Toch balen Boogy. Natuurlijk, een goede dosis is ook wat waard en geeft ook weer hoop voor de volgende ronde, maar toch is het elke keer weer een teleurstelling. Hopelijk groeien de eitjes nu een beetje vlot! Nlh, balen zeg. Zegt de rondheid (is dat een woord ) iets over de kwaliteit van het eitje? Ik had deze ronde 1 eitje die 20mm lang en15mm breed was, leek mij ook niet echt mooi rond maar de gyn zei dat ze altijd wat afgeplat zijn. En aan het einde zei hij zelfs (gezien mooie opbouw bm) 'twee mooie gezonde follikels, goede kans'... Nou ja ik blijf duimen dat het er maandag beter uit ziet,het eitje zit er iig nog nu nog groeien.
UB, ik las op je blog dat je negatief getest had. Ik snap dat je daar van baalt, maar de tp was toch op 5 feb? Dan zou het toch nog veel te vroeg zijn om te testen? Hou nog hoop hoor meis, dat is pas 7 dagen geleden..
Haha ja maar dat was met zo'n super sensitieve test die je 4 dagen van te voren kunt gebruiken. Er was niet eens een tuur streep. Niks echt hageltje wit. Een bevestiging van mijn vermoeden. Zal morgen nog wel een test doen voor mijn gyn maar mijn drang is volledig weg. De tp was trouwens idd op 5 februari maar het was een 5 daagse embryo dus morgen is het 15 dagen na mijn eisprong
A.s. Vrijdag mag ik weer NLH. Op welke cd zit je nu? Ik duim nog steeds voor je UB. Ik had vandaag een K.T dag trouwens.. & you are right: Cookies are definitly the answer. Of in mijn geval: een warme Luikse wafel met warme chocoladesaus. En dat terwijl ik in 2014 echt een healthfreak ben geweest Morgen ga ik weer starten met gezond eten. Even mezelf een schop onder m'n kont geven!
@sun Ja omdat hij niet mooi rond was en hij niet doorgegroeid was zei ze dus dat we het daar niet van moeten hebben.. Ik heb er verder eigenlijk niet naar gevraagd. Ik hoop ook dat ik maandag wat goed nieuws krijg.. Vorige ronde heb ik 4,5 week geprikt en ik zou dat niet graag weer willen, omdat ik op een gegeven moment geen plek meer weet waar ik pijnloos kan prikken Hoe gaat het met jou? Last van kwaaltjes? Nlh
Boogy, af en toe heb je even wat troost voedsel nodig en die luikse wafel past wel in die categorie je hebt groot gelijk! Nlh, hoeveel spuit je ook al weer? Als je elke keer zo lang moet doorspuiten snap ik niet waarom ze dan niet eerder de dosis een beetje verhogen? Ik hoop dat je maandag goed nieuws hebt! Ik neem aan dat er nog wel een kans is met dit eitje, ook al zegt gyn dat je het v deze niet moet hebben, anders had je ook niet terug hoeven komen toch? Had ik nou al verteld dat ik toch eerder voor een echo moet komen? Wat erg ben t ff kwijt... had donderdag veel buikpijn (maar misschien waren t wel mijn darmen) en voor zekerheid zh gebeld. Nu heb ik een afspraak voor vrijdag, dan ben ik 6+1. Maar gisteren al veel minder last en Vandaag gelukkig helemaal geen buikpijn meer gehad Nu twijfel ik dus of ik die echo toch niet weer beter kan verplaatsen naar 7 weken, want valt er wel iets te zien? En als er nog geen hartje te zien is ben ik alleen maar meer gestresst vrees ik...wat zouden jullie doen?
Ub ik hoop dat je morgen positief mag testen! Boogy ik zit op cd 13. Hopelijk gaat het mooi snel deze ronde, aangezien je de juiste dosering weet! Sun ik prik nu 75, heb 9 dagen 50 geprikt. Dus ze gaat nu gelukkig wat sneller omhoog. Vorige keer begon ik heel laag en dat ging in kleine stapjes omhoog.. Daarom duurde dat lang. Nee dat heb je niet verteld, snap dat je het ziekenhuis gebeld hebt( had ik ook gedaan) geen bloed verloren? Jaa dat is lastig want bij de 1 hoor je het hartje sneller dan bij de ander.. Gelukkig heb je nu geen buikpijn meer! Kan je maandag anders niet even overleggen met je gyneacoloog wat zij je aanraad? Nlh
Als je de komende dagen geen pijn hebt, zou ik nog even wachten. Misschien moet het allemaal een beetje plaatsmaken daarbinnen. Mocht het terugkomen, zou ik wel vrijdag gaan kijken. Ik hoop dat alles goed is!
Helaas negatief getest vanochtend. Niet eens een tuur streepje, echt he-le-maal niks. Volledig wit vlak. Morgenochtend dus met DD contact opnemen of ik met de utro kan stoppen en de pauze kan gaan inlassen. ML heeft er meer moeite mee dan ik, is zwaar gefrustreerd met als resultaat net een knallende ruzie :-/ zucht....
Hè bah UB, ik had nog wat hoop voor je... Die pauze maakt het nog moeilijker dan het al is... Ik had toevallig dit weekend ook negatieve spanningen met manlief, dat hebben we echt nauwelijks. Het is ook allemaal niet makkelijk. Dikke knuffel.
Wat balen UB, het klonk allemaal zo veelbelovend. Ik snap dat twee maanden wachten een eeuwigheid is, maar aan de andere kant is het misschien wel even goed om rust te krijgen. Het is allemaal erg stressvol en al dat reizen.. Dikke knuffel
Oh wat vervelend ub, het is moeilijk om hier mee om te gaan.. Je hebt elkaar juist zo hard nodig.. Je wil het allebei zo graag en je relatie word echt op de proef gesteld. Dikke kus
Vandaag echo gehad, follikel van ruim 14 mm zat er nog, maar niet doorgegroeid. Baarmoederslijmvlies wel doorgegroeid. Verder geen groeiende follikels te zien.. Nlh
Mevrouw ei is hem iig niet gepeerd moet je nu de dosering verhogen of nog een paar dagen doorspuiten? Wanneer moet je weer terug? Ik heb de afspraak toch weer verzet naar 7 weken. Als t met 6 weken goed zit zegt dat nog zo weinig (=stress) en frummeltje is nog zoooo klein dat een meetfout snel gemaakt is en dan raak ik weer ik de stress als het kleiner lijkt... Hoe is het met de andere dames? UB, al contact gehad met DD? Hoe ben je er verder onder? Boogy, en met jou? Weer vol goede hoop naar volgende ronde of overheerst de teleurstelling nog?
@ sun ik moet 75 blijven prikken omdat ze dacht dat ik anders overstimulatie kon krijgen. Ik moet donderdag weer heen. Verstandige keuze ! Daar heb je helemaal gelijk in Ben ook wel benieuwd naar de andere meiden, het is wat stil hier😊 hihi
Verstandig Sun! Woensdag had ik de eerste veeg roze, ik was toen wel nuchter. Do en vr. ging ook gewoon prima. Alleen gebeurde er zaterdag iets anders vervelends, en toen zat ik er effe doorheen. Nu gaat het best hoor. Ik ben al niet meer ongesteld. Heb nog wel wat rugpijn. Meer is er eigenlijk nog niet te vertellen Hoe is het met jou UB?
Boogy, nou ja iig ook niet erg slecht nieuws zullen we dan maar zeggen toch? Het lijkt iig wel of de juiste dosering is gevonden, dat geeft al weer iets meer moed voor de komende ronde. Moet je aan het einde vd week weer? (of had je dat al gezegd en is mijn geheugen weer eens een zeef ) Nlh, dan draaien de duimpjes hier weer in de hoop dat mevrouw ei donderdag de vaart er in gezet heeft. Ze zeiden toen tegen mij dat het een goed teken is als het bms wel gegroeid is dus wie weet..
@sun, lief dat hoop ik ook! Misschien gek maar hebben/ hadden jullie ook dat je borsten groter worden omdat je al weer even prikt?. En hoe gaat het nou met jou sun? Nlh
Nee geen last van de borsten door het spuiten, maar ik hoor het hier wel vaker voorbij komen. Ze groeien bij mij wel duidelijk, maar dat heeft een andere oorzaak hier gaat het wel hoor, vandaag weinig afleiding dus dan pieker ik veel. Ik probeer zo min mogelijk op internet dingen op te zoeken want dan lees je alleen maar de horror verhalen Aftellen tot volgende week vrijdag...
Hier redelijk.. we blijven overeind maar we hebben wel gemerkt dat we het er moeilijk mee hebben, ondanks dat we wel stoer doorgaan en niemand weet waar wij nu mee dealen behaalde van hier op het forum dan. Afijn. Komt wel weer goed.