Hoe was jouw eerste ronde Gonal F?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Boogy, 9 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Never lose hope

Never lose hope Fanatiek lid

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Rantje wat goed!! Eindelijk!

Ub fijn zeg, hopen dat ze voor zaterdag niet bellen!!!

Boogy, hoop dat je als nog niet ongesteld word!! Ik kan het op de foto niet zo goed zien omdat het een beetje wazig is. Welke test heb je gebruikt?
    Hopelijk ben je zwanger :)

2. Boogy

Boogy Bekend lid

22 apr 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het is een kV2v5. Manlief ziet het ook, maar denkt ook aan een voorgedrukt lijntje. Ik denk dat ik niet weer begin met de ballen. Sommige vrouwen moeten sowieso stoppen bij 14dpo, onder het mom van: innesteling is of al geweest, of komt ook niet meer. Hcg neemt het dan over of menstruatie begint. Anders stelt het de menstruatie alleen maar uit.. Maar ik moet wel zeggen, als ik een knaller had vandaag, had ik wel doorgegaan.

Bedankt voor het duimen meiden. Ik ben zo blij met jullie!

3. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Oh die zijn wel goed ( heb ik gehoord) zelf die ook wel eens gebruikt, maar die bleven dan wel wit. Maar er staat wel dat na zoveel min de test niet meer betrouwbaar is. Maar dan denk je toch van waar komt dat lijntje vandaan.. Want ik had die niet😊:) toch nog wel spannend hoor!

4. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik vind het ook nog steeds spannend hoor Boogy. Ookal zou het een voorgedrukt lijntje zijn ( bestaan die uberhaupt wel :(), die verschijnt toch ook niet zomaar uit het niks? Die KV2v5 duren wel lang voordat ze goed doorgelopen zijn, langer dan de aangegeven 5 (dacht ik) minuten.
    Konden we de uitslag maar beinvloeden met ons geduim he? :D

5. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Pff Boogy wat spannend nog even... probeer het anders met een clearblue?

6. Boogy

Boogy Bekend lid

22 apr 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha ja dat zou fijn zijn Sun! Duim voor de zekerheid maar even door ;)

Ik heb idd ook nog niet eerder een indroogstreepje gehad bij kV. Wel bij action trouwens :cool:

Ik wacht nog even tot zondag. Als ik dan nog niet ongesteld ben, test ik weer.

Wanneer hoor je meer over je cryo's enzo UB?

7. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Boogy, zondag :(:$:$
    Jemig waar al je dat geduld vandaan? (Lees: waarom stel je ons geduld zo op de proef :p).

8. Boogy

Boogy Bekend lid

22 apr 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hahaha you rock Sun ! :D

Zelfbescherming. Een witte test zou me waarschijnlijk echt pijn doen. Ik heb dus ook geen hoop, dat scheelt misschien pijn wanneer mijn menstruatie doorbreekt...

9. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Zelfbescherming is altijd goed boogy! Maar dan blijf ik wel mooi voor je door hopen, haha hoef jij het niet te doen :) !

10. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    Ik duim ook voor je boogy!

11. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    niks mis met zelfbescherming, herken het zelf ook maar al te goed! Maar de duimen draaien desalniettemin hier toch!!

Ik hoor niks over mijn embryo's helaas... als ik NIET word gebeld, vindt er zaterdag een TP plaats. Dan hoor ik ook hoe het met de rest is verlopen / danwel verloopt. Als ik voor zaterdag 10.45 uur word gebeld, betekent het dat mijn embryo's het helaas niet gered hebben........

12. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    whahaaha:D :)

Maar even serieus, ik snap je zelfbescherming heel goed hoor! maar toch zou ik geen geduld hebben geloof ik. Als je met die ballen gestopt bent (want klinkt dat weer charmant :D) hoe lang duurt het dan normaal gesproken voor de ongi komt? Oh meis, ik duim voor je!

UB, vooralsnog is geen bericht goed bericht toch? Ik hoop dat je morgen fantastisch nieuws krijgt en dat er meerdere cryo's zijn! Hoe laat is de tp?

13. Zwelgje

Zwelgje Lid

30 dec 2014
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!
    Ik ga vandaag teruggebeld worden over wanneer ik een uitgangsecho moet, we zitten met de paasdagen :-s
    Spannend dus maar gelukkig nu wel ongesteld (klinkt raar) zodat we weer verder kunnen!

14. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Fijn dat je weer verder kan zwelgje!

15. Zwelgje

Zwelgje Lid

30 dec 2014
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmorgen om 11:00 teruggebeld, ik moest voor 12:30 in het ziekenhuis zijn voor een echo, het ziet er allemaal goed uit en ik mag morgen beginnen met gonal-f 25eh!
    Vrijdag weer komen voor een echo
    SPANNEND!!!

16. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Op naar mooie eitjes Zwelgje!!

17. Boogy

Boogy Bekend lid

22 apr 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sommigen worden er dwars doorheen ongesteld, maar gebeurt dat niet, zegt men dat het na 2-3 dagen na het stoppen komt. Dus vandaag of morgen zou mijn menstruatie moeten komen. Vandaar mijn gedachte zondag eventueel nog een keer te testen. Maar ik denk dat dat niet meer nodig zal zijn, helaas.

Er gebeurde gisteren wel iets grappigs. Een vriend van manlief wordt vader, dus hij stuurde gisteren een app: gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Krijgen we terug: thx jullie ook. :( Huh haha. Het kan heel pijnlijk zijn, maar wij moesten er wel om lachen. We wisten niet zo goed wat we terug moesten sturen :D

Ik duim dat je niet gebeld wordt UB!

Fijn dat je morgen kan starten Zwelgje! Eindelijk ;)

18. Rantje

Rantje Actief lid

28 okt 2013
    199
    0
    0
    Vanmiddag fm gehad en moet zondag nog x voor fm. Zitten veel eitjes nu.uitkijken voor overstimulatie nu.ze verwachten dat ik zondagavond toch de pregnyl kan zetten.vind t erg spannend nu!nog ff geduld en dan op naar eerste echte ronde!

Boogy wat balen weer.... blijft echt enorm rot...
    ub wat ontzettend spannend nu. ..duim voor je

Zwelgje succes!!

19. Boogy

Boogy Bekend lid

22 apr 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    Fijn dat het nu aanslaat Rantje. En wat super dat je met Pasen zelfs terecht kan. Hier kan het niet eens in het weekend, laat staan met Pasen. Maandag zijn ze ook gesloten, dus als ik morgen ongesteld word, kan ik niet eens op cd 3 beginnen met Gonal :(

20. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    UB, hoe is het met jou? Ik las je blog en een tp :) weet je al iets meer over de andere bevruchtingen?
    Spannend weer hoor!

Deel Deze Pagina