Hoe was jouw eerste ronde Gonal F?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Boogy, 9 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nou ja, op naar de volgende ronde dan maar. Gelukkig kun je wel weer beginnen met gonal. En lichaam van boogy, deze ronde graag even normaal reageren en niet meer van die rare fratsen!

2. Never lose hope

Never lose hope Fanatiek lid

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Het is wel even moeilijk dat de cycles zo is gegaan.:(
    Gelukkig mag je wel weer gelijk beginnen! En je baarmoederslijmvlies is er in iedergeval al weer klaar voor!! Wel leuk dat we gelijk lopen:) hoop dat het dit keer bij mij ook wat sneller gaat, en ook weer niet te snel hahah.

Ik ga voor 2x een positieve test ! En voor de rest van de meiden ook natuurlijk;)

3. Boogy

Boogy Bekend lid

22 apr 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sun: Spreek mijn lichaam maar even streng toe hoor! Vreemde ogen dwingen ;)

NLH: Ik verwacht mijn eisprong volgende week dinsdag alweer. Als ik kijk naar de vorige rondes.. Ik hoop dat jij ook zo vlot gaat!

Ik moet niet vergeten te vragen om LF ondersteuning. Helpen jullie me herinneren?

4. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Zo dat is echt snel... Hoop dat ik dat ook krijg ( maar daar ga ik maar niet van uit) ik moet maandag ook weer heen.

Haha als ik het ook niet vergeet probeer ik het te onthouden

5. Boogy

Boogy Bekend lid

22 apr 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL

Meiden, ik zit ergens mee.. Ik moet even spuien...
    Gister zei mijn baas tegen me: zou je er niet gewoon mee stoppen? Dus ik vroeg waarmee. Nou, zegt ze.. Met die medicatie en zo.. Dus ik was nogal van mijn stuk gebracht, ik kon alleen maar uitbrengen: dan gebeurt er niets! Toen zei mijn baas: misschien moet je maar gewoon wachten tot je lichaam zichzelf herstelt. Toen vervolgde mijn baas: dit is gewoon niet maakbaar Boogy. Ik mompelde wat en veranderde van onderwerp. Toen ik thuis kwam merkte ik dat ik zo kwaad was! Ik werd net ook weer kwaad wakker. Waar bemoeien mensen zich mee?! Je zegt toch ook niet tegen een diabetes patiënt dat hij misschien zijn medicatie maar moet stoppen omdat het leven niet maakbaar is?!

6. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Boogy, nou ja zeg! De brutaliteit!! Bedoelde ze daar ook mee dat het invloed kan hebben op je baan als je er mee doorgaat? Zeker zo iemand die het is komen aanwaaien :x
    Ik herken het wel, op het moment zelf ben je dan overrompeld en later word je boos. Ik zou er zeker op terug komen, anders blijft het zo tussen jullie in staan. Makkelijk is het niet, maar jemig het lef zeg!

7. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Zooo .... Ik snap echt dat je daar mee zit!! Andere mensen kunnen zo makkelijk oordelen, zonder dat ze ook maar enig idee hebben hoe het allemaal is/voelt.. Op dat moment gaat er van alles door je hoofd en krijg je het er niet uit en dat begrijp ik.. Maar ben het denk ik wel met sun eens, anders blijf je er maar mee zitten!

Bij mij ging het laatst over kinderen krijgen( in de familie) toen praatte ik maar mee als of ik gek was.. Kreeg ik te horen " je kan wel van alles willen maar je moet blij zijn als het lukt" en toen dacht ik ook.. Pfff je zou eens moeten weten..

8. Boogy

Boogy Bekend lid

22 apr 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties. Ik heb het gisteren met een collega overlegd, die zei dat mijn baas de laatste tijd meer egoïstische opmerkingen en beslissingen maakt. Ik kijk het even aan, maar ik kom er niet op terug, tenzij ze nog iets in die richting zegt. Dan vertel ik vriendelijk maar direct dat ik mijn beslissing heb gemaakt en ik geen advies of mening van haar verwacht.

Ja, dat soort dingen is ook lastig NLH. Net al wanneer iemand zegt: oh, zorg maar dat je niet in die maand bevalt, want dat is al zo druk. Uh, ik ben blij als ik überhaupt zwanger mag raken!!

9. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    sorry mensen even een tijdje niet meer hier geweest en ik ga gelijk een ego berichtje plaatsen!
    maar ik ben zwanger :D 7 weekjes nu :)
    Had een ei van 18 en 15 en toen ovitrelle gespoten. En ja hoor geklust en raak!
    Vandaag echo gehad en een kloppend hartje :)

10. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik snap je keus voor nu, wel fijn om te weten dat het niet aan jou ligt!
    En ja hoor, of je rekening gaat houden met de maand. Als we daar op moeten letten dan kan t niet op maanden met feestdagen, in de zomervakantie (want dan komt er niemand op t feestje), verjaardagen v familieleden etc... Negeren die onzin!

11. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Melovekane, wat een goed nieuws! Gefeliciteerd, dat had je ons wel eens eerder mogen komen vertellen :p dringt het al tot je door?

12. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    Hahaha ja weet dat ik het wel eerder had kunnen vertellen maar durfde het gewoon nog niet uit te spreken. Vandaag echo gehad en nu geloof ik het zelf ook pas echt hihi.

13. Pinkflower

Pinkflower Fanatiek lid

11 apr 2014
    1.111
    75
    48
    Ik breek even in; weten jullie of je eerst moet menstrueren voordat je aan de Gonal-F kunt beginnen? Ik weet het niet meer van de vorige keer. Het zal er net om gaan om ik menstrueer voordat ik een echo heb om te kijken of mijn eierstokken stilliggen.

Melovekane; gefeliciteerd met je zwangerschap!

14. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Volgens mij moet je wel eerst menstrueren, ik begon altijd op CD3 met spuiten.

15. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    Bij mij hadden zo ook eerst een menstruatie opgewekt voordat ik begon met spuiten. Dan was alles even gereset

16. Rantje

Rantje Actief lid

28 okt 2013
    199
    0
    0
    Eerst menstruatie,cd 3 spuiten inderdaad.

Melovekane ook van harte gefeliciteerd!!
    We hopen op steeds meer van dat soort egoberichtjes hoor! ;)

Hier vanmorgen fm gehad na 4dagen 175 spuiten ,cd 36 nu,maar nog alles klein. Maandag mag ik weer en dan denk ik weer ophogen maar ik ga ook maar eens even aan de bel trekken dat dit evht niets word voor mn gevoel. Of dat ze me meteen hoog inzetten op cd 3 of dat ik misschien eens een ander zh op ga zoeken..word hier beetje moe van,vanaf sept en nog geen enkel goed eiblaasje te zien gehad.

17. Boogy

Boogy Bekend lid

22 apr 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Melovekane!

Ik begrijp je frustratie NLH. Ik geef je groot gelijk dat je aan de bel gaat trekken!

Hoe was het woensdag Sun? Beetje gerustgesteld?

18. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Rantje, jemig dat schiet inderdaad niet op zeg. Groot gelijk dat je aan de bel trekt. Wordt wel eens tijd voor een eitje!

Oh had ik hier nog niet verteld hoe t woensdag was gegaan, oeps, shame on me :)
    Alles was goed! We hadden een andere gyn en die nam alle tijd, bekeek uitvoerig de frummel vanuit alle hoeken en deed dit zo lang (voor ons om van te genieten) dat vl zich begon af te vragen of hij iets verkeerds zag. Maar hij zei 'voor nu had je geen betere echo kunnen hebben'. De kleine schudde zelfs nog even met zijn/haar kontje :) helemaal gerustgesteld en happy :)
    Oh lieve meiden, wat gun ik jullie dat ook zo! Ik duim me in de rondte in de hoop dat het helpt!

19. Boogy

Boogy Bekend lid

22 apr 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dankjewel Sun, fijn dat alles goed was!

20. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    SUN: oh wat fijn dat alles helemaal goed was! heb je veel last van kwaaltjes?!

Rantje: jij bent ook al lang bezig dan met een ronde... had ik ook en ineens was het raak :)

Deel Deze Pagina