Ik spuit ook Gonal 50IE. Had op dag 14 2 eitjes van 20mm. Gisterochtend Ovitrelle gespoten en dan vanavond mijn eisprong. Erg spannend. Hoop voor je dat deze ronde beter gaat dan de vorige!
Hallo, hier gonal f 300IE gespoten. Iedere dag 150IE. En volgens mij na 9 dagen 18 eiblaasjes. 1 van 18 mm en 17 tussen de 14 en 15mm. Uiteindelijk 7 eitjes gevonden
Wat grappig dat dit topic ineens weer leeft Ik zal even updaten: cd 12 ging ik terug. Er waren toen 5 eitjes te zien. Geen Pregnyl en vrijverbod. Op cd 14 op eigen verzoek nogmaals terug. 3 eitjes overgebleven. 2 van 17 en 1 van 15. Geen Prgnyl, omdat daarmee de kleinste waarschijnlijk ook mee zou springen. Geen vrijverbod meer, maar alleen als we ons bewust waren van de mogelijkheid op een meerling. Ik heb waarschijnlijk net voor kerst een spontane eisprong gehad. Ik kreeg voor het eerst een ovulatiebloeding. Op 2 januari een uitgangsecho gehad, alles rustig. Voor de zekerheid Provera meegekregen en ik wacht nu op mijn menstruatie. Wel nog even een zw.test gedaan van de week, maar negatief. Dus ik hoop dat het een beetje opschiet. Ik wil naar de volgende ronde! Wat fijn dat het voor de meesten wel aanslaat! Spannend xEllis! Ik duim voor je! Wat vervelend vd cyste Sun. Hoe was het gisteren?
ik moet morgen weer voor een echo. Woensdag moest ik ophogen naar 62,5 en ben benieuwd of het aanslaat. Voelen jullie iets van dat er eiblaasjes groeien?!?!
Boogy, wanneer zou je NOD zijn dan? Spannend. Hoop dat de volgende ronde meer geluk brengt. Melovekane, ik voel dat wel altijd ja. Een soort zeurende steken/kramp..
Hoi dames, ik hoop dat ik hier even een vraagje mag stellen aangezien meerdere van jullie ervaring hebben met Gonal-f... Ik heb een kwartier geleden voor het eerst Gonal-f gespoten. Nu vind ik dat het plekje en zo'n 5 cm eromheen heel erg tintelt.. Herkent iemand dit? Ik ben namelijk nogal snel overgevoelig voor medicijnen en het zou zo jammer zijn als dat ook hiervoor zou gelden...
@knikie, Ik heb vandaag ook voor het eerst gonal f gespoten. Ik had nergens last van. Tov pregnyl geen tinteling of branderig gevoel. Vervelend als je allergisch zou zijn.
Ik heb ook nooit last gehad van tintelingen na het spuiten, en ik ben ook erg gevoelig. Ik zou even in de bijsluiter kijken... Succes!
Ok, bedankt voor jullie reacties. Ben bang dat ik echt overgevoelig ben voor de gonal, tintelende gevoel is in de loop van de avond erger geworden
Ik heb ook geen tinteling. Ik voel mijn follikels wel zitten vanaf het moment dat ze groter dan 18 mm zijn, groeien voel ik niet geloof ik. Zeurend gevoel heb ik wel elke cyclus, maar dus ook cycli waaruit bij echo's bleek dat er niets groeide.. Mijn NOD was dinsdag, maar toen had ik nog Provera. Voor de zekerheid woensdag getest maar dus negatief. Vanwege de Provera zal het nog wel even duren voor ik ongesteld word. Maarja, als ik het niet had genomen, had ik me voor mijn kop geslagen als ik niet ongesteld werd. Ondanks de ovulatiebloeding... Heb je je eisprong gevoeld xElles?
Kniekie, hoe is t jou vergaan vannacht met de tintelingen? Zou toch ja,mer zijn als je overgevoelig bent zeg... Boogy, frustrerend dat wachten he. Je wilt naar de volgende ronde!!! Bij mij duurde t ook een week na stoppen met Provera voor de menstruatie opkwam en die duurde ook meteen een eeuwigheid. Idd wel goed dat je een testje hebt gedaan, het kan maar duidelijk zijn... Ik mocht gelukkig wel beginnen met spuiten. De cyste was niet actief (oestrogeen waarde was maar 44 en boven 400 (of was t 200 ) was ie actief. Dus ook in de volgende ronde, laatste kans voor mijn uitgerekende datum Ik heb nog gevraagd naar de kansen, na 6x proberen is 50% zwanger. Ik vond t vrij weinig, maar ja als ik niet spuit is de kans ongeveer 0, dus probeer t maar te zien als winst
Kniekie, ik heb geen tintelingen gehad met het spuiten.mhoe is het verder gegaan bij jou? Nee niet gevoeld, Boogy. Donderdagavond 21.30 zat ik 36 uur na Ovitrelle. Eitje springt tussen 36 en 42 uur, zei mijn fertiliteitsarts. Dus denk dat hij 's nachts is gesprongen.
Fijn dat je cyste niet actief was Sun! Zo snel mogelijk weer verder! Dat denk ik ook Elles. Nu op het wachtbankje plaatsnemen
Bedankt voor jullie reacties De tintelingen zijn toch overgegaan in een soort van allergische reactie. In de loop van de avond ging ik me steeds slechter voelen, mijn tong en kaak gingen jeuken/tintelen, ik kreeg galbulten over mijn hele lichaam en daar ontzettende jeuk van en voelde me verder algeheel niet goed. Zaterdag ochtend met de huisartsenpost overlegd of ik 's avond wel weer mocht spuiten en dat mocht dus niet. Omdat ik op dat moment geen klachten meer had, 's morgens was het gelukkig weer over, moet ik maandag de gyn bellen over hoe nu verder. Het zou onze eerste IUI worden en ik weet dus nog niet of het nu afgeblazen wordt of dat we deze ronde zonder hormonen verder gaan.
Kniekie, wat balen zeg. Klinkt idd niet best je reactie op gonal-f... Gelukkig trok t wel weer snel weg, maar spannend hoe nu verder. En dan maar hopen dat je snel met een ander middel kunt beginnen en daar niet ook allergisch voor bent... XEllis, hoe is het op het wachtbankje? Al alle steken aan t analyseren Boogy, hoe is het met jou? Al zicht op wanneer je weer kunt starten met de volgende ronde? Wachten duurt lang! Hier weinig bijzonderheden. Donderdag 1e fm dus tot die tijd is t redelijk rustig hier. Vorige ronde reageerden mijn darmen nogal heftig op de ophoging, maar tot nu toe is de kust veilig wat dat betreft
Jeetje, Kniekie.. Heftig. Ben benieuwd hoe je nu verder moet. Hou je ons op de hoogte? Spannend Sun! Ik heb eerst 5 rondes thuis Clomid geprobeerd (zonder echo's omdat het goed aansloeg). Toen ik deze ronde weer moest voor fm vond ik het wel weer heel spannend. Heb jij dat ook? *Nadat ik even dit topic teruggelezen heb, las ik dat dit je tweede ronde is en je dus al eerder fm hebt gehad.. Sorry! Soms lees ik zoveel op dit forum dat ik vergeet hoe het bij iedereen gaat Ja vind het een spannend wachtbankje dit keer ben heel benieuwd! Mijn BMS was in ieder geval heel dik! 9.8mm op de dag van Ovitrelle. Bij Clomid was het hooguit 6/7mm. Hoop dat het een goed teken is Waarom spuiten jullie eigenlijk? Sun, van jou heb ik het net gelezen Wat ontzettend erg van jullie dochtertje. Vreselijk
Wat vervelend Kniekie. Ik hoop dat je geen vertraging oploopt! Dat klinkt goed Elles. Ik had de afgelopen ronde een bms van 13 mm op dag 10 Kwam vast door de vele eitjes. Met Clomid bouwde ik rustiger op en had ik een bms van rond de 10 mm. Ik heb ook geen eigen cyclus, reden onbekend. Geen pcos, geen aantoonbare afwijkingen. Ben in januari met de pil gestopt na 10 jaar, in september mijn eerste cyclus door Clomid. Had met 50 mg een eisprong maar te korte LF. Met 100 mg had ik een te late eisprong (cd 29) en met 150 mg GEEN eisprong Niet echt succesvol dus, vandaar nu aan de Gonal. Ik denk dat mijn menstruatie begonnen is. Joepie! Haha. Niets ergers dan de hele tijd zitten wachten. Wel een beetje anders dan normaal trouwens: 's morgens met afvegen een veeg, maandverbandje blijft wit maar telkens bij een plasje wel een rode veeg. Niet het typische zware gevoel van menstruatie, maar wel wat druk links. Rood bloedverlies mag je rekenen als cd1 toch?
Boogy, hahaha wie had gedacht dat je nog eens blij zou zijn met een ongi Mijn menstruatie na Provera was ook raar, meeste dagen heel weinig, dan even een golf als ik dacht dat t over was, duurde ook 10 dagen...terwijl het nu toch na 4 dagen over was...volgens mij tel je goed hoor! En wat gek met die Clomid En waarom zou je een langere LF hebben met hogere dosering? Frustrerend ook dat ze geen oorzaak hebben gevonden lijkt me? XEllis, spannend hoor, geen idee of de dikte van je bms iets zegt, zolang t maar dik genoeg is is t goed lijkt mij? Ik vergeet trouwens ook altijd de helft als ik aan t typen ben en welk verhaal bij wie hoort En wb ons dochtertje, tja dat was nog eens een nachtmerrie inderdaad een vriendin van mij was precies even ver zwanger, dus telkens als ik haar nu zie weet ik hoe ik er bij had moeten lopen ik mis ons meisje nog elke dag. De moederband die ik voelde toen ze geboren was, was al zo enorm sterk, de wens is alleen maar groter geworden..ik kan alleen maar hopen dat ik dit nog een keer mag mee maken (met goede afloop uiteraard)... En liefst gisteren nog
Ah dikke knuffel. Wat vreselijk om mee te maken.. Denk je dat je in de veilige zone zit.. Weet zeker dat je het weer mee gaat maken. Soms is alle hoop heel ver te zoeken en is positief blijven het aller moeilijkst. Toch geloof ik er in. Voor jou, voor Boogy, voor mezelf, voor zo veel andere meiden. Konden we maar even in de toekomst kijken hè.. Al was het alleen al om maar heel even te zien dat dit alles de moeite waard is geweest. Moeilijk ook dat je vriendin even ver was. Confronterend lijkt me dat.. Hoe lief en schattig haar kindje ook is, het is en blijft oneerlijk. Hihi Boogy, blij met een menstruatie, wie had dat gedacht inderdaad! Fijn dat je weer door kunt. Rood verlies is inderdaad dag 1. Hoeveelheid maakt hierin niet uit. Vind het altijd zo apart dat ze geen reden kunnen vinden dat er geen cyclus is. Dat moet toch ergens vandaan komen? Hopen dat we allemaal snel in een ander schuitje zitten
We moeten ook hoop houden anders is t bij voorbaat al verloren! Doe ik ook zeker hoor, maar een garantie dat ik voor mijn 40e minimaal 1 kindje heb zou wel fijn zijn Toen ik 10,5 week zwanger was hoorden we dat het fout was met ons kindje. Eerste echo met 8weken was helemaal goed en met 10,5 week dachten we nog even leuk naar t kindje te gaan kijken, paar uur voor we op vakantie gingen (met die zwangere vriendin en haar vriend)... Dat viel dus nogal tegen, al grote nekplooi. Week erna toegenomen tot 11mm!! nog een vlokkentest gehad. Meestal gaat t vroeg in de zwangerschap mis, maar bij ons dus niet. We hebben er voor gekozen het af te breken, het had nog tot week 24 kunnen duren voor t spontaan mis zou gaan (want dat was 100% zeker). Op de dag vd bevalling leefde ze nog Word er nog weer verdrietig van.. Maar goed, dat is mijn verhaal..