Thanks UB en Melovekane. Het kan ook wel goed, er minder mee bezig zijn, als je maar 1x voor fm hoeft. Toen ik ook telkens meerdere fm had en er vaak niets te zien was, ging dat echt niet. Ik gun iedereen de juiste dosis!! Hoe was je hsg Sophia? UB ik hoop dat het er morgen goed uitziet! Melovekane voor jou natuurlijk fingers crossed voor een mooi kloppend hartje! Rantje, wat rot.. Wat zeggen de dokters ervan?
Nou die HSG vond ik echt een hel. Mijn man mocht ook niet mee en had een hele knappe radioloog van rond de 30 en dan maakte het er niet heel veel meer ontspannen op. Moet morgen weer op fm (de tweede van deze cyclus). Ik had wel meer eitjes verwacht had er drie de eerste fm waarvan ze denkt dat er 1tje gaat doorgroeien en dat is dan evenveel als met Clomid. Soms word ik zo onwijs gedemotiveerd door dit hele traject (sorry voor mn gezeur weet dat er mensen veel langer bezig zijn dan ik).... En excuses voor t ego bericht
Sophia hoe was de fm? Boogy voel je al wat? Sun hoe gaat het met je ? Rantje wat vervelend zeg... Ub hoe is het bij jou? Melovekane met jou ook alles goed? Ik ben vandaag nog naar de gyn geweest, had dit keer iemand anders en die zag " de zwarte stip" die maandag te zien was ook zitten, maar nou blijkt dat dat niet op mijn eierstok zat.. Was een cyste naast de eierstok maar dat kon verder geen kwaad gelukkig. Maar omdat ik wel een stuk of 40 follikels heb zitten had hij het er over dat ik misschien beter over kon gaan op ivf. Omdat ik heel moeilijk te behandelen ben, of veel te veel of helemaal niks of 1 die niet doorzet.. Zei hij dat het zo geen zin heeft omdat het heel lang kan duren voordat ik überhaupt een kans heb, en dT dit mentaal en lichamelijk(last van het prikken) zo zwaar is.Ik moet maandag weer naar mijn eigen gyn en ik ga het ook met haar bespreken. En ik maak deze ronde nog wel af natuurlijk. Ene kant vind ik het een fijn idee omdat dit meer voor mij kan betekenen maar aan de andere kant is het ook mijn eindstation.. Sorry voor mijn lange verhaal maar moest het even kwijt __________________
NLH, ik snap dat het dubbel is. Klinkt wel als iemand met begrip voor de belasting van het traject en alsof hij het beste probeert te bedenken waarbij jullie de meeste kans maken. Maar ik snap ook dat ivf als eindstation ook niet echt een fijn idee is. Sophia, geeft toch niet even klagen. We zitten er allemaal wel eens even doorheen, het traject is gewoon ontzettend zwaar. Maar 1 eitje die doorgroeit is toch prima? Het is ook niet de bedoeling dat er veel meer gaan groeien toch, of doen jullie ivf/iui (sorry ben t even kwijt ) Boogy, hoe is het met jou? Al een voorgevoel? Wanneer ga je precies testen? Ergens volgende week vind ik een beetje vaag (lees: ben erg nieuwsgierig). Melovekane, hou jij het nog vol? Heb je een beetje afleiding tot maandag? Spannend hoor, de duimen draaien hier. Hier gaat t goed, heeeeel langzaam dringt het een beetje door. Maandag gaan we voor de NiPT. Gisteren geweest voor info en omdat we zo lang moesten wachten kregen we ter compensatie een snelle echo. Alles zag er goed uit en nekplooi kon niet dunner. Herhaling op Turner is zo goed als uitgesloten *happy*
Ja het was echt een hele leuke "mee denkende" gyn ben nu druk aan het na denken over ivf, het weekend maar even saampjes iets leuks doen met ml! Wat een Fijn nieuws, hopelijk kan je straks lekker genieten van je zwangerschap !!
Shit. Heel verhaal getypt en daarna verkeerde knopje gedrukt. Lekker dom! Ik kan me je gevoel goed voorstellen NLH. Het is zo tegenstrijdig. Denk er rustig over na. Fijn dat alles goed was Sun. Jij krijgt de nipt waarschijnlijk vergoed? Kun je het dan ook gewoon in nl doen? Haha ja volgende week ergens ik heb woensdag m'n NOD! dus ik denk dat ik woensdag pas test. Heb nu wat steekjes links. Heb ik wel vaker tussen ei en NOD dus ik denk er niet veel van. & Door de utrogestan heb ik enorm pijnlijke tepels en borsten en ben ik verschrikkelijk moe. Overleef ik ook wel.
Jeetje wat een verhalen allemaal vergeet soms wat bij wie hoort haha. @ boogy: blijft altijd spannend ookal denk je er nik bij @ sun: kan ik me helemaal voorstellen dat t soms nog ff niet helemaal realiteit is. Hoop dat de NIPT goed is @ NLH: wel fijn iemand die met je meedenkt. Altijd beter dan zo'n figuur die je behandeld als een dossiernummer of iemand met het empatisch vermogen van een vaatdoek @ hier: vanochtend fm gehad. Het hing er nog even om vanwege de enorme stroomstoring maar na lang wachten toch geholpen. Het ene eitje is goed gegroeid en moet zondag aan de Ovitrelle. Volgende cyclus gaan ze kijken of t nodig is om de dosering op te hogen. Ze hebben het liefst 2/3 eitjes vanwege dat je dan meer kans hebt op een zwangerschap. Wij doen verder niet met IUI ofzo. We doen namelijk mee aan een landelijk onderzoek naar welke behandeling het snelst aanslaat bij mensen met PCOS en verder geen overgewicht oid. We hadden dus geen keuze maar dit is de behandeling waar we voor zijn uitgeloot. Ik vond alles beter dan nog 6 maanden extra uitzichtloos Clomid slikken haha. Fijn weekend allemaal
Sophia, ooh ik wist niet dat ze voor 2-3 eitjes gingen. In mijn zh zeiden ze dat de kans op een zwangerschap met 2 eitjes amper groter was dan met 1. Maar goed, ben wel zwanger geraakt in de ronde dat er 2 eitjes waren dus wie zal het zeggen . Sowieso houdt elk zh zijn eigen ideeën er op na, en misschien is het anders door dat onderzoek of door de pcos? Maakt ook niet uit, dan duimen we de volgende ronde ( hopen dat t niet nodig is) gewoon voor 2-3 eitjes Boogy, jeetje, moeten we nog tot woensdag wachten Klopt, wij krijgen de NiPT vergoed, kost alleen het mijn eigen risico, maar die gaat toch wel op dit jaar. Moet alleen een pak papier invullen, maar als dat ons 600 euro scheelt doe ik dat graag! En kan idd gewoon in Nederland, uitslag duurt wel 10-15 werkdagen.
Oja zo zie je maar weer ieder ziekenhuis zegt weer wat anders. Ik was wel ff benieuwd. Ik moet morgen ovitrelle zetten rond half 10 in de avond moet ik dan wel gewoon in de ochtend gonal spuiten???
Hebben ze dat niet gezegd Sophia? Ik kreeg uitgeschreven: 16/3 gonal avond, 17/3 Pregnyl ochtend, 17/3 huiswerk, 18/3 huiswerk Haha Sun
Het was een beetje hectisch in het ziekenhuis toen ik er was vanwege een stroomstoring. Ze zei alleen dat ik savonds die ovitrelle moest spuiten rond half 10 en dan maandag dinsdag klussen... Word nu wel beetje onzeker. Zou t kwaad kunnen als ik het een keer teveel spuit?
Mmmm... Als je toch maar 1 eitje had, dan denk ik niet dat het kwaad kan. Hoe groot was hij? Was er verder echt niets te zien?
Ik had hetzelfde gedaan als ik jou was. Hier: Ik heb heel veel last van hormonen vandaag. Ik herken mezelf vandaag helemaal niet! Ik heb in jaren niet zo veel gehuild. Hard en ongecontroleerd. Het begon om een tv-serie, maar ik kon daarna niet meer stoppen. En als ik dan even gestopt was, begon ik weer. Het kwam er allemaal uit Ik denk dat het weer niet gelukt is... En dat deze instorting een voorbode is van een menstruatie
Sophia, hmmm...ik had hetzelfde gedaan denk ik. Nog even en dan weer op het wachtbankje... Boogy, he bah die hormonen...ik hoop dat ze een voorbode zijn van iets anders lucht het misschien wel een beetje op? Ik blijf duimen tot woensdag hoor!
Dankje. Het voelde wel fijn om er even aan toe te geven. Heb er wel hoofdpijn aan overgehouden Hoe is het met jou? Hoe bevalt MvM trouwens? Wat had je ook alweer voor cadeautje gekregen? (Niet dat je het daarvoor doet, maar is toch leuk ) UB ik lees nog steeds je blog. Wat een oelewappers bij je laatste fm! Heel veel succes morgen! Ik duim voor je !
Soms merk je pas hoe hoog alles zit als je eenmaal begint met huilen. Wel vervelend, maar ach het kan er maar uit zijn In die kannen pissen is een beetje een gedoe, maar ik doe het met liefde. Ik denk heel vaak 'zou iemand mbv deze pregnyl straks zwanger zijn?' Niet dat het van mijn plasje moet zijn, maar ik hoop gewoon dat er iemand (liefst meer) blij van wordt. Ik kreeg een uber zacht wit dekentje, met zo'n mutsje er aan. UB, succes morgen!
Thanks lieverds, ben erg zenuwachtig maar dan vooral voor het resultaat...................... Boogy inderdaad erg he haha maar hij schijnt desondanks wel erg kundig te zijn (...) dus daar vertrouw ik maar op! Bagger, die hormonen.. fijn dat je het eruit hebt kunnen gooien maar jammer dat je denkt dat het een voorbode is van menstruatie.. ik hoop toch dat het anders is want het is je zo gegund! Sun, wat goed dat je dat doet hoor, ik heb gisteren nog pregnyl gespoten... toen dacht ik, met dank aan iemand die voor MvM heeft geplast!! Bedankt dus
Hallo allemaal, Hier een poosje niet aanwezig geweest. Heb even terug gelezen en het is voor iedereen zo spannend! Leef met jullie mee! Ik heb vandaag de tiende tablet provera gehad, hoop dat het nu toch snel op gang komt! Schiet niet op zo! Ik had nooit gedacht dat ik zou zeggen dat ik nu wel graag met spuiten wil beginnen, we wachten nu alweer zo lang!
@ boogy: misschien had je dit even nodig lekker stevig potje huilen. Vind ik niet zo gek ook het is een slopend traject. @ unicorn: spannend hoor zal voor je duimen @ zwelgje: hopelijk ben je ongesteld (heel raar om te zeggen op een forum als dit haha) Weten jullie trouwens of je met ovitrelle ook positieve testen heb na t spuiten? Ik weet t wel van pregnyl maar ovitrelle niet....