Hoe was jouw eerste ronde Gonal F?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Boogy, 9 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boogy

Boogy Bekend lid

22 apr 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    We hebben er allemaal last van.. We vertrouwen amper ons lichaam en al helemaal onze gedachten niet meer! Te vaak teleurgesteld :(

Hoe voel jij je NLH?

2. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vroeg ik me ook af NLH, mag je al vroeg morgen? Voorgevoel?

Melovekane, hoe is het met jou? Al een tijdje nis gehoord, hoop dat alles goed is!

3. Never lose hope

Never lose hope Fanatiek lid

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Dat snap ik sun, maar die massage kan toch echt wat hebben gedaan. En je hoeft niet elke dag misselijk te zijn! Niet te veel twijfelen ookal is dat makkelijker gezegd als gedaan. Nog3 daagjes en dan mag je weer heen! Hopelijk word je dan meer gerustgesteld :):)

Ik stond vanmorgen op en toen was me buik zo gevoelig.. Vooral als ik naar de wc ga. Vandaag gelukkig niet extra hoeven spuiten. Mijn voorgevoel is niet zo goed.. Ben bang dat ik niet door mag gaan en dat ik het moet afbreken, dat vind ik zo zonde na 3 weken weer bezig te zijn.
    Plus dat ik altijd me vaste gyn heb en die kon morgen niet( vind die andere niet zo leuk) dus dat helpt ook niet echt mee. En ja ik mag morgen vroeg heen gelukkig

Dus al met al best bang voor de uitslag morgen :):(

4. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    NLH: succes vandaag! Ik hoop dat de meeste eitjes zich koest hebben gehouden *duim duim*

5. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
  6. Boogy

Boogy Bekend lid

22 apr 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    Succes straks!

7. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Nou voor mij slecht nieuws.. Ik moet het afbreken want ik had aan beide kanten 4 grote follikels.,:( volgende ronde moet ik starten met 62,5. Dus 3weken spuiten en 6 echo's voor niks..

8. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    O nee wat ontzettend k/ut zeg nlh!
    Inderdaad allemaal voor niks en het had misschien wel voorkomen kunnen worden als die arts iets minder enthousiast had opgehoogd :x
    Gaan jullie stiekem wel een poging wagen (ik bedoel hoe groot is de kans dat ze allemaal bevrucht worden) of komt er dan ook automatisch geen eisprong als je geen pregnyl spuit?
    Dikke knuffel lieverd, vind het echt rot voor je :(

9. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Jaa idd.. Voel me heel erg rot nu. We hadden zelf zoiets van met max 5 gaan we gewoon door.. Maar 8 zijn toch echt wel te veel want stel dat ze allemaal wel bevrucht worden? Dan ben ik nog verder van huis.. Of de helft? Dan heb ik nog 4 wat echt niet kan:( . Ze zei dat het heel erg puzzelen is bij vrouwen zoals mij.. En dat elke ronde ook weer anders kan zijn, dat je bijv denkt dat je de juiste dosering hebt en dat het de volgende ronde weer heel anders is. Ze zei ook dat ik deze ronde nog moet proberen maar dat ik anders ook kan denken aan een Leo operatie ( maar dat dat ook niet altijd werkt)

Ik weet niet of het ook springt zonder pregnyl. Ik moet nu in ieder geval 10 dagen primolut en als ik dan ongesteld word de 10e dag weer heen.. Voelt zo als verloren tijd maargoed..

Dankje wel sun!

10. Boogy

Boogy Bekend lid

22 apr 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    K*t zeg... Ik was er al een beetje bang voor toen je zei dat je pijn in je buik had bij toiletgang... Dat herkende ik...

Ik weet niet hoe groot de grootste was/waren? Anders heb je nog kans dat ze idd vanzelf springen. Maar dat zal ook wel pijnlijk zijn. Als ze niet springen wordt je buik over een paar dagen minder gevoelig.

Moet je je ook wegen de komende dagen, ivm kans op ohss?

Ik vind het zo rot voor je... Ik kan me zo goed voorstellen hoe verdrietig je nu bent... Dikke knuffel

11. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    @boogy, dankje lief van je!
    Ik had het zelf ookal verwacht.. Het ergste was dat ze alle follikels stuk voor stuk moest tellen( dus ik lag daar maar met tranen in me ogen) de grootste waren 2 van 18,5 en daarna 2 van 17, 2 van 16 en 2 van 15.

Ik werd vanmorgen wakker en de druk was al weg gelukkig! Wel snel al.

Spannend sun morgen mag je heen! Komt vast allemaal goed!

12. Boogy

Boogy Bekend lid

22 apr 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat vond ik toen ook het ergste, en dan had ik er nog geeneens 8 maar 5. Ik dacht toen nog: meet ze nu niet weer dezelfde? Maar nee...

Fijn dat je buik al minder gevoelig is.

Hoe is het met jou Sun?

13. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Haha ja dat dacht ik ook, en ze meten nog best ruim ook!
    Ik heb nu wel zoiets van oke eerst groeide er nooit wat en nu heb ik het en dan moet ik pillen slikken zodat het weg gaat:( Echt zonde.. Heb nog gevraagd of ze de overige wou leegzuigen maar dat is niet hun werkwijze.

14. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nlh, ja zonde van die eitjes zeg! Misschien zijn het er wat te veel om weg te prikken?
    Nu maar hopen dat de volgende ronde beter gaat. Probeer je vast te houden aan het feit dat je lichaam tenminste wel reageert op de spuiten. Snap dat je dat nu ook gestolen kan worden, maar om je op iets positiefs te kunnen richten misschien?

Ik ben echt op van de zenuwen, ik durf morgen niet hoor! Ik denk dat dat echo apparaat helemaal niet naar binnen gaat van de spanning ;). Ik hoop zoooo dat alles goed is (en stiekem hoop ik op 2 hartjes :))

15. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Ja klopt helemaal wat je zegt hoor! Ik heb er nu ook niet zo veel moeite meer mee. Het feit dat het werkt ben ik heel blij om, alleen het is vervelend dat je je eigen experiment bent. Maar ik vind het nu ook wel even lekker hoor! Even geen spanningen heerlijk. Nu kan ik me mooi weer opladen voor een volgende ronde;)

Oeeeh ik snap dat het spannend is!! 2 kloppende hartjes zou leuk zijn, ik duim voor je! Heeel veeel succes :)

16. Boogy

Boogy Bekend lid

22 apr 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    Neem een lekker wijntje/biertje/borreltje vanavond! Dat zou ik doen! :D de eerste 2 dagen vd cyclus zijn de enige waarin ik drink haha

Ik hoop op een mooie echo voor je Sun!

Hier: Net een rode veeg. Weer op 5 dpo. Toch gek...

17. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Boogy, heb je dat eerder gehad op 5 dpo? Klinkt stiekem wel als een goed teken, maar wil geen valse hoop wekken.
    Schattige banner trouwens :p

18. Boogy

Boogy Bekend lid

22 apr 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dankje :D Ik vond hem ook zo lief!

Ja de vorige cyclus had ik op 5 dpo een veeg bruin slijm, nu dus een rode veeg. Nog een weekje wachten en dan weet ik het!

19. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Haha gister lekker cocktailtje gehad! Ik wil verder ook nooit drinken als ik aan het spuiten ben:) veeeel te bang dat het iets beïnvloed, verder met eten probeer ik gewoon zoveel mogelijk groentes te eten. Je hoort soms ook wel dat door het houden een speciaal dieet je weer een cycles kan krijgen maar daar geloof ik niet zo in( natuurlijk is gezond eten goed, maar dat is voor de meeste dingen goed!)

Ik hoop dat die roze veeg je innesteling is!

Hoe gaat het met jou sun?

20. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    even ego berichtje: ik ben zooooo gespannen :( Heb de hele nacht gedroomd over doemscenario's bij echo's dus dat stelt lekker gerust... mag pas aan het eind van de middag, duimen jullie voor me?

Deel Deze Pagina