Hoe was jouw eerste keer

Discussie in 'De lounge' gestart door Partyrocker, 1 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Ik was 16 en het gebeurde met mijn eerste grote liefde. Het was wat pijnlijk en onzeker maar ook erg fijn. Voor hem was het ook de eerste keer. Later een hoop bijgeleerd samen haha.

2. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Was niet bijzonder en dat is het nog steeds niet lol,,, nouja soms is het bijzonder hier lol

3. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Was 28 met mijn eerste lange relatie. Ging best ok. Mijn 2e was mijn man. :)

4. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Is het niet altijd : TS begint met zelf te vertellen :p

Overigens zou ik het zelf niet meer weten. Ik was toen 16 dat weet ik wel. Heeft blijkbaar erg weinig indruk gemaakt ;) Was met een vakantievriendje trouwens..

5. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

TS heeft al verteld. Paar pagina's terug hahaha.

6. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Whaha okee ik ben te lam om het hele topic door te bladeren :)

7. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Toen heel bijzonder. Nu besef ik me dat het echt een gruwelijke kluns was in bed.

8. Jonon

Jonon Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske
    Ik was helemaal verliefd op die jongen. Echt speciaal was het niet. Maar was wel blij dat het met hem was, omdat ik tot over mijn oren verliefd was op hem. Een week later maakte hij het uit.

Nu zijn we alweer 9 jaar samen en daarvan zijn wij er in augustus 5 getrouwd.

Hij was mijn eerste echte (jeugd) liefde....

9. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Vreselijk en heb t jaren niet meer gedaan... T was pijnlijk en ik was er helemaal niet aan toe

Nu eenmaal getrouwd... Vind ik t geweldig!

10. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Erg romantisch precies om 00.15 het jaar 2000 :D
    Terwijl iedereen vuurwerk aan het afschieten was buiten.
    Deed wel erg zeer maar zeker geen spijt van gehad.
    Overgens toen dachten dat hij die liefde van me leven was maar dit was niet het geval.
    Moet er elk jaar met oud en nieuw wel ff aan denken.

11. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    haha leuk topic

wij hebben gewacht tot na ons trouwen waren allebei elkaars eerste en t was bijzonder
    t was voor mij pijnlijk en uiteindelijk minder romantisch dan ik me voorgesteld had maar nu 7 jaar getrouwd inmiddels een hoop bij geleerd en onze favo hobby ;)

12. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Bloederig.. Pfff en pijnlijk, heeft in etappes geduurd tot t helemaal paste met mijn allerliefste vriendlief, nu 7,5 jaar samen samen laatbloeiers maar dat hebben we wel ingehaald :d

13. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Mijn eerste keer vrijwillig was met een jongen die een stuk ouder was dan mijn. Bij had een flinke Jaap waar ik wel van schrok (cm of 25 zeker en de omtrek pfff krijg het nu Alweer benauwd) was vooral bang. Pijn dat het deed Pfff. Heb hem hierna ook nog maar een paar keer gezien maar sex durfde in niet meer met hem. Daarna een fantastisch lief vriendje gehad met een normale penis en veel liefde en deze ervaring was fantastisch. Dit is uiteindelijk overgegaan en heb nog wat mannen getest :) en bij dezd ben ik blijven hangen. 11 jaar alweer ondertussen en sinds vrijdAg mijn man :)

14. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Wel oké. Hij was niet mijn vriendje, maar ik mocht 'm wel.
    Het was niet zo 'fantastisch-geweldig-7e hemel' als hij had beloofd. :p Maar het viel wel mee, en het was niet pijnlijk.

15. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    3x niks! en ook echt met de verkeerde persoon :p
    maar dat is natuurlijk allemaal achteraf.

16. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Op mijn vijftiende met mijn grote vakantieliefde :) Het was hartstikke prima en ik heb er nooit spijt van gehad.
    Daarna nog een paar vriendjes en onenightstands en inmiddels alweer bijna 8 jaar samen met mijn lief! :)

17. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Met de verkeerde persoon helaas...
    Het deed pijn en was bloederig, na paar uur liep ik bij wijze van nog steeds wijdbeens, haha!
    Ik denk er niet graag aan terug, ondanks dat ik het op dat moment niet tegen mijn zin deed.
    1e paar keer met mijn huidige man beschouw ik als 1e keer, omdat daar gewoon echte liefde bij kwam kijken. Achteraf was ik de 1e voor hem, hihi. Maar 1e keren met hem voelden letterlijk voor mij ook als 1e keer hoor, was nog steeds beetje pijnlijk. Die ene keer met die andere persoon heb ik ergens heeeel ver weg verstopt.

Oja en als we het toch over 1e keren hebben; mijn 1e zoen heb ik géén spijt van!! dat was echt heel erg leuk en zoals het hoorde te zijn, incl. vlinders in mijn buik:D Verder niks geworden met die jongen trouwens.

18. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL

19. MrsSnuggels

MrsSnuggels Actief lid

9 feb 2013
    441
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het was helemaal geweldig, ik was ook al zo lang verliefd op die man. Er zat een flink leeftijdsverschil tussen, dus ik was zeker niet zijn eerste.

20. jongmam

jongmam Bekend lid

17 jul 2009
    816
    177
    43
    Vrouw
    Verzorgende-IG
    Afschuwelijk en niet vrijwillig.
    En pijn dat het deed.
    Ik snapte eigenlijk niet echt wat er gebeurde en waarom mensen s*ks hebben.
    Bah.
    Ik denk heel vaak 'kon ik maar de tijd terug draaien', maar helaas.
    Ik vind het ook altijd verschrikkelijk om te lezen als het kleine meisjes of andere vrouwen is overkomen.
    Maar ook fijn m te lezen dat heel veel dames het fijn vonden!

Deel Deze Pagina