@ub veeel sterkte en knuffels. Ik hoop voor jullie dat het de volgende ronde mag lukken. Nu verplicht even pauze.. Dat is wel vervelend maar misschien is het ook wel even goed om er niet zo erg mee bezig te zijn ( en natuurlijk blijf je er wel mee bezig in je hoofd). @sun, hopen dat je weekje snel voorbij mag gaan!!
Dag dames, stil hier.. NLh moest jij vandaag niet weer naar het zh? ik duim dat er wat gegroeid is! Hoe is het met de andere ladies?
@ sun, ja ik moet idd weer heen., vind het best spannend hoor.. Kijk er bijna tegen op. Maar hopen dat ik wat positiever nieuws krijg! Hoe gaat het met jou?
Hoe laat heb je de afspraak? Duimpjes draaien hoor! Ik ben sinds gisteren echt super misselijk. Echt, ik stond vanochtend onder de douche en voelde me super beroerd. Ik dacht 'goh zou ik griep hebben?' en toen 1 minuut later ' o nee, ik ben zwanger'
Om 11:30. Hihi dankje! Haha ja dat zijn dingen waar je aan moet wennen, maar dat heb je er vast wel voor over🙈 haha. De dagen al aan het aftellen voor je eerste echo? Nlh
ik heb het er graag voor over! Het is nog niet eerder zo erg geweest, ook de vorige zwangerschap niet. Ik dacht toch even 'zouden het er dan toch 2 zijn' Nog een uurtje voor jou! Spannend! Ik ben ook al aan het aftellen, volgende week mag ik! Als ik dat weekend maar eenmaal door ben gaat de tijd wat sneller...dat klinkt of ik weekend zo erg vind, maar ik heb weinig plannen = veel piekertijd.. heb maandag toevallig een vrije dag en heb maar een massage ingepland, vond dat ik wel wat ontspanning verdiend heb (doe ik echt nooooit voor mezelf)..
Oeeeh 2 dat is ook leuk! Zou zomaar kunnen toch Ja als je niks te doen hebt ga je zo zitten denken pfff... En die massage is altijd welkom toch heb je verdiend Nlh
Die van 14 in me linker eierstok was weg.. En ik had nu rechts een van 12mm dus ik moet ophogen naar 100 en maandag terug komen.. ( wel met de kans op overstimulatie) ze zei dat ik mar moest ophogen omdat het zo niet opschoot. Nou maar hopen dat ik maandag de pregnyl spuit mag! Nlh
Nou zeg, jij hebt ook sneaky eitjes die er elke keer van door gaan Hebben ze wel eens gezegd hoe dat eigenlijk kan? Gelukkig is er nog wel een andere in aantocht, maar ja voor je gevoel toch een stapje terug. Er zit toch ook nog een stap tussen 75 en 100IE?? Hopen dat ie nu door gaat groeien zeg, om moedeloos van te worden!
Jaa ze zei dat het kwam door mijn ondergewicht.. Het is inderdaad om moedeloos van te worden.. Maar ik hoop dat de 100 ie een boost geeft ja er zit nog wel een stap tussen maar omdat het op deze manier niet opschiet ga ik naar de 100 ie. Nlh
Hmmm...hoeveel ondergewicht heb je dan als ik vragen mag? Ik heb nl ook ondergewicht, maar bij mij is t nog nooit gebeurd...nu is iedereen weer anders natuurlijk, maar toch..
Hahaha, zou ook kunnen, denken ze 'zijn we daar ook weer vanaf' Ik weet niet precies hoeveel kilo, ik heb een bmi van 18,5, maar die is nooit hoger geweest dan 19,5 dus ik schat ongeveer 3-4 kg. In ieder geval niet zoveel dat ze het niet verantwoord vonden om met spuiten te beginnen, de gyn zei zelfs 'zagen er maar meer mensen uit zoals jij'
Oke, mijn bmi is 18.3 dus zitten we bijna gelijk haha! Nou dat is een beter antwoord haha! Ik vind het soms echt vervelend als mensen over mijn gewicht enzo beginnen.. Dan denk ik ja was het maar zo makkelijk om aan te komen.. Wel gek dat ze bij mij zo over me gewicht beginnen en bij jou niet, elk ziekenhuis zeggen ze ook weer wat anders ( maar dan zou het vast allemaal wel wat mee vallen ) Ik hoop in ieder geval dat deze dosering meer gaat doen! Nlh
Ze begonnen wel over mijn gewicht hoor, maar ik heb duidelijk gemaakt dat aankomen geen optie is. En daarna nooit meer wat over gehoord, denk dat ik vrij duidelijk was
Haha oke, ook maar eens proberen dan! Nog een weekje voor jou he! Spannend! Veel sterkte vandaag💋 ( las het ergens anders)
Hello ladies, Vandaag cd 9, fm gehad. Ik heb 1 ei van 18 mm en 1 ei van 20 mm, dus vanavond Pregnyl zetten. Arts zei dat m'n lichaam mogelijk zelf al de eisprong in gang heeft gezet, dus vanavond, morgen en zondag gezellig maken Nog nooit zo'n vroege eisprong gehad trouwens! Hè irritant NLH, dat je nog geen groter ei hebt.. Ik duim voor je! Ik hoop me gauw ook zo beroerd te voelen Sun Ik hoop dat het geen vaste kwaal voor je wordt! Af en toe, als enige bevestiging, is prima, maar alle dagen spugen wens ik niemand toe!
Boogy wat een goed nieuws, dat gaat lekker snel zo!! Dan komen de spannende weken er weer aan als het bij mij nou ook even goed gaat, zitten we daar straks samen in Heb jij ook last van hoofdpijn als het zo gegroeid is?
Nee, wel drukkende pijn aan de linkerkant. En mijn borsten zijn groter geworden vorige cyclus en niet meer geslonken Crazy hormonstuff.. Ik vind die wachtweken trouwens afschuwelijk... Jij ook? Ik heb gek genoeg liever de follikelmetingen ofzo.. Dan zie ik tenminste wat er gebeurt daarbinnen..
Mijn borsten zijn idd ook groter geworden ( heb ik geen problemen mee) Ik voel ook veel steken en dus ook hoofdpijn.. Als ik maar niet weer overstimulatie krijg! Ja ik vond de wachtweken ook echt moeilijk, ik was zo blij dat ik eindelijk me eisprong kreeg en toen kwamen de 2 weken er na...... Ik dacht toen ook van ik hb liever de follikel meting, maar nu heb ik toch weer liever die wachtweken want dit schiet zo niet op.. ( het is ook nooit goed haha)