij sommige zo lang duurt zeg hadden jullie van te voren dan ook heel erg onregelmatige menstruaties? ik ben gestopt en 30-31 dagen erna had ik weer een gewone ongesteldheid....
Mijn eerste cyclus was 41 dagen mijn 2de cyclus was 38 dagen Mijn 3de cyclus was 31 dagen en nu moet ik nog kijken
ik was een mazzelaar, meteen a het stoppen van de pil netjes elke maand 29 dagen, 3 maanden 'ontpilt', augustus geprobeerd zwanger te worden en raak in ronde 1!
nou ik ben doorgestuurd naar de gyno wat ik al eerder hier heb verteld en ben doorgestuurd naar de fertiliteitsarts...nu dus in de onzekerheid wat het zit niet helemaal goed bij mij... ben zo blij dat ik ben gegaan... dus als je het niet vertrouwd (wat ik ook deed) gewoon een doorverwijzing vragen hoor Kus
Hmm ik vraag me af hoe mijn cyclus nu zal zijn.. Vorige maand was het na 54 dagen en ik zit vandaag op de 32 dagen en nog niets te zien.. Ik hoop niet dat het weer zolang duurt..
Na 12 jaar de pil geslikt te hebben, heb ik mijn eerste cyclus van 27 dagen na het stoppen van de pil (wel eerst onttrekkingsbloeding gehad) Erg netjes dus. Nu hopen dat het zo blijft want als ik hier de verhalen lees kan het soms heel lang duren voor je weer ongi wordt. En ook ik heb erg veel last gehad van ontpillen in de 1e ronde, ben echt NOOIT ziek, maar nu mankeer ik echt vanalles. Ga denk ook nooit meer aan de pil, wat een rommel is dat zeg!