Hoe was jouw cyclys na het stoppen met de pil?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lala87, 11 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    ik wacht nog steeds op een eigen ongi..

2. balloo

balloo Lid

11 mei 2006
    81
    0
    0
    Drenthe
    Ik ben in januari gestopt met de pil en na 30 dagen werd ik ongi. Hoop dat het zo blijft. De vorige keer stoppen met de pil had ik een cyclus van 33 a 35 dagen. Ik ben erop vooruit gegaan.

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik ben 8 december gestopt met de pil en had een eerste cyclus van 30 dagen, netjes dus. Ik hoop dat dat zo blijft, maar.....eigenlijk hoop ik natuurlijk dat ik helemaal niet meer ongesteld word, haha :)

4. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0
    ik was na het stoppen van de pil de eerste 3 maanden net zoals met de pil ongi ik zorgde met de pil dat ik altijd van maandag tot vrijdag ongi was het in het weekend niet dat was dus 3 maanden na het stoppen met de pil precies zo daarna werd ik het elke maand een dagje eerder
    nu 20 maanden verder ben ik altijd gewoon om de 28 dagen ongi behalve vorige maand toen was ik ineens een week overtijd maar werd toch ongi nu heb ik stiekem een beetje hoop voel me al vanaf vorige maand beetje vreemd en heb gisteravond een testje gedaan en die gaf een een heel maar ook echt een heel licht plusje aan dus doe morgen nog voor de zekerheid een testje

groetjesss

5. Biancaaa

Biancaaa Fanatiek lid

22 mei 2006
    1.852
    0
    0
    Flevoland
    gelukkig gaat het bij mij gewoon weer verder met de cyclus van 28 dagen.

6. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Hier inmiddels CD51, en nog geen teken van de :evil: Dus we wachten nog ff langer...

7. balloo

balloo Lid

11 mei 2006
    81
    0
    0
    Drenthe
    Lisje18,heb je nog getest? Spannend!

8. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0
    hoi balloo

ja ik heb vandaag precies dezelfde teste gedaan maar die gaf negatief aan :cry: maar donderdag moet ik eigenlijk ongi worden dus kijk het effe aan tot vrijdag ;)

9. Snoekems

Snoekems Bekend lid

18 jan 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    Eigenlijk tot mijn eigen grote verrassing was mijn cyclus na het stoppen van de pil direct regelmatig, namelijk 26 of 28 dagen.... Ik heb meer dan 14 jaar de pil geslikt, dus het was prettig om te merken dat mijn lijf het zelf ook weer aankon! Helaas nog zonder tastbaar resultaat, maar we zijn pas sinds september bezig!

10. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

hoi allemaal

ik ben hier nieuw vanaf vandaag, maar wou gelijk even reageren.
    Ik ben in juni gestopt met de pil en ben nog steeds heel onregelmatig ongesteld. Dan is m`n cyclus weer 32 dagen en dan weer 38. De vorige keer was het zelfs 46 dagen. Ik word er erg moedeloos van. Heb gewoon geen idee wanneer ik moet klussen. Heb net te horen gekregen dat een vriendin zwanger is en voel me behoorlijk K....
    Voel me er eigenlijk wel schuldig om maar ik kan er echt niks tegen doen.

Het schijnt zo te zijn dat als je voor je pilgebruik onregelmatig was, dit weer terug kan komen. Hoop voor je dat het snel beter zal zijn.

11. TheGirl1980

2 sep 2008
    72
    0
    0
    Almelo
    Ik wacht dus nog steeds op mijn ongi. Is nu al meer dan 6 maanden geleden. Volgende maand moet ik naar de fertiliteitsarts. Voel me echt niet fijn. Mijn hormonen doen van alles met me, maar voel me er niet geweldig bij. Afwachten wat er volgende maand van komt als we naar de arts moeten. pffff...

12. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ik heb toen ik stopte met de pil 107 dagen gewacht op mijn ongi, nu op CD 19 mijn ei gehad, en over 7 dagen mijn NOD als het goed is.. Hopelijk volgt er niet nog een cyclus maar ben ik deze ronde zwanger ( wie hoopt dat niet haha) anders hoop ik dat ik de volgende keer een mooie korte cyclus heb

13. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Bij mij eerder omgekeerd

24*25*36*?
    x

14. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.875
    9.389
    113
    Gelderland
    bij mij 46 toen 36 en nu op dag 32 nog geen ongie maar voel het wel erg rommelen!

liefs

15. anael2009

anael2009 Actief lid

26 nov 2008
    478
    0
    0
    Ik had meteen een cyclus van 28 dagen. Hebben het 3mnd met condoom gedaan (ik zei dat ik wilde ontpillen, maar was gewoon schijtlaars :) en ben continu 28 dagen geweest, eerste maand serieus oefenen en het resultaat zit nu in mijn buik flink te groeien want ik heb honger!

16. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Ik ben benieuwd wanneer ik deze cyclus ongesteld word. :)
    Vandaag dag 30 en ik had erg veel buikpijn vorige avond, ik weet niet precies wat het was maar ik voelde me niet echt lekker.
    Nu is de buikpijn alweer weg getrokken.

17. Bloempjee

Bloempjee Actief lid

6 nov 2008
    256
    0
    0
  18. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Ik denk dat ik morgen testen ga bestellen via internet. ;)

19. Bloempjee

Bloempjee Actief lid

6 nov 2008
    256
    0
    0
    hee, ja ik ben hier weer.. k ben op 21 dec weer ongi gworden dus ruim 3 maanden niet meer:p
    maarnu wel weer:D
    mja gezeur toen in dat topic van tienermoeders, zo me best gedaan t uit te leggen, maar helaas geloofde dr veel meiden mij niet, ieder zijn mening dat weetk.
    maar d8 tis goed alsk ff nix meer laat horen want khad t zelf ook moeilijk met alles.

en ja we wonen al samen:D:D:D
    en het bevalt heel goed:d.
    verder gaat ook alles super goed hoor!
    en we zijn ook bezig voor een kindje, haha me vriend heeft t er meer over als ik!
    mja vorige maand niet veel geklust, deze x extra hard klussen, wan tlijkt me geweldig om net voor de kerst zown wondertje te hebben:p

laat je ff weten hoe je test heeft gerageerd?:D

hoe gaat het met jou verder?
    hoop voor je dat het raak mag wezen bij jou!

knuff

20. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Haha hey meid! Ik was al bang dat ik je hier niet meer ging zien. :)
    Ja ik begrijp het dat je even geen zin meer had in dat gezeur. ;)

Super dat jullie samenwonen! :D Mooi huisje?
    Wow, leuk dat jullie nu eindelijk begonnen zijn met klussen! :D Wij nog niet.. Mijn vriend wilt nog steeds geen kind he. ;)
    Ik begrijp hem wel. We wonen nog te klein, ik heb nog geen baan en we zijn nog jong..We weet over een paar jaar.
    Nu doen we het wel nog steeds onveilig (terugtrekmethode) en hij weet de gevolgen, dus... ;)

Met mij gaat het wel goed! :D Met jou ook?

Deel Deze Pagina