Hoe was jouw eerste ronde Gonal F?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Boogy, 9 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Sophia, toch over op Gonal!? Ik ga voor je duimen.
    Ik voekde ook niets hoor, behalve gevoelige borsten. Maar die had ik al vanaf de Ovitrelle.
    Spannend!

Jen, wauw.. Je eicellen doneren.. Hier was laatst een topic in de lounge over iemand die een eiceldonor zocht. Vind dat echt zo enorm knap!
    Hoop dat het gauw raak is bij jullie.

Boogy, soms inderdaad heerlijk om je verhaal te doen. Ik heb nu echt zoveel geluk dat ik er met 28 weken al uit ga ivm zomervakantie in het onderwijs. Dan begint 4 sept mijn verlof, tot 25 dec. Maar dat is in de kerstvakantie. Dus al met al zit ik zo'n half jaar thuis.
    En mensen maar zeggen "Dat hebben jullie even mooi gepland!!"
    Soms wil ik ze dan de waarheid vertellen, dan ligt het al op het puntje van mn tong.. Maar denk altijd maar 'Ze moesten eens weten :)'
    De belangrijkste mensen in ons leven weten het, en daar kunnen we altijd wel goed erover praten.

2. Never lose hope

Never lose hope Fanatiek lid

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Sophia, hopelijk heeft je gevoel ongelijk en test je positief!

Welkom jen! Wat balen dat je negatief hebt getest!:( Ik had de eerste ronde niet veel last van de gonal, maar omdat ik nu al lang bezig ben heb ik wel last van vermoeidheid en hoofdpijn. Clomid vond ik ook geen pretje! En wat knap dat je je eicellen doneert !

Nou idd elles! Mensen zeggen altijd zomaar wat! Mijn schoonvader werd op zijn werk gevraagd of ze hem konden feliciteren, ... Diegene had mij en mijn vriend in het ziekenhuis zien lopen. Maar lekker genieten van je zwangerschap ! :)

Boogy je duimen heeft een beetje geholpen, zat een ei van bijna 15 mm en mijn baarmoederslijmvlies was al 13mm. Ik mag morgen al terug komen(omdat wel vaker een ei van rond de 13,14 zo maar verdwijnt). Hoe gaat het nu met je? Kan je de moed nog wat vol houden? Knuff:)

3. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    NLH, he he, en nu blijven groeien mevrouw ei! Oh ik hoop voor je dat deze maand een kans wordt hoor. Heel makkelijk gezegd dat je geduld moet hebben...

Jen, welkom! Ook al een lang traject achter de rug. Zeker een mooi gebaar dat je eitjes doneert, zeker als je zelf nog niet zwanger bent. Voelt dat niet alsof je dan een kans mist?

XElles, dat hebben jullie inderdaad goed gepland zeg ;) sommige mensen weten echt niet wat ze zeggen! Ik hoor het ook wel, oh goed gepland zo net na je opleiding. Tuurlijk...
    Ik heb een sz die is net een week geleden bevallen van de tweede (eerste was nog niet eens 10 maanden of ze was alweer 'oeps' zwanger) en zeiden vd week toen we op kraamvisite waren 'we denken er over om nog een derde te nemen'. Dan moet ik ook op mijn tong bijten..

4. Zwelgje

Zwelgje Lid

30 dec 2014
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb zaterdag de eerste injectie gonal-f gezet. Moet zeggen dat het wel erg slikken en eng was de eerste keer! Maar nu vind ik het erg meevallen!

Ik heb telkens scherpe steken in mijn onderbuik (baarmoeder regio) komt dit vaker voor??

5. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Dankje lief van je , hoop ik ook.. Ben wel even klaar met die naaltjes :p

6. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ughh Sun.. Vooral dat "kinderen nemen". Kan ik heel boos om worden :)

NLH, vind het ook nogal wat om er als collega zijnde dan zomaar vanuit te gaan dat je dan in het zh bent omdat je zwanger bent. Zulke mensen wil je dan het liefst maar een kei harde reality check geven..

Zwelgje, ik kan me niet herinneren dat ik dat had.

7. Boogy

Boogy Bekend lid

22 apr 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dan duim ik gewoon door NLH! ;) Hier gaat het prima. Heb wel een zware menstruatie dit keer. Veel stolsels, veel buikpijn, ik word er zelfs wakker van. Zal wel door de utro komen.

Ja, die onnozele opmerkingen kunnen soms behoorlijk irritant zijn. Mensen weten niet wat ze zeggen!

Zwelgje, ik had wel die steken na Pregnyl, dus toen mijn ei echt sprong. Lijkt me een beetje vroeg voor jou?

8. Zwelgje

Zwelgje Lid

30 dec 2014
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt boogy! Dat zou wel snel zijn ik had het namelijk gelijk al maar ja kan ook menstruatie pijn zijn

9. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Haha Elles ik zat net in een ander topic te typen dat m'n borsten echt niet normaal groot zijn en veel pijn doen. Ik heb t pas sinds een paar dagen heb t vaker gehad een week voor NOD ook met Clomid maar niet zo heftig als nu. Misschien komt t door de gonal of de ovitrelle?? We zouden inderdaad niet met gonal beginnen maar we konden meedoen aan een onderzoek en werden uitgeloot voor gonal. Ben in geen maanden zo blij geweest als toen ik dat telefoontje kreeg....

10. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    UB, ik las je blog...:(
    Hoe voel je je? Ik duim voor je dat die cryo's toch niet nodig zijn meis! Knuffel

11. Boogy

Boogy Bekend lid

22 apr 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    UB wat ontzettend rot voor je! :(

12. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Jeetje UB wat ongelooflijk kl*te voor jullie.....

13. Rantje

Rantje Actief lid

28 okt 2013
    199
    0
    0
    Ub, das echt enorm k*% zeg...

Hier ook dip.1e paasdag moest ik terug voor fm,ze dachten dat ik er dan eindelijk zou zijn...maar de follikels waren t zelfde gebleven als de 2 dagen ervoor. Moest zo doorgaan en afgelopen dinsdag weer fm gehad dus.nu wisten ze t even niet want de boel kakte dus in..(ze hadden me vorige week teruggezet van 225 naar 200) dus nu dinsdag moest ik weer ophogen om de boel Proberen te redden met misschien als gevolg dat t nu explodeerd aangezien de eileiders vol met follikels zitten... Mag straks weer terecht,wel fijn dat ze er wel serieus mee omgaan.normaal kun je op donderdag niet terecht maar nu zelfs bij spoedeisende arts... Heb zelf t idee dat dit niet echt wat word nog..dan mag ik weer opnieuw beginnen....

Boogy ondertussen alweer begonnen?

Nlh, hoe is het bij jou? Zijn ze nog goed gegroeit?
    Zwelgje, ik had vorige week ook echt elke dag steken.heb ze nu niet meer vandaar dat ik ook denk dat t niet meer werkt.

Elles, mensen weten echt niet wat ze zeggen,maar dat heb je zelf ook pas door vind ik nu je in zo'n traject zit.
    Ik dacht zelf ook o,stoppen met de pil en misschien ben ik zo zwanger..maar dat t zo'n wonder eigenlijk is besef je nu pas...

14. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Oh rantje wat vervelend, ik weer hoe irritant het is pff.

Bij mij groeit de grootste van 15 niet door.. En er zaten 4 van 13 en 1 van 12. Moet morgen weer heen. Als die 4 van 13 morgen 14 zijn dan moet de dosering omlaag omdat het weekend er ook nog tussen valt. Dus ik hoop dat 1 het opgeeft en 3 wel doorgroeien. Word er echt moedeloos van.

15. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    He dames, wat een tegenslagen zeg :(. Elke keer ziet het toch zo veelbelovend uit..ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen, ik vind het zo rot voor jullie :( dikke knuffel

En ook weer zoiets, groeien er eindelijk een paar, moet de dosering weer omlaag omdat het weekend is :x doe dan een weekend spreekuur!
    Ze nemen het wel serieus, maar toch...

16. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Ja zou ook graag in het weekend terug willen komen! Hoop echt dat ik morgen gewoon3 grote heb.. Dankje sun!

17. Boogy

Boogy Bekend lid

22 apr 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik snap jullie wanhoop meiden... Ik hoop ook voor je NLH! Hoe was het bij jou vandaag Rantje?

Hoe gaat het bij jou Sophia? Jij zit rond je NOD toch?

Hier idd weer begonnen. Nog niets te melden dus :)

18. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Pfff Rantje dat schiet ook niet op. Bij mij rekende ze afgelopen keer door wanneer ie dat groot genoeg zou zijn. Volgens de berekening mocht ik dan op zondag Ovitrelle spuiten. Maar misschien doen ze dat niet als t heel traag groeit ofzo. Soms is er ook geen pijl op te trekken allemaal. Hoop voor je dat ze mooi zijn en dat je niet hoeft te klooien met de dosering.

Inderdaad boogy m'n NOD nadert probeer de verwachting laag te houden..... Had wel een paar keer getest zodat ik zeker wist dat de ovitrelle uit m'n systeem was. Twee dagen terug was de test helemaal wit....

19. Rantje

Rantje Actief lid

28 okt 2013
    199
    0
    0
    Spannend sophia...

Bij mij bleek er gister nog 1 te zitten van 15 mm. Maar t zit bomvol met kleintjes... Mag vanmiddag weer voor fm. 4e x deze week.... Word er soms wel dol van zo vaak...
    Bij ons kan ik gelukkig wel in t weekend terecht en gister bij spoeddienstdoende arts.. Wat dat betreft mag ik niet klagen...

20. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Nou mijn eitjes hebben er zin in! 1-17, 1-16, 2-15, 1-14. Mocht vandaag niet meer spuiten en moet alleen morgen nog 25 spuiten ( normaal spoot ik 87,5) moet maandG weer terug. Het kan zijn dT ik dit weekend een eisprong heb, ze zei dat ze niet haar hand tussen mij en mijn vriend kon houden en dat ze het wel begreep als we zouden gaan klussen!

Deel Deze Pagina