Hoe was jouw eerste ronde Gonal F?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Boogy, 9 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nlh, dank je, lief!
    Boogy, goed nieuws! Al op cd 9:$:)
    Ik hoop ook dat jullie je snel beroerd voelen :D
    Vandaag gelukkig alweer stukken beter te doen.

Ik haak later weer aan, t is mijn UD en ben toch wel verdrietig hoewel nieuw leven verzacht..

2. Boogy

Boogy Bekend lid

22 apr 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh jeetje. Sterkte Sun!

NLH : Eigenlijk is het constant wachten.. En ineens is het alweer bijna maart! Time flies.. En toch kruipt het haha

3. Never lose hope

Never lose hope Fanatiek lid

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Nou idd boogy, hopelijk kunnen we straks zeggen tegen dat wat we in onze armen hebben liggen " voor jou heb ik dit allemaal gedaan, en je bent het helemaal waard" :)

Sun, knuffels voor jou!

4. Boogy

Boogy Bekend lid

22 apr 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    Voel je al iets van de hogere dosering NLH? Precies, ik kan niet wachten tot dat moment. Eindelijk knuffelen met onze frummel!!

Hier: gisteren flinke steken gehad in mijn linkereierstok, maar heb nog geen last van mijn tepels, dus ik weet niet of mijn eisprong al geweest is. Zou ook wel vlot zijn, binnen 24 uur van Pregnyl spuiten, maar gyn waarschuwde al dat mijn lichaam mogelijk zelf al Lh zou aanmaken en de eisprong dus eerder zou komen.

Was nog even stress, ik had bij het ontluchten van de Pregnyl een straaltje eruit gespoten. Ik hoop dus dat er genoeg in m'n lichaam terecht is gekomen.. K*t Pregnyl haha. Dat zelf mengen en zetten vind ik echt niet relaxt.

5. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat lijkt me ook echt irritant van pregnyl, kun je geen ovitrelle gebruiken?

Ik moest toch ff grijnzen, zag nl al voor me dag je eigen lichaam lh aanmaakt en dat met de pregnyl je eitje zo'n boost kreeg dat ie als een speer door je eileiders schiet....speedy consalez-ei (lang leve t beelddenken :))

Raar fenomeen inderdaad....tijd...
    Het is al weer bijna maart maar omg wat gaat het langzaam..

6. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    @boogy, de eerste dag had ik echt buikpijn/steken en nu is het gewoon allemaal wat gevoelig, maar ik merk wel dat het meer is ja! Of het ook wat heeft gedaan? Geen idee maar daar hoop ik wel op.

Je zou vast wel je eisprong hebben gehad toch? Ik had toen ook veel steken maar ook van dat vruchtbare afscheiding. Zou het voor de zekerheid nog maar wat gezellig maken met ml:)

Ik snap dat dat mengen vervelend is! Daarom liet ik het door de assistent doen:p

En nu maar hopen dat je kans word benut:)!!

Hahaha sun ik zag je verhaaltje helemaal voor me:p

7. Boogy

Boogy Bekend lid

22 apr 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha ik zie het ook al voor me :D Twee ADHD eitjes die aan het racen zijn!

Ik denk dat ik volgende keer idd om Ovitrelle vraag, of dat ik het weer door de assistent laat zetten. Wat een gehannes.

Ik hoop dat er morgen mooie groei te zien is NLH!

Nog maar 5 daagjes tot je echo Sun! Hoe voel je je?

8. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    ADHD-eitjes :D als die zaadjes dan ook maar zo snugger zijn om ze bij te houden ;)

Spannend nlh, hopelijk dat die steekjes goed nieuws betekenen morgen! Hoe laat is je afspraak?

Hier gaat het wisselend. Paar dagen vol vertrouwen in de goede afloop hebben nu weer plaats gemaakt voor een mindere dag vol angst en onzekerheid. Mag van mezelf ook niet meer op google, want dat helpt niet mee :)
    Ik krijg steeds meer t gevoel dat het er wel eens 2 kunnen zijn, ik ben de hele dag misselijk, veel erger dan de vorige zwschap. Ene moment wel erger dan andere keer, maar wel continu aanwezig en zoooo moe (had ik vorige keer ook niet).
    Gisteren een koolhydraten craving ;) heb op chips en croissantjes geleefd (en die lust ik normaal niet eens :D)
    Hopen dat het snel vrijdag is, morgen vrije dag en lekker massage gepland :)

9. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Spannend sun! Leuk een 2-ling:p:D! Ben benieuwd !!

Ik moet morgen ochtend heen! Gelukkig.. Kan niet nog langer wachten haha

Lekker genieten van je massage morgen ;)!

10. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Ik kom net bij de gyn vandaan, en ik had weer gereageerd op mijn hormonen.. En hoe??!
    Drie van 14.8 twee van 13 en nog iets van 4 van 11, dus ik mocht vandaag nog prikken en morgen niet en ik moet dan woensdag weer terug komen. Ze hoopt dus dat woensdag die drie zijn doorgegroeid en de rest niet, maar ik moet er rekening mee houden dat ik niet door mag gaan:( maar ik zou dat stiekem wel willen:)

Maar even afwachten.....

11. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nlh, dat is ook niet het nieuws waar je op gehoopt had :( wel fijn dat je lichaam reageerde, maar blijkbaar als ie eenmaal op gang komt gaat t ook als een speer. Ik snap ook echt die enorme verhoging niet gezien je eerdere overstimulatie, maar goed ik ben geen arts :)
    Duimen dat de eitjes naar de gyn luisteren..

12. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Haha ja maar wel een beetje te helaAs. Vind het wel moeilijk hoor.. Hoop echt dat ik door mag gaan! Ze zei dat ze de verhoging deed omdat het niks opschoot:(

Nouja hopen op goed nieuws woensdag!

13. Boogy

Boogy Bekend lid

22 apr 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik snap dat je baalt. Ik duim voor je lieve NLH !

Cool een tweeling Sun. En ja, ik ken de risico's, maar los daarvan lijkt het me wel heel gaaf! Vrijdag weet je het!

14. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Dankje, lief van je boogy !

15. Boogy

Boogy Bekend lid

22 apr 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    UB ik weet niet of je hier nog meeleest.. Ik lees je blog wel nog steeds en ik wil je een hart onder de riem steken. Veel sterkte! Dikke knuf!

Hier: ik heb helemaal geen last vd Pregnyl.. Vorige keer had ik echt pijn! Zou het wel werken?

16. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    @boogy, dat is gek? Misschien even bellen? Want misschien hoef je niet altijd wat te voelen, en stelt dat gesprek je gerust.

17. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Boogy, ik heb nog nooit gehoord dat het niet werkt, maar als het je geruststelt gewoon even bellen. Weet je binnen een paar minuten het antwoord en kun je weer opgelucht ademhalen ;)

18. Boogy

Boogy Bekend lid

22 apr 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt meiden, had daar zelf nog niet aan gedacht. Even gebeld en assistente zei idd dat het per ronde kan verschillen. Ik heb zaterdag wel felle steken in mijn linkereierstok gehad en zaterdagavond drukkende pijn die zondag over was. Kan dus haast niet anders..

Maar ik heb nu verder geen buikpijn ofzo, en vorige keer was ik een week beurs. Heb nu wel weer last van mijn borsten en begin wat gevoelige tepels te krijgen. Ik heb niet zo braaf getemperatuurd deze cyclus, dus daar kan ik ook geen wijs uit..

In ieder geval weer wat gerustgesteld :)

19. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Gelukkig maar boogy !

20. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Boogy, fijn dat je wat gerustgesteld bent. Als dat lijf van ons nou gewoon eens reageerde hoe het moest en consequent! Je kan jezelf zo gek maken. Waar is dat buikluikje als je het nodig hebt!

Ik ben sinds die massage minder misselijk. Fijn natuurlijk, maar dan slaat soms de twijfel toch weer toe...zucht...*word moe van mezelf*

Deel Deze Pagina