Veel spijt van. Totaal verkeerde persoon (die ook nog eens 10 jaar ouder was dan ik). Was ook niet fijn of lekker ofzo, lag alleen maar te denken: adem in, adem uit.
Het was met mijn 1e en enige liefde (mijn man dus, inmiddels 14 jaar samen), en het was hartstikke leuk. Ik kijk er met plezier op terug.
Onverwacht. Als een droom voorbij gegaan. Het was heel fijn. Romantisch en met veel geduld en respect. Achteraf kon ik me er maar weinig van herinneren. Moeilijk te geloven dat deze bijzondere ervaring mij echt was overkomen. Klinkt alsof ik ergens van onder invloed was, en zo heb ik het ook ervaren, maar ik was echt hardstikke nuchter. Onbegrijpelijk dat het met de verkeerde jongen was.
Hahaha! Sorry maar kwam er echt heel grappig uit! Mijn eerste keer was niet bijzonder.. De eerste keer met huidige Vl. Daarentegen wel!!
de eerste keer was met mijn eerste en enige liefde en was fijn. voor mij was het de eerste keer, voor hem niet maar hij was dan ook 10 jaar ouder. nu 7 jaar later zijn we getrouwd en hebben we 2 kinderen
Heel erg laat, op 20 jarige leeftijd met de man waar ik nog steeds samen mee ben. Totaal onverwachts, heel respectvol en liefdevol. we hadden op dat moment nog niks samen. Maar er heerste wel spanning. Toen heeft hij het initiatief genomen. ( We lachen er nog steeds om, hij zit zo totaaaaal niet in elkaar, maar hij kon zich niet meer beheersen, zegt ie.) Weet nog wel goed dat ik die avond, toen ie naar huis ging knetternerveus was. Zou die nog wel iets van zich laten horen? Natuurlijk belde hij de dag erna.
Pfff is alweer ff geleden. Kan me er eerlijk gezegd weinig van herinneren. Dus heeft niet veel indruk gemaakt haha. Wat ik nog wel weet: we hebben het buiten gedaan, voor ons allebei de eerste keer (1ste grote liefde), daarna nog paar keer gedaan maar weet daar ook niet veel meer van (ohh best erg eigenlijk!!).
Zeer spannend en erg prettig ervaren, was toen voor beide de 1e keer. Was totaal ook niet pijnlijk, voelde gelijk goed.