Vanaf wanneer mag je gaan telen voor de cyclus? Ik ben 31 dec gestop met de pil en heb nog geen bloeding gehad. Vna de eerste was ik direct zwanger na de ontrekkingsbloeding vandaar mijn vraag. Ik heb toen na 6 weken gestopt te zijn met de pil de test gedaan dus weet niet hoe mijn cyclus toen was bij de eerste...
Mijn 1e cyclus zonder pil was meteen 28 dagen! Had gehoopt, dat het zo zou blijven, maar mag niet klagen het is best regelmatig! Zo nu en dan zit er een dag of 2 dagen verschil tussen!
Ja, maar alleen met Sensitest en die blijven al anderhalve week heel licht. Je ziet een soort schaduw zeg maar en als ze indrogen zie je ze heel duidelijk. En heel veel mensen hebben al eens een vals positieve testjes gehad van Sensitest, dus ik vertrouw het niet meer.
Ik hoor van veel mensen dat de kruidvat de beste is. 2 voor 5 euro ofzo. die doen die testen voor hun nod en dan geef tie bij sommige al positief aan
Ook bij mij nog steeds niets, inmiddels dag 67 vandaag. Duurt wel erg lang nu. Het rommelt wel dus hoop dat het doorzet.
Ben vorige maand gestopt met de pil, en hoera! vandaag ongi geworden, na 25 dagen. Mij hoor je niet klagen! Elke volgende ongi die er komt hoor je me wel klagen hoor
Ik was na 3 jaar pilgebruik mooi weer na 32 dagen ongesteld, dus niet overtijd. Daarna 30 dagen...en nu even afwachten Dus ook niets te klagen hier
ik ben sinds 3 oktober 2008 gestopt met de pil en ben 6 oktober ongi geworden en zit nu iedere keer rond een cyclus van 33 dgn, zoals ik uitgerekend heb moet ik (hoop het natuurlijk niet) 2 feb ongi worden maar heb nu sinds gisteren heel erg last van me borsten en last van een rommelige buik.
Ik ben in aug gestopt met de pil, en dacht best een regelmatige cyclus te hebben (33-27-28-34), maar nu in ronde 5 al op dag 44, en nog geen tekens van ongi te vinden, maar ook nog geen posi test :S Dus nog maar ff afwachten hier..
nou wel veel pendels voor jan heb je dus wie weet heb je miss te weinig hcg dat kan heb je nog niet aan de ha gedacht ?
Hehe, ja, ik hoop idd nogsteeds wel een beetje dat die pendels kloppen Als ik volgende week nog niet ongi ben en ook niet posi test ga ik idd naar de ha. Hopen dat die me iets meer duidelijkheid kan geven...
ik ben 18 september gestopt met de pil, na 8 jaar. Vreemd genoeg pas 24 sept ongesteld, toen pas 18 november, vervolgens 24 december. Die cyclus leek het meeste op mijn cyclus voor dat ik aan de pil ging, een cyclus van 35 dagen was voor mij normaal en met dat gegeven verwacht ik donderdag ongesteld te worden, hopelijk niet natuurlijk..
ik ben in juni jl gestopt met de pil, na 14 jaar. Hiervoor had ik een cyclus van 30 á 31 dagen. De eerste cyclus na het stoppen met de pil was 34 dagen, hierna 35 en vanaf toen weer redelijk in mijn oude ritme... Hopen dat het zo blijft, dat maakt je ook wat zekerder als je een keer een paar dagen over tijd bent...