Dat was helaas niet vrijwillig. Ik werd ergens het slachtoffer van, op veel te jonge leeftijd. Pijn en bloederig dus. Zo'n anderhalf/twee jaar later vol rotgevoel ging ik destructief gedrag vertonen tijdens mijn puberteit en heb ik het flink goed gemaakt. Die keren bevielen mij beter, toen ik zelf de touwtjes in handen hield. Overigens is het ook één van mijn favoriete hobby's geworden, had ik vroeger nooit gedacht. Echter is het nu lastig ivm de zwangerschap. Ik krijg een soort kramp op moment suprême, dat het er niet leuker op maakt... Maar ach, dat is maar tijdelijk !
Eerste keer deed wel zeer maar was wel zeer liefdevol. Waren elkaar eerste bedpartner. (voor mij ook de enigste, man een keer naast de pot gepist) Nu getrouwd met de man in kwestie. Spectaculair was het niet en is het (helaas hahaha) nog steeds niet
Verschrikkelijk! Was op de avond van mijn examen ik was dolverliefd(en dronken) En toen ben ik er ingetrapt..was zeer pijnlijk en hij hielt totaal geen rekening met mij. Naïef dat ik was dacht ik dat het nog wel wat kon worden tussen ons.. nou niet dus nooit meer wat van gehoord.
Fantastisch! Met een man die (veel) ouder was dan ik, en precies wist wat ie deed. Veel geleerd, veel genoten
Ik had er meer van verwacht, het was wat pijnlijk en daarna voelde ik me wat "leeg". Ondanks dat het mijn eerste vriendje was waarmee ik al ruim 9 maanden samen was en waar ik veel van hield. Gelukkig werd het daarna alleen maar beter
Het was Boring! Hahahahaha Hij was saai, en zo klaar... Uhmm nog geen minuut. En ik heb er HELEMAAL niks van gevoeld. hahaha Daarna gelukkig een vent gevonden die er wel wat van kon hahahaha
Hel! Iets waar ik niet aan wil terugdenken.. Aangezien het niet vrijwillig was.... De keer daarna was het ook niet alles, omdat ik moeite had met het idee van de eerste keer... Uiteindelijk met mijn huidige man voorzichtig opgebouwd en er achter gekomen dat het heel fijn kan zijn
Niet echt bijzonder, eigenlijk was ik er achteraf ook nog niet echt aan toe. Uiteindelijk is het helemaal goedgekomen en is de eerste keer later door andere mannen ruimschoots goedgemaakt
15 jaar geleden. Ik was 13. Ben nog steeds met hem samen. En het was in 1 woord : Pijnlijk. Kan niet zeggen dat het echt genieten was die eerste keer
Ik weet nog dat ik gezegd had wilde geen sex voordat we een relatie hadden. Hadden die avond een feestje en hij bleef slapen. Er was toen zo'n spanning tussen ons en tja van het een kwam het ander Ondertussen nu meer dan 6 jaar en 2 kindjes verder haha. Nog steeds is het geweldig met hem op dat gebied. Nooit als pijnlijk ervaren.
O o o, was ik zomaar vergeten om het zelf neer te zetten. Wist niet dat daar over gevallen zou worden. . Nou dramatisch haha. Pijn, tlverlichting en een eenzame wandeling terug naar huis. Jap...
Beetje teleurgesteld in de s.x op zich (is dit het nou) maar zooo verliefd op de jongen zelf dat ik het toch geweldig en bijzonder vond. De plaats was ook niet echt fantastisch ( ja ja, in de auto)...
Geen idee. Ik was heel erg dronken. En we waren met z'n drieën haha! Ohhh erg. Ik schaam me nog steeds..