Hoi, ben er! Ze hebben me een zwaarder middel gegeven. Heb ondanks de narcose veel pijn en heb moeite met plassen. Had iemand hier ook last van? Gyn zei dat ik erg mobiele eierstokken heb waardoor ze flink hebben moeten duwen en trekken.. het was maar goed dat het al onder narcose was anders had hij me ter plekke onder zeil gebracht omdat het zo pijnlijk zou zijn. Ik zal er vandaag en morgen ook nog pijn aan hebben en mijn buik zal opzwellen. Ik mag vandaag en morgen weinig doen. Veel drinken en rusten. Minder nieuws is dat er van die 30 follikels maar 6 eitjes zijn geoogst. Nu hopen op goede eicellen en bevruchting. Hoop zooo dat het allemaal niet voor niks was betere nieuws is weer wel dat als er een goede bevruchting en celdeling plaatsvindt, ik wel deze week een zeer waarschijnlijk tp krijg! Maandag wordt ik hierover gebeld. Geen idee hoe ik het tot dan moet volhouden Ik ga nu weer slapen. Bedankt voor jullie support x Boogy hoe gaat het klussen? Sun hou vol he meis je kan het!! Ik duim voor jullie!
Hoihoi 6 dat is al fijn en ja die pijn hoort er helaas bij, is nu meer dan een week terug en nog wel last van mn buik ik heb lange eierstokken dus konden ze niet de eitjes aan elkaar rijgen dus steeds weer opnieuw prikken. Lekker rustig aan en tot de terugplaatsing mag je ook gewoon pijnstillers etc nemen hè doe dat gewoon en rustig aan en veel drinken. En over het plassen dat deed ook heel zeer ja en een vorige punctie kon ik het moeilijk ophouden. Sterkte
Opzich is 6 goed toch? Ik snap wel dat je van 30 follikels meer had verwacht. Rot dat je pijn hebt. Heel veel sterkte en ik duim voor een tp! Mag je al bijna testen Klaver? Haha het klussen gaat prima hoor. Vond het wel een apart idee hoor. Heb nog nooit Pregnyl gehad. Het afgelopen half jaar was er: 1 slechte eisprong, 1 eisprong die nooit meer verwacht was (te laat in de cyclus), een ronde zonder eisprong, een ronde overstimulatie zonder Pregnyl, en dan nu... Eindelijk! Houd je het vol Sun?
6 vind ik ook niet verkeerd klinken, maar kan me idd voorstellen dat je met 30 meer had verwacht. Spannend hoor, hopelijk is er op zijn minst 1 bevruchting. En wat naar dat je zoveel pijn hebt, laat je maar lekker verwennen. Zijn jullie alweer terug in Ned? Boogy, ook bizar idee na een half jaar gebeurt er echt wat. Ik duim! Ik hou t nog wel vol. Ik heb weinig hoop hoor, ik voel echt amper iets. Heb alleen ineens heel snel vet haar, maar dat lijkt me ook niet de meest betrouwbare voorspeller verder wel erg moe. Ik ben nog steeds ervan overtuigd dat als ik zwanger ben, ik het wel zou voelen en aan mijn borsten zal merken. Maar goed, ook pas 9 dpo...wachten duurt wel enorm lang deze ronde
Gaaf Boogy dat er eindelijk wat gebeurt nu! Lekker aan de bak Klaver wanneer mag je testen? Sun, zaterdag is bijna voorbij. Volhouden meis, je kan het en mijn duimen zijn voor je aan het draaien! Nee we zijn in DD gebleven. Ik voelde me flink beroerd vanmiddag en kon de rit niet aan. Dus we zijn gebleven. M'n mannetje is aan het rennen voor me dus die doet erg z'n best. 6 is niet verkeerd maar als de gyn zegt dat ze normaal voor 8 tot 12 eicellen gaan en bij mij met mijn 30 follikels misschien wel tot dat dubbele dan is 6 wel teleurstellend. Maar goed 6 is nog altijd meer dan 0
Hoe is het met je Unicornbaby? Pijn een beetje te doen? En zenuwen nog in bedwang? Ik word helemaal gek van mezelf vandaag. Ergens 'weet' ik dat het niet raak is deze ronde, maar toch geef ik mezelf dan weer onnodig hoop. Zo had ik gisteravond wat krampjes in bm streek en vanochtend lichte temp dip. Nu denk ik de hele tijd tegen beter weten in 'zal t dan misschien een innesteling zijn?' zucht....ga maar ff frisse neus halen, misschien helpt dat
Het is zo slopend, wachten op een zwangerschap. Ik herken zo wat je zegt Sun. Ik heb dat ook iedere ronde. Maar... Hoop is ook goed! Zolang je niets zeker weet, is alles nog mogelijk. De een voelt zich zwanger en is het ook, een ander voelt zich zwanger en is het niet, weer een ander voelt zich niet zwanger en is het ook niet, maar er zijn er ook genoeg die niets voelen en toch zwanger zijn! Hou vol, knuffel! Hoe gaat het met jou, Unicornbaby ?
Hee meiden, niet mijn dag vandaag.. echt veel pijn heb ik niet meer, wel een beetje krampen en nog wat pijn bij het plassen maar lang niet meer zoals het gisteren was.. ben wel erg bezig met de uitslag morgen en over de eventuele tp.. ben als de dood voor het katheter.. ooit een water echo gehad ivm endometriose, was ook met een katheter en dat was een hel... maar goed eerst maar der uitslag afwachten morgen Sun knap dat je het volhoud en zolang er geen bloed is.... moed houden! Er is nog niks verloren! Boogy, tot wanneer moeten jullie klussen?
Unicornbaby, mega spannend zeg! Beetje afleiding zoeken vandaag? Duimen blijven draaien hier hoor! Ik heb sinds gisteravond een zeurderig gevoel in mijn buik en vannacht wat krampen die heftiger leken te worden maar nu weer weg zijn. Gelukkig vandaag veel afleiding, ben blij als t morgen duidelijk is. Vanochtend maar snel geplast om niet in test verleiding te komen Boogy ook neer gestreken op het wachtbankje inmiddels?
Ben net gebeld: 3 bevruchtingen. Als dit goed blijft gaan dan vindt donderdag de tp plaats. Heel erg spannend. Het gaat er een beetje om hangen voor mijn gevoel. Ik moet vooral geen telefoontje krijgen van de kliniek nu! Sun... Voor jou ook erg spannend nu hè. Goed dat je niet hebt getest. Erg knap!
Spannend UB. Hoeveel gaan ze er terugplaatsen?? En wanneer zou je kunnen testen? Sun, wat goed dat je nog niet getest hebt! Kramp kan ook een goed teken zijn. Heb het nog steeds. Nu wel wat minder dan de dagen hiervoor.. Maar het kan er dus ook van komen dat je baarmoeder groeit. Spannend hoor! Ga je morgenvroeg testen? Boogy, heb jij je ei inmiddels gehad?? Sorry, ik reageer niet heel veel, maar lees wel alles hier hoor! 😊
Sun: al getest morgen is het 3 feb hihih benieuwd!! ik duim voor je! Xelles: jij nog gefeliciteerd!!!! Cool Unicornbaby: ohhh spannend voor jou!! Hier nog kut. Vandaag weer niks. Nu nog 2 dagen spuiten en dan weer echo. Is dat weer niks dan gaan we afbreken, ongi opwekken en hoger inzetten... pfffffff
Unicornbaby, wat mega spannend zeg! Klinkt niet slecht 3 van de 6 bevrucht, maar ja ik weet ook niet wat gemiddeld is... Daar moet toch 1 goed van zijn? Wanneer hoor je dat? Donderdag lijkt eindeloos ver weg als je moet wachten! Ik duim vrolijk door hoor! Melovekane, wat ontzettend k u t zeg. Voelt ook zo als verloren tijd lijkt me. Was er al wel iets te zien of helemaal niks? Bah... Ik was van plan om testen nog wat langer uit te stellen, maar denk niet dat dat gaat lukken ik verwacht er weinig van, ik voel echt helemaal niks, maar dan is het maar duidelijk..
UB: Eens met Sun! 3 vd 6 is niet slecht toch? Spannend donderdag! Oeh Sun, Tomorrow is the day! Ga je morgen toch testen? Ahh wat naar Melovekane! Weer geen goed nieuws.. Hier: ik moest vrijdagavond en zaterdagavond klussen. Zaterdagnacht had ik enorme drukkende pijn, ook met plassen Unicornbaby! Dus ik herken het nu wel. Gister wat beurs gevoel en vandaag wat spierpijnachtig gevoel in mijn baarmoeder. Hoesten en lachen doet pijn. Vandaag ook per ongeluk een flinke stoot tegen m'n onderbuik gehad. Ik hoop dat het allemaal oké is daarbinnen Verder geen last vd Pregnyl. Geen misselijkheid ofzo. Hooguit wat gevoelig voor geurtjes. Ik neem morgenochtend even m'n temp op als ik eraan denk.
Boogy, oei een stoot in je buik is niet fijn. Zal niet veel kwaad kunnen maar ik kan me voorstellen dat je toch even schrikt. Klinkt wel pijnlijk wat je beschrijft, iets te fanatiek geklust? Ik ben vanochtend van mijn fiets gevallen (auto van links wilde ff voor me langs, ik moest keihard remmen maar t was spekglad). Was ook wel blij dat ik mijn val kon breken met mijn handen hoor. Je weet maar nooit wat daar binnen gebeurt.. Ik ga morgen ochtend eerst tempen. Als mijn temp gezakt is weet ik genoeg, als ie nog hoog is gooi ik er een testje tegenaan.
Oh dat was vast schrikken! Idd, het is een kostbaar gebied.. Je doet er alles aan om het te beschermen! Haha fanatiek? Niet fanatieker dan anders denk ik. Ik zal toch mijn eisprong wel hebben gehad? Het piekeren begint nu al... Spannend, ik ben benieuwd!
Ik heb geen idee wat normaal is haha. Tis ook mijn 1e keer Ik hoor wel eens dat vrouwen Nog 6 cryo's hebben. Daar ben ik nu jaloers op haha maar zoals mijn gyn elke keer zegt; eet is nog niks verloren en je hebt er maar 1 nodig die het doet. Pff.. Sun succes met testen morgen. Ik ben heel hard aan het duimen. Niks voelen kan ook goed nieuws betekenen! Spannend! Ben je beetje bekomen van de schrik? Heftig hoor zo'n val! Boogy oh dat pijnlijke plassen ugh gelukkig is het bij mij al iets minder. Ben ook erg gevoelig voor geuren nu. Komt door die stomme utrogestan denk ik haha. Melovekane pfff wat spannend ook voor jou. Wat is de kans dat je wel doorgaat? Zonde. Ik duim dat het door mag gaan. Elles, er wordt er in DD in principe maar altijd 1 terug geplaatst Tenminste dat is mij verteld. De rest wordt dan ev ingevroren. Geen idee wanneer ik zou mogen testen. Moet ik donderdag navragen Ik weet nl niet vanaf welk moment je moet rekenen. Hoe gaat het met je?
goedemorgen dames, even een ego berichtje... Toch maar voor de zekerheid een testje gedaan vandaag.. flabbergasted is nog zacht uitgedrukt:
Wowwwwww sun!!!! Woohoo! Ik vind m behoorlijk duidelijk! En voorzichtige gefeliciteerd! Ik blijf duimen voor een plakker! X