Hoe was jouw eerste ronde Gonal F?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Boogy, 9 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    :) thnx boogy! Hier alles goed. Ik probeer afleiding te zoeken. Ik denk de gekste dingen nu. Ik ben super alert en dat maakt me gek. Niet aan proberen te denken helpt niet. Dus ben ik aan het bakken geslagen haha. Ga ik altijd doen bij stress... bakken!

Hoe is het met jou?

2. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    UB, jummie baksels 😋. Wachten duurt altijd zo lang! Lijkt me ook zo moeilijk, aan de ene kant ziet het er zo veelbelovend uit met zo'n mooi embryo, aan de andere kant wil je jezelf ook behoeden voor een teleurstelling. Hap je maar vast embryo van unicornbaby, hap hap...

Boogy, heb je dat wel vaker die temp verhoging? Irritant dat we zo op zoek blijven naar bevestiging en controle terwijl dit natuurlijk iets is waar je juist geen controle over hebt...pfff..

En tuurlijk ga ik meedoen met MvM, maar ik wacht wel eerst de echo af. Wil toch ook niet de goden gaan verzoeken :)

3. Boogy

Boogy Bekend lid

22 apr 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mmmm lekker! Een vriendin van mij maakt altijd heerlijke brownie. Gevaarlijk lekker! Wat heb jij gemaakt?

Nee een 2e verhoging heb ik nog niet eerder gehad, maar de eerste cyclus Clomid heb ik niet getempt.. Haha handig hè? En de 2e ronde, met die late eisprong, kreeg ik hem tijdens Provera, dus dan is je temp niet betrouwbaar. En vorige cyclus kreeg ik m'n eisprong net voordat ik hem moest afbreken met Provera, dus same story. Dus ik kan er geen enkele conclusie uit trekken dat hij nu 3fasig is. Maar om het vol te kunnen houden, pak je zulk soort dingen aan om hoop te houden...

4. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    :D Ik heb een citroen cake gemaakt met citroen glazuur.. ML houdt niet van chocola :( ik wel maar dan maak ik snel te veel voor mezelf. Dus maak ik meestal maar iets dat hij ook lust (vaak iets met fruit dit keer dus citroen) :)

Vanmiddag met onze honden gewandeld, ik begrijp nu hoe langdradig die WW zijn :( de tijd lijkt niet vooruit te branden!!! Tis maar goed dat ik moet werken deze week :)

5. Boogy

Boogy Bekend lid

22 apr 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh lekker citroencake! Het lukt me op het moment niet om van zoetigheden af te blijven :)

Ga je eerder testen dan de 15e?

6. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    ik heb hetzelfde probleem ;) dus vraag ik ML of hij zo snel mogelijk alles wil opeten. Hij kan het hebben (ik niet) en gelukkig vindt hij alles tot nu toe lekker...

Ik neig er naar van wel, maar aan de andere kant durf ik ook nog niet zo goed.. zo vaak een negatieve test gehad.. zonde van de test, denk ik dan :-/ #zucht

en jij?

7. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dan moeten jullie maar niet hier langs komen...;) vl is ook erg van het bakken en als die eenmaal begint staat de hele koelkast vol, brownies, citroen-merengue taart, macarons met witte chocolade vulling etc. :)

Volhouden met niet testen voor NOD hoor! Allebei! Makkelijker gezegd dan gedaan...i know...

Boogy, hmm...eigenlijk geen vergelijkingsmateriaal dus wb temp...afwachten maar....ik snap het wel hoor, ik hou ook wel vd controle en je wilt voor je gevoel iets doen...ik heb me ook suf gegoogled op temp kaartjes enzo...

8. Boogy

Boogy Bekend lid

22 apr 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oeh lekker zo'n bakkende man! Ik zou alleen tonnetje rond worden :D

Ik denk hetzelfde UB, wil het wel weten maar doe het niet. Ik ga hetzelfde doen als Sun.. Ik hou m'n temp in de gaten. Kan geen kwaad ;)

Hoe is het met jullie Melovekane en NLH?

9. Never lose hope

Never lose hope Fanatiek lid

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Met mij gaat alles wel goed hoor, heb alleen veel pijn bij het prikken.. Allemaal harde stukken en ben alweer blauw..

Vandaag bij de gyn geweest, dag 8 van mijn cycles. Er was een follikel van ruim 14 mm te zien. Baarmoederslijmvlies was 8 mm. Donderdag moet ik weer voor controle, het is namelijk afwachten of de follikel doorgroeid.

Goed dat jullie wachten met testen! Heb ik zelf ook gedaan. Ipv testen ging ik googelen en dit hielp mij haha;)

Nlh

10. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nlh, dat is veelbelovend al zo'n follikel op dag 8!! Maar met 14mm is de kans dat ie weer verdwijnt toch niet meer zo groot? Althans dat zeiden ze tegen mij..

11. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Ja dat klopt sun!
    Maar omdat ik dat wel eerder heb gehad durft ze dat bij mij niet meer te zeggen:p maar ik hoop dat hij donderdag mooi is doorgegroeid!
    Hoe gaat het met jou?

Nlh

12. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    ik snap dat ze dat niet durven zeggen, ze willen geen boze nlh in de kamer als mevrouw ei toch besluit hem te peren :p

Ik voel me wel oke, veel last van buikkrampen en erg moe. Vanochtend keek ik in de spiegel en toen zag ik dat mijn boobies in actie waren gekomen vannacht ;) Maar ik heb niet zoveel, dus vind het niet erg!
    Verder heb ik er momenten veel vertrouwen in, andere momenten ben ik zo bang en onzeker. De tijd kruipt voorbij tot de eerste echo..:( Probeer positief te blijven hoor, maar heb het ook rustig op mn werk dus dat helpt niet mee.. het moet gewoon goedkomen!

13. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Haha ik moest hard op lachen dat mijn vriend vroeg wat er was😂 mevrouw ei hahaha.

Oh het groeien van de borsten zou ik ook niet vervelend vinden:)
    Ik snap dat het moeilijk is, het enige wat je kunt doen is proberen positief te blijven en er op vertrouwen dat het goed komt!
    Vervelend dat het rustig is op het werk.. Ik heb momenteel geen werk, maar ik ben druk bezig met het plannen van mijn bruiloft dus dat geeft me wel goede afleiding!

Wat spannend zeg, de eerste echo! Ik kan niet wachten tot ik dat zou mogen:p

Nlh

14. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Hier een update. Mijn Emmy's hebben het helaas niet overleefd dus we hebben nu geen cryo's. Ik voel verder helemaal niks aan krampjes of steken of wat dan ook. Geen pijnlijke borsten ook, niks. Ik heb erg weinig hoop nu en wacht eigenlijk op mijn menstruatie zodat mijn verplichte pauze in kan gaan en we in april weer verder mogen met IVF2.

15. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    UB, wat balen van de cryo's zeg :( Ik dacht dat ze er zo goed uitzagen...hebben ze er dan een verklaring voor waarom ze het niet hebben overleefd?
    En geen klachtjes zegt niks hoor! Ik dacht ook dat ik gewoon ongesteld werd omdat ik niks voelde en zie het resultaat!! Het is ook nog wel erg vroeg om van alles te voelen, hou moed!
    En waarom moet je een pauze houden als dit niet raak is? Klinkt nl best als een lange rust er tussen...pff..wachten is killing!

16. Boogy

Boogy Bekend lid

22 apr 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ah nee, wat rot dat je Emmy's niet meer leven! Ik lees trouwens je blog. Ik leef helemaal met je mee, je schrijft goed!

Hier inmiddels mijn menstruatie. Ik zag het al aankomen door m'n temp. (545250 Fertility Charts)
    Morgen weer beginnen met spuiten.

Hoe is het met jou NLH? Hoe was het gisteren?

17. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Oh boogy wat vervelend!! De gyn zei dat er ook maar 15% kans is op zwangerschap per eisprong.. Misschien helpt dat idee💋

Helaas was mijn follikel niet doorgegroeid en hij was ook niet mooi rond, dus daar moeten we het niet van hebben. Prik sinds vandaag weer 75, en ik moet maandag weer op controle.

We moeten er allemaal maar wat voor over hebben he! Ik hoop dat ons geduld snel word beloond:)

Nlh

18. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Neee Boogy :( Wat balen!!!! Wel fijn dat je gelijk door mag naar de volgende ronde. Ik zal 1 of 2 maanden verplicht pauze moeten houden (grrr).. Succes met spuiten!!

19. Boogy

Boogy Bekend lid

22 apr 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh dat is ook niet fijn NLH. Ik hoop dat je maandag een mooiere fm krijgt.

Voor jou is het nog niet over hè UB! Het kan nog! Ik duim voor je.

Hier: heb niet gehuild ofzo.. Tuurlijk, ik vind het jammer.. Maar ik heb in ieder geval zekerheid. En ik ben blij dat ik het juiste medicijn, juiste dosis en een fijn ziekenhuis heb.

Ik vind het alleen jammer dat een aantal mensen om ons heen weten dat we gestopt zijn met de pil. Eerst vond ik het fijn om te kunnen delen. Nu voelt het bijna als druk. Alsof ik werk moet afleveren ofzo. Beetje gek haha.

20. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Ja het is zeker fijn dat je de juiste dosering hebt! Scheelt wat tijd en onzekerheid.
    Ik heb precies hetzelfde, doordat mensen er nu van af weten is het moeilijk om slecht nieuws te brengen. Terwijl je in het begin wel blij was als je het kon delen met een ander, om je hoofd wat leger te maken. Die druk voel ik inderdaad ook:p

Wanneer moet je weer heen boogy?

Nlh

Deel Deze Pagina