Hoe was jouw eerste ronde Gonal F?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Boogy, 9 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Never lose hope

Never lose hope Fanatiek lid

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Hoop dat het wel is gelukt boogy!!

Zwelgje die gedachten heb ik ook al wel gehad haha.

Hier lekker rot nieuws.. Groeide nog steeds niks en mijn gyn wou het niet eens over ivf hebben, ze deed heel bot en snapte niet waarom die andere gyn er over begonnen is en ze gaat het ook zeker niet met het team overleggen. Ik moet maar gewoon geduld hebben. En ik mag ook niet ophogen.

2. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    @nlh: argh wat een raar gedoe zeg!! en waarom mag je niet ophigen dan?
    @sun: ja ik twijfel over mvm. Hoe gaat het verder?
    @boogy: een lekker potje huilen helpt altijd. Hopelijk zijn het idd zwangerschaoshormonen en geen ongi tekens!

@hier: vandaag termij echo gehad. Mijn datum is 29-10-2015. Nu 9 weken en 4 dagen. Alles was ok. Heel bewegelijk kindje zag ik. Helemaal in love!

3. Rantje

Rantje Actief lid

28 okt 2013
    199
    0
    0
    @nlh, zo vervelend soms die verschillende artsen. De een zegt dit ,de ander vind dat. De een maakt je blij met dooie mus en andere weer niet.. En we moeten maar geduld hebben!meid, kop op. Valt niet mee maar t komt vast s goed!

@boogy, soms moet t ook gewoon even,mannen zijn heel anders daarin.vind k zelf weleens lastig...maar houdt moed!

Hier gister fm gehad na de ophoging van 225 vorige week, en lijkt erop dat ALS het zo doorgaat dat er 2 follikels aan t groeien zijn! Leek al op 14 mm. Mag morgen weer..durf bijna niet te hopen of dat dit door zou gaan zetten *fingers crossed*

4. Never lose hope

Never lose hope Fanatiek lid

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Melovekane ze wou niet snel ophogen, snap ik wel maar er gebeurd niks dusja dan denk je oooh al dat geprik voor niks.. Had vanmorgen ook allemaal bloed., vast weer iets geraakt, en ik zit onder de blauwe plekken er van. Wat fijn zeg zo'n echo !! Ik kan me het gewoon niet voorstellen hoe dat is! Maar geeft mij wel weer positieve invloed om door te gaan als je zoiets hoort ;) ! En ik snap dat je in love bent :)

Wat fijn hoop het echt voor je rantje!! Ga voor je duimen :)!!

Ik heb een klein beetje geluk, mag vrijdag voor een echo bij die mannelijke gyn, dus ben benieuwd wat hij te vertellen heeft! Ik moet dan wel nog 1 dag langer wachten( had eerst afspraak voor donderdag) , maar zoveel gebeurd er toch niet in mijn buik.

5. Boogy

Boogy Bekend lid

22 apr 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lief van jullie meiden!

Zwelgje, ik begrijp dat het zo lang voelt. Had ik ook altijd met Provera!
    Sophia, ik wee het niet zeker, maar volgens mij wel.
    NLH, wat een Rotnieuws. (Ja! met hoofdletter!) Wel fijn dat je vrijdag weer die ander hebt.
    Melovekane, gefeliciteerd met je goed echo!
    Rantje, eindelijk goed nieuws! Ik duim voor je!

Hier: morgen testen. Ik durf niet. Ben zo bang voor weer een witte test. De utrogestan helpt in ieder geval wel voor het verlengen van mijn LF.

6. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    NLH, nou ja zeg, wat een botte dame, dat kan ook anders. Balen zeg van je eitjes :(

Rantje, ik duim voor je dat ze nu mooi doorgroeien!

Melovekane, gefeliciteerd met je mooie echo! Bijzonder he? Waarom twijfel je aan MvM?

Sophia, ja je test zeker positief na Ovitrelle. Bij mij duurde het ongeveer 9 dagen voor de test weer wit was.

Boogy, spannend! Ik snap dat je eigenlijk niet durft, die teleurstelling elke keer...op hoeveel dpo zit je morgen?

Hier gaat alles goed, gisteren en afgelopen donderdag twee keer onverwacht een snelle echo en alles ziet er nog steeds perfect uit. Nu wachten op de uitslag van de NiPT... Ik heb gisteren mijn diploma gekregen van mijn post-master opleiding. Ik was zo gelukkig, mooi diploma, vl helemaal trots en een beebje in mijn buik. Kan me niet herinneren dat ik zo happy was :):) misselijkheid is al een stuk minder, wel mega darmen maar ach. Ik duim voor allemaal mooie eitjes, kansen en positieve tests, jullie verdienen het allemaal zo!

7. Boogy

Boogy Bekend lid

22 apr 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    Morgen 14 dpo ;)

Gefeliciteerd met je diploma Sun! Heerlijk toch, zo gelukkig!

8. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Ohh wat spannend boogy ik duim heel hard voor een positieve test voor je :):)

9. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Boogy spannend meis, ik duim voor je!
    Sun en Rantje wat een positieve berichten!
    Nlh, Pfff hopelijk heb je een prettiger gesprek vrijdag!

Hier gisteren punctie gehad, 16 eicellen waarvan 9 bevrucht. 4 liggen al in de vriezer en de andere 5 moeten zich nu ontwikkelen. Spannend want vorige keer hebben 2 vd 3 het niet gered toen....

10. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    UB, klinkt goed! De duimpjes draaien hier! Wanneer weet je meer?

Boogy, al gestest? En zo niet, schiet eens op ;)

11. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ik ben ook benieuwd Boogy!
    Kom speciaal even spieken 😊

12. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Boogy Ik kom ook spieken! Hou ons niet in spanning haha!! Ik hoop zo op positief nieuws!!!

Sun, als ik niet gebeld word is zaterdag de tp. Als ik daarvoor word gebeld is het dus niet goed... Zaterdag hoor ik of en hoeveel anderen het hebben gered. Ze plaatsen de beste terug. Als het er maar 1 is.. Tja dan is die de beste ;) ff wachten tot zaterdag dus.

13. Rantje

Rantje Actief lid

28 okt 2013
    199
    0
    0
    Spannend unicorn!

Boogy,we duimen voor je!

Ik mocht vanmorgen voor fm, en ja t zet dan eindelijk door!! Linker eileider begint nu ook activiteit te vertonen. Vanmorgen 16 mm follikel en 1 van 14,5 . Mag nu niet te hard gaan dus even terug naar 200 eh vanavond en mag vrijdag weer voor fm. Ze hopen dan aan te kunnen geven wanneer ik mn eerste pregnyl mag gaan zetten!

14. Boogy

Boogy Bekend lid

22 apr 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou, vanmorgen getest. Controlestreep verschijnt direct, andere deel blijft wit. Al verwacht, heb m'n verdriet al gehad, dus gewoon, schouders opgehaald en naar mijn werk gegaan. Meteen gestopt met die vreselijke utroballen!

Een dag als alle andere. Alhoewel: Uitslag zaadonderzoek gehad! Alles is helemaal goed. 165 miljoen zwemmers, dus moet geen probleem zijn ;)

Kom ik net thuis. Begin beetje op te ruimen. Pak ik de test. Huh? Een heel licht tweede streepje. Maar, grijs, dus waarschijnlijk indroog. Bovendien ben ik nu 14 dpo, dus dan zou hij wel meteen verschenen zijn, als het een echte was. Nu dus wachten op mijn menstruatie. Als het er zondag nog niet is, test ik nog wel een keertje.

Wat fijn dat er goed nieuws was voor jullie Rantje en UB!

15. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Foto? 😊

16. Boogy

Boogy Bekend lid

22 apr 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ipad kwaliteit is niet zo best, maar camera uitgeleend..

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      19,7 KB
      Weergaven:
      8
  17. Boogy

Boogy Bekend lid

22 apr 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hmm geprobeerd te "verbeteren" zoals Apple dat noemt. Even kijken...

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      27,2 KB
      Weergaven:
      7
  18. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ik denk wel iets te zien.
    Spannend hoor!! Ik ga heel hard voor je duimen op een late innesteling en dat je niet ongesteld wordt 😊

19. Boogy

Boogy Bekend lid

22 apr 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    Thanks. Lief van je!

20. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Boogy, wat spannend! Op de tweede lijk ik ook wat te zien, maar ik ben een vreselijk slechte tuurder. Voor de zekerheid toch nog maar even doorgaan met de ballen?

Rantje, wat een goed nieuws, eindelijk een kans!!

UB, spannend ook weer zeg, hopen dat ze niet bellen. Maar met 9 bevruchtingen zal er toch wel minstens 1 goede bijzitten?

Deel Deze Pagina