Jeeetje Sun, dat is nog heftiger dan ik dacht. Wat moeilijk. Ik zou hetzelfde besloten hebben. En dan ook nog eens een reminder van de leeftijd van je dochter in weken in je omgeving rondloopt. Heel veel sterkte! Inderdaad, ik ben blij dat ik weer verder kan! Ik had in principe gewoon kans op een kindje deze maand maar ik ben eigenlijk niet verdrietig ofzo. Optimisme als zelfbescherming denk ik. We moeten maar zo denken: ons kindje komt steeds dichterbij meiden! Ik ben trouwens 26. En jullie?
Ja precies, met pessimisme word je niet sneller zwanger hoewel ik ook vaak genoeg van die momenten heb hoor Ik ben 35 (over 2 maanden 36) dus voor mijn gevoel niet heel veel tijd meer..
35 is nog een mooie leeftijd toch. Al snap ik dat je liever vandaag dan morgen weer zwanger raakt. Ik ben 28.
Ja ik heb van de week ook een keer huilend met m'n moeder aan de telefoon gezeten hoor. Dat was na die negatieve test. Ik heb me toen gewoon alweer op de volgende ronde gericht, vandaar ook mijn blije reactie op m'n menstruatie! Over het algemeen zot ik gewoon lekker in mijn vel, vol goede moed. Maar toen m'n follikelmetingen tegenvielen kon ik daar ook wel een dag verslagen van zijn. Zeker als ik dan vruchtbaar slijm en steekjes had, en de echo heel dik bms maar geen enkele follikel liet zien. Dan voelde ik me wel voor de gek gehouden door mijn eigen lichaam! Hebben jullie al dingen bedacht, mocht het raak zijn? Wat je graag zou willen kopen, hoe je het zou vertellen, namen, of iets anders?
@Kniekie: wat eebnn bizarre reactie van je lichaam! balen zeg! @spuiten: ik spuit omdat ik zelf geen eisprong heb. waarom ik geen eisprong heb is niet duidelijk. @echo: vandaag echo gehad nog weinig te zien. Nu ophogen naar 75.
Bij jou ook geen duidelijke reden, Melovekane? Ik vind het zo raar dat ze daar niet achter kunnen komen.. Moet toch een reden hebben.. Boogy, ik zat m.n. Met Clomid echt niet lekker in m'n vel. Enorme doemdenker, chagrijnig, hoofdpijn, "hallucinaties" (gyn noemde het zo).. Daarom over op Gonal. Ik ga vrijdag even testen of mijn test wit is. Dan zit ik 8 dpo. En over wat je zou doen als het raak is.. Ik kan echt hele dagen kijken op YouTube naar Surprise Pregnancy Announcement. Heerlijk En ik heb wel een lijstje met namen die ik leuk vind.. Ook met m'n vriend er wel eens over gehad. Jullie ook??
@xElles: nee ze weten het niet. Ik heb altijd een eisprong gehad maar een paar maanden na mn bevalling weer begonnen met de pil en na paar maanden weer gestopt en toen dus (bijna) geen eisprong meer gehad.... @raak: ja ik heb al zo veel ideeen en dingen in mn hoofd gehad maar ze iedere ker niet kunnen uitvoeren... ik wacht nu gewoon tot dat het raak is haha
Oh vandaar Elles. Bevalt Gonal beter? Op welke cd zit je Melovekane? Haha ja dat niet kunnen uitvoeren is idd wel balen. In november dacht ik aan 'baby' in chocoladeletters. Toen dacht ik december aan een kerstbal met foto ofzo. Helaas pindakaas! Nu verwacht ik m'n NOD een week voor Valentijnsdag. Dan kan ik vast ook wel wat leuks verzinnen
Melovekane, toch gek he dat ze geen oorzaak kunnen vinden. Hoe voel je je bij Gonal-f? XElles, spannend de 2e wachtweek! Haha Boogy, je timed je NoD's wel Wij hebben zelfs een huis gekocht toen ik zwanger was, helaas is het kinderkamertje nog steeds leeg ik probeer me eerst te richten op zwanger worden en blijven en dan denk ik wel verder, anders word ik gek
Gonal bevalt me echt 100x beter. Nu hopen dat het ook meer effect heeft. Haha Boogy, je timed het inderdaad wel hopen dat je een mooi cadeautje kunt geven rond Valentijn. He, Sun.. Ik heb echt met je te doen.
Met leeg bedoel ik ook echt dat er niks in staat hoor we hadden gelukkig nog geen meubeltjes oid gekocht, nu blijft ie mooi gereserveerd. Wie weet brengt t geluk
Oh dat is nog steeds wel erg, maar gelukkig geen leeg bedje en zo... Zo, vandaag weer starten met spuiten en volgende week maandag een fm! Ben benieuwd!
Spannend weer boogy, maar op welke cd moet jij beginnen en heb je je eerste fm? Ik begin op dag 3 en eerste meting op dag 10. Duimen dat het wel iets doet, maar iets minder dan vorige keer Had je trouwens veel last vd overstimulatie?
Ik had overstimulatie voor ovulatie inductie: 5 eitjes. Eerste fm ook op dag 10, toen had ik er 3. Meteen gestopt met spuiten, maar mocht niet baten, dag 12 zaten er 5, dus seksverbod. Op dag 14 zaten er nog 3, de grootste 2 eitjes waren 17 mm. Geen Pregnyl, maar ook geen seksverbod meer. Ik had geen ohss gelukkig, dus ook geen last. Alleen beetje balen: zonde vd ronde! Bedankt voor het duimen Ik vind het wel gezellig zo! Hopelijk voor ons allen een vruchtbare ronde, zodat we verder kunnen blijven kletsen wanneer ons buikje groeit
Maarruuh.. Geen pregnyl, betekent dat dan dat er een spontane eisprong is geweest of helemaal geen? Misschien een domme vraag hoor En idd zonde vd ronde, zeker als er mooie eitjes in de maak zijn. Ik weet niet of ik me aan t seksverbod zou houden eerlijk gezegd. Gyn zei dat als je 2 eitjes had, de kans maar 10% was dat ze allebei bevrucht raken, laat staan als het er meer zijn...maar ja, ze zeggen t natuurlijk niet voor niks.. Toen ik vorige ronde opgehoogd was, had ik erg veel last van mijn darmen. Nu ik deze dosering weer heb, merk ik daar niks van. Zal wel niks betekenen, maar begin me toch een beetje zorgen te maken dat ik er niet op reageer dit keer. We zullen het donderdag gaan zien. Ik vind t ook gezellig zo, hopen op allemaal positieve tests!!
Wow, 5 is wel veel ja! Ik had er met Clomid 150mg 3 en daar dus ook een verbod en ronde werd afgebroken. Enorm balen van zo'n weggegooide ronde ja! Ik vind het ook gezellig 😊 Oh daar ben ik ook altijd bang voor, Sun. Hoop dat er gewoon mooie groei te zien is! Ik ging net even testen om te kijken of ik nog een knalstreep zou hebben van Ovitrelle, maar het streepje was al bijna weg. Vorige week woensdag spuit gezet.
Zeggen jullie artsen dan ook echt 'seksverbod'? Die van mij heeft t nl altijd over samenleving... dat krijg ik dus echt mijn strot niet uit, bijna net zo erg als vrijen Ik moet ook echt mijn best doen om mijn gezicht in de plooi te houden als ie weer begint over samenleving..