Hoe was jouw cyclys na het stoppen met de pil?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lala87, 11 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempjee

Bloempjee Actief lid

6 nov 2008
    256
    0
    0
    jaa het is super leuk samen te wonen:D.
    oojaa jou vriend wou nog w8en, en indd als je het onveilig doet en het komt er van.. maar hij weet de gevolge..want door voorvocht kan ook genoeg gebeuren he!
    mocht je zwanger wezen zou je vriend vast aand e andere kant wel blij wezen, alleen even wennen omdat ie dr nog niet voor wilt gaan, en aan de andere kant waarom wilt ie t eigk onveilig dan?:p
    khoop stiekem voor je dat het raak is, mocht het zo wezen komt het heus wel goed!
    hoe zou jezelf reageren en hoe denk je dat je vriend zal reageren?:)

2. Bloempjee

Bloempjee Actief lid

6 nov 2008
    256
    0
    0
    ps; jaa mooi huisje, tis een studio grote kamer met keuken en aparte douche en wc., wy wonen ook niet groot dus;p.. we zijn nu opzoek naar een gwne eengezinds woning of dergelijke.. maar nu hebben we iig iets! en kunnen we rustig verder kijken

3. Kiki84

Kiki84 Bekend lid

22 jan 2009
    588
    183
    43
    Vrouw
    Kantoor
    Zuid-Holland
    Ik ben eind november '08 halverwege de pilstrip gestopt. 4 dagen later mijn ontrekkingsbloeding gehad. Daarna duurde het 53 dagen voordat ik weer ongi werd. Nu ben ik weer aan het wachten tot de volgende ongi!

4. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Ik ben sinds ik de pil ben gaan slikken, elk half jaar een maand gestopt en altijd kwam alles meteen en regelmatig op gang. Nu ben ik sinds december gestopt en alles verloopt regelmatig. Ik prijs mezelf dus gelukkig!

5. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Pffff, vandaag zit ik alweer op dag 52. :( Ik heb een sterk gevoel dat er toch wat met me is. Het lijkt me sterk dat dit nog van het ontpillen is.
    Ik ben eind september 2008 gestopt en ben nog maar 2x ongesteld geweest. Mijn cyclussen duren zoooooo lang.. :(

Ik heb eigenlijk nog niet getest deze cyclus, omdat ik niet durf..
    We hebben niet echt geklust maar alleen maar met de terugtrekmethode gedaan.

6. TheGirl1980

2 sep 2008
    72
    0
    0
    Almelo
    Ik hoop voor jou dat het een zwangerschap is. Eigenlijk is 52 dagen toch helemaal niet zo lang. Het moet allemaal nog op gang komen en dat kan lang duren.

7. tinusf

tinusf Actief lid

13 jan 2009
    194
    0
    0
    Ik ben eind december gestopt, ontrekkingsbloeding gehad. Daarna een cylus van 27 dagen en daarna was ik al zwanger! Had mijn eisprong ook precies op de 14e dag van de cyclus. Voorbeeldig dus!

8. Sunshine1975

Sunshine1975 Actief lid

1 feb 2009
    264
    0
    0
    mijn was eerst keer na stop 28 dagen en afgelopen maand 24dagen, dus heel netjes.

9. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Ik vind het best lang duren. Een normale cyclus is 28 dagen en ik zit nu al rond het dubbele en ik moet dan nog ongesteld worden.
    Ik weet dat het normaal is nadat je stopt met de pil dat je cyclus zo in de war is, maar het duurt me nu te lang. :eek:

10. Elfquest

Elfquest Lid

22 feb 2009
    19
    0
    0
    Ik ben in september gestopt met de nuvaring.
    3x een cyclus van 28 dagen
    de 4e 30 dagen
    de 5e 32 dagen
    En nu voor ronde 6, ik ben benieuwd :(:

11. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Hey Sapphira,

Blijkbaar kan het wel van het ontpillen zijn. Ik ben zelf eind november gestopt met de pil en heb begin december mijn laatste menstruatie (eigenlijke stopweek) gehad. Sindsdien ben ik ook nog aan het wachten tot mijn menstruatie weer komt (dag 108). VOlgens de huisarts mag het 6 maanden tot een jaar duren totdat je cyclus weer normaal is. Maar ik begrijp je onzekerheid. IK heb zelf al 4 zwangerschapstesten gedaan en voel me niet prettig, maar de zwangerschapstesten blijven negatief en ik ben ook nog niet ongesteld, dus...

Hopelijk zijn we snel ongesteld of zwanger, zodat we wat duidelijkheid hebben :)

Liefs Janneke

12. TheGirl1980

2 sep 2008
    72
    0
    0
    Almelo
    Ik hoop morgen meer antwoord te krijgen. Ben nu dik 7 maanden aan het wachten op mijn ongi en heb er ook al de nodige testen tegenaan gegooid de eerste maanden. Morgen naar de fertiliteitsarts. Ben benieuwd! Ik hoop dat het voor jullie eerder begint, want het wachten is erg slopend en vermoeiend vind ik zelf. Ik voel me echt niet top. ik hoop zo dat er iets niet helemaal klopt met mijn hormonen wat makkelijk op te lossen is.

13. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0

zo 7 maanden is wel lang heb je nooit zo kuurtje van de ha gehad die je ongi opwekt? of wel gehad maar niet geholpen?

14. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Jeetje TheGir1980, dat is nogal lang inderdaad 7 maanden :S. Wat is een fertiliteitsarts en hoe kom je daar zo terecht? Succes vandaag in ieder geval en hopelijk valt het mee!

15. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0
    ik loop nu ook bij de fertiliteitsarts omdat het niet lukt gewoon doorverwezen door de HA

16. TheGirl1980

2 sep 2008
    72
    0
    0
    Almelo
    Ik ben nadat ik zo'n drie maand gestopt was naar de huisarts gegaan omdat ik last bleef houden van bruine afscheiding. Hij heeft me doorgestuurd naar de gynaecoloog. Daar heb ik alleen een inwendige echo gehad en daar was niets bijzonders op te zien (november). Hij gaf toen aan dat ik op de helft van een cyclus zat en wanneer ik in januari nog niet ongesteld was, ik contact op moest nemen. Dus in januari nog niets aan het handje. Contact opgenomen met de Huisarts. Hij vond het ook veel te lang duren en heeft me doorverwezen naar de fertiliteitsarts (vruchtbaarheidsarts). Daar heb ik in januari een afspraak mee gepland, maar daar heb ik dus 2,5 maand op moeten wachten. Vandaag is de dag! Ik hoop zo dat ik een stap verder kom. Iedereen krijgt hele andere onderzoeken bij de fertiliteitsarts. Wij hebben van tevoren een uitgebreide vragenlijst in moeten vullen. Sommige mensen krijgen een inwendige echo, anderen moeten bloed prikken, of zelfs al zaad inleveren. Ik wacht het rustig af vanmiddag.

Als je het zelf niet vertrouwd, dan zou ik gewoon de huisarts bellen met je verhaal. Niet bescheiden zijn hierin. Iedereen op dit forum wil graag een kindje. En ik hoor soms dat ze mensen een jaar lang laten wachten op hun ongi. Ik ga echt mijn best doen vanmiddag om niet met dit antwoord naar huis gestuurd te worden. Ik laat jullie weten wat er uit is gekomen.

17. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Heel veel succes vanmiddag!

18. TheGirl1980

2 sep 2008
    72
    0
    0
    Almelo
    Ik ben dus vanmiddag naar de arts geweest. Het gesprek begon over mijn hormonen. Dat het niet normaal was en volgens hem ook niet meer vanzelf zou komen. Ze zouden bloed gaan prikken om te kijken welke hormonen er allemaal 'problemen' veroorzaken. Ook wilde hij weten of ik wellicht PCO heb. Daarvoor moest ik een inwendige echo. Tijdens de echo bleek dat ik zwanger ben! Kan het echt niet geloven. Mijn man en de arts ook niet. Ik ben een bijzonder geval. Ben nu zo'n 5 weken zwanger. Moet over 2 weken terug komen. Dan gaan ze kijken of ze het hartje kunnen horen kloppen. Echt heel onwerkelijk is het allemaal. Zo denk je een heel traject in te moeten en plots word je zwanger verklaard. Ik hoop dat alles vanaf nu goed gaat. Afwachten dus...

19. afteranne

afteranne Actief lid

21 jan 2009
    142
    0
    0
    wow! Maar dat is even geweldig bericht voor jullie! Gefeliciteerd meis!

20. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0
    zo dat is leuk om er zo achter te komen wauw gefeliciteerd meid

liefs lisje

Deel Deze Pagina