Helaas begonnen met afbreken, bms word dunner dus had geen zin meer. Had t wel zo verwacht.. Vind t ook wel even goed. Deze week 4x geweest.ben er ff klaar mee zeg maar... Begonnen met provera vandaag. Even afwachten of ik toch op 200 moet starten straks of misschien toch 225. Nou ik zeg. Lekker klussen NLH, zou de kans niet laten schieten . Top eitjes!
Oh wat balen dat het dunner werd.. Heb je dan geen bloed verloren? Ben je wel eens vaker zo vaak heen geweest? Ik ben deze week 5 x geweest, maar dat was wel me eerste keer.. En hopelijk de laatste. Wanneer hoor je waarmee je mag starten? Ja denk niet dat er iets gaat springen, ovulatie test van vandaag was negatief. Morgen weer test doen, maar dan duurt het nog wel even voordat het springt. Maar voor de zekerheid toch klussen.
Gister fm gehad, nog niets te zien opgehoogd naar 37,5eh Nu heb ik 8x gespoten met de pen en er zit nog voor 2x in maar de naaldjes zijn op! Hoe deden jullie dit als het voorkwam?
Rantje, wat k*t zeg kun je weer opnieuw beginnen Nlh, nou die eitjes van jou hadden er idd zin in! Groot gelijk om te klussen dit weekend! Die formulering ook dat ze niet haar hand tussen jullie kan houden ik ben een beelddenker dus uhm...yek! Zwelgje, bij jou wil het ook nog niet zo lukken Ik had altijd tig naalden over, dus ik zou t niet weten hoe je dat kan oplossen. Misschien kun je in het weekend wel bij de apotheek terecht voor alleen de naaldjes? Ik weet dat ze in mijn zh alle gegevens vd medicijnen doorstuurde naar mijn apotheek (ook al haalde ik de gonal gewoon in het zh) voor t geval ik het daar een keer nodig had.
Fijn dat het aanslaat NLH! Have fun Ik snap dat je er genoeg van hebt Rantje. Wel ontzettend rot. Ik heb ook altijd veel naaldjes over dus ik weet het ook niet Zwelgje!
Wat rot zwelgje! Ik zou het ook niet weten van die naaltjes. Ik heb even iets geks.. Heb echt buikpijn en veel vruchtbaarslijm, maar geen positieve ovulatie test? ?
Ik heb de dagen voor Pregnyl ook altijd vruchtbaar slijm. Vooral als ik meerdere follikels heb. De buikpijn kan ook komen door de druk van de blaasjes tegen elkaar. Voor de zekerheid goed klussen
Bedankt! Leek net of ik ongesteld ging worden. Pijn is nu weer weg. Hopelijk springt het als nog( ookal is de test negatief). Als er maandag maar niet nog te veel zitten. Anders moet ik stoppen, en ik weet niet of ik dat kan. Wanneer mag jij weer heen?
Nlh,was de eerste x dat ik zo vaak geweest ben en dat er eitjes zaten. Nee verloor geen bloed maar werd wel dunner.. geen idee hoe dat zit. Krijgen jullie geen extra naaldjes? Bij mij vragen ze het altijd bij apotheek. Heb hele voorraad al maar dat komt ook omdat ik altijd naaldjes overhoudt.
Heb ik ook als ik met Gonal stop. Je lichaam neemt het bms weer op, net als de eitjes. @ NLH: Ik moet as maandag. De vorige keren mocht ik dan direct Pregnyl zetten, maar ik weet niet of dat nu ook wel is. Ik heb de vorige ronde en nu ook weer, dat ik er eigenlijk niet echt mee bezig ben. Nu zelfs zo weinig, dat ik vergeet te prikken Dinsdag en woensdag netjes rond half 9 geprikt. Donderdag schrok ik ineens om kwart voor 10, toen maar meteen gezet. Vrijdag was het weer per ongeluk kwart voor 10, en gister pas kwart voor 11 eer ik er aan dacht. Ik hoop niet dat het kwaad kan....
Oke, hopen dat dat nu ook weer zo is! Ik heb het toevallig vorige week aan de gyn gevraagd, ze zei dat je wel rond de zelfde tijd moet prikken. Ik zei toen dat het niet van ochtend naar middag was maar een uurtje verschil ongeveer( want ik heb dat ook paar keer gehad) toen vertelde ze dat het niet zo erg is, maar dat het natuurlijk beter is om rond de zelfde tijd te prikken. ( en bij mij was alles wel gewoon doorgegroeid). Mijn buikpijn is weg, buik alleen nog wat gevoelig. Maar word beetje gek van dat vruchtbare slijm.. Nog nooit zo heftig gehad. En super gevoelige tepels
Oh dat is wel fijn om te horen. We gaan het zien morgen! Hmm.. Klinkt toch wel echt als een eisprong! Mijn tepels worden direct gevoelig na mijn eisprong, de buikpijn is dan idd weg en je voelt nog wat spierpijnachtig gevoel in je onderbuik.. Ik ben heel benieuwd wat ze morgen zien bij je!
Jaa dat is tenminste wat mijn gyn zij kan me ook niet voorstellen dat het veel kwaad kan. Maar hoop dat je morgen weer pregnyl kan zetten! Zal wel fijn zijn!! Ja alleen mijn ovulatie testen zijn negatief en wel oplopend. Ik prik nu natuurlijk ook niet, mis dat daarom de pijn weg is. Echt vreemd wat daar binnen allemaal kan gebeuren wou dat ik elk uur een kijkje kon nemen haha Onee net weer ovulatie test gedaan en streepje is eigenlijk bijna niet meer te zien. Idd benieuwd naar morgen
Spannend hoor dames die rond de ovu zitten. Ga duimen voor jullie. Zelf ben ik helaas ongesteld geworden dus op naar de volgende ronde
Heb naaldjes bij de apotheek gehaald, deze zijn wel een beetje korter maar kan morgen met een nieuwe pen beginnen en daar zitten weer 8 naaldjes bij Ik voel me niet zo goed, heb wat hoofdpijn en voel me geestelijk belabberd. Maar we houden moed! Maar lekker vroeg naar bed
Balen Soof! Hoe ben je er onder? Emodagjes mogen ook Zwelgje! Heb ik laatst geleerd Hoe was het bij jou NLH? Hier: net als vorige keer! Vanavond nog gonal en morgen Pregnyl Bms van 10,5mm en 1 ei van 18mm en 3 van rond de 13mm.
Yes Boogy! Ze hebben wel de goede dosering te pakken . En het nestje is dik genoeg, dus hup ei ga maar lekker nestelen (nadat boogy wat werk heeft verricht ) NLH, hoe is t bij jou gegaan?
Ben alleen de utro vergeten te vragen, dus ik moet vd week weer even terug. Sun: Overmorgen ben je 13+6. Hoe vind je dat?