Hoe was jouw eerste ronde Gonal F?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Boogy, 9 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zwelgje

Zwelgje Lid

30 dec 2014
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb goedkope testjes van action gekocht om die van het kv voor morgen te bewaren.
    Die van de action was donkerder dan die van kv gisterochtend en die van action heb ik vanmiddag gedaan!

2. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zwelgje, dringt het al een beetje door? Want met die oplopende testjes is er geen twijfel meer mogelijk :):) lekker morgen bellen en aftellen naar de eerste echo!

3. Zwelgje

Zwelgje Lid

30 dec 2014
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee haha
    Ben vooral bang dat er weer niks zit...
    Ik hoop voor dat we op vakantie gaan een echo te krijgen ben dan rond de 6 week...

4. Boogy

Boogy Bekend lid

22 apr 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dankjewel Sun en Elles. Dat helpt me. Jullie zijn lief!

5. Zwelgje

Zwelgje Lid

30 dec 2014
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    8juni heb ik een echo. Ben dan ong 8/9 weken.
    Voelt nog erg onwerkelijk, voor mijn gevoel wil ik elk uur wel testen...

6. Boogy

Boogy Bekend lid

22 apr 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha herkenbaar

Hoe is het met NLH, Rantje en Sophia? Wachtbankje? Fm?

En met Elles en Sun? Hoe gaat het met de kleintjes? Wanneer hebben jullie weer een echo?

7. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dikke knuffel voor de dames die het nodig hebben vandaag!

Ik vind het ook maar dubbel,ik ben moeder maar zonder kindje. Had mijn eerste moederdag moeten zijn, maar volgend jaar wordt deze dag vast leuker!

Zwelgje, herkenbaar die testdrang, en al dat letten op wat je voelt. Wat dat betreft is er nog even niet zoveel veranderd ;)

Boogy, hoe voel jij je?

Ik heb woensdag een afspraak met de vk, weer even luisteren of alles goed is met de kleine. Ze heeft vannacht een groeispurtje gemaakt en nog heel even en de positiebroeken moeten toch echt gebruikt gaan worden ;)

8. Never lose hope

Never lose hope Fanatiek lid

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Ik ben vrijdag langs de gyn geweest, even kijken of de cysten weg waren. Nou keek hij en zei gelijk, je baarmoeder is zich aan het klaar maken voor een eisprong. Dus ik zei huh dat kan niet want ik heb geen eisprong uit mezelf ( ik had een andere gyn) Mijn slijmvlies was 7 mm. Toen keek hij bij mijn linker eierstok en daar zat niks. Rechts zat 1 follikel of cyste van 17 mm. Hij kon niet zien of er een eitje in zat of dat het een leeg blaasje ( cyste ) was. Dus ik vroeg of het niet aan me bloed gezien kon worden, maar dat kon niet. Ik moest er niet raar van op kijken als ik niet ongesteld zou worden. En moet voordat ik de pillen zou gaan slikken even een test doen. Het was allemaal best wel vaag, want ik vroeg ook of ik ovulatie testen moest doen maar hij zei dat ik dat beter niet kon doen omdat je daar toch stres van kan krijgen en dat ik maar moest " vrijen" wanneer we zin hadden. Ik ga maar even een mailtje maken voor mijn eigen gyn, want wil wel even weten hoe nu verder. Kan je slijmvlies ook groeien zonder dat rr een eitje groeit? Groote kans dat er geen eitje in zit. Maar zou natuurlijk wel heel bijzonder zijn.

Snap dat het vandaag een beetje dubbel was sun! Gelukkig gaat tot nu toe alles goed met de kleine!

Hoe voel je je boogy?

9. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Oh heel dubbel inderdaad, Sun! :(
    Wordt een extra bijzondere dag volgend jaar.

NLH, weet eigenlijk niet hoe dat zit met het groeien van BMS en geen ei.. Zou toch wat zijn dat je nu spontaan een eisprong hebt en juist dan zwanger raakt :) maar even gezellig maken, de komende dagen.

Zwelgje, 8 juni is al zo! Spannend voor jou :)
    Boogy, wanneer moet jij?

Ik mag 20 mei weer naar de vk. Hartje luisteren enzo. En 21 mei de 20wk echo. Super spannend vind ik die!

10. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Wooooow zoveel zijn er ineens zwanger:p gefeliciteerd allemaal :)

@ NLH: vaag verhaal inderdaad. Hoop dat je toch nog een eisprong krijgt. Ik weet eigenlijk ook niet of je slijmvlies kan groeien zonder ei maar bij mij bleef t dun als m'n ei klein was en werd t dikker toen mm ei ook groter werd dus je zou denken van wel....

@ hier: wachtbankje again.... Deze ronde niet echt heel gespannen voor m'n gevoel is t toch niet gelukt. Heb ook nog niet erge testdrang ofzo, soms denk ik: zal ik testen en dan denk ik nee want hij is toch wit en ga ik wat anders doen. Hoop dat t voor de rest van ons ook snel raak mag zijn ben de strijd beetje moe. Deze maand drie jAar bezig voor ons beebje :$

11. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Ja dat zou je ook denken. Mijn eigen gyn even gemaild en ze denkt dat het gewoon nog de cysten zijn en dat mijn bms is gegroeid door de primolut kuur.. Mar ik heb die kuur niet gehad( maar dat weet ze dus niet) mag volgende week pas heen pfff

Knap dat je het testen kan uitstellen ! 3 jaar is echt lang ja.. Ben nu bijna 1,5 jaar bezig en dat voelt al zo lang:$ hopelijk word het gauw beloond;)

12. Boogy

Boogy Bekend lid

22 apr 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    Overmorgen zie je je meisje weer dus Sun! Je bent alweer 17 weken! Time flies! Ik hoop dat je toch nog hebt kunnen genieten van Moederdag, omdat je een gezonde baby in je buik hebt.

Het kan zijn dat je lichaam het toch oppakt, eenmalig of vanaf nu weer. Bij mij zei dik bms niets, ik had ook 10 mm als er niets groeide. Ik hoop dat het voor jou anders is. Ik zou zeker klussen de komende tijd. ;) Ik duim voor je!

Elles dus 2 dagen achter elkaar contact met je baby! Wat tof! Ik moet 22 mei naar het zh en 3 juni naar de vk. Ik tel de dagen af!

Zo dacht ik ook Sophia, dus dat zegt niets. ;) Maar 3 jaar is wel enorm moeilijk. Ik hoop dat het gauw raak is. Wanneer mag je testen?

Hier: Alles gaat goed! Ik slaap niet zo best maar ben wel lichamelijk heel moe! Verder nog gevoelige borsten en opgezette darmen, haha ik lijk wel 20 weken zwanger, mijn broek knelde vandaag voor het eerst!

13. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Was dat ook in een ronde dat je geen hormonen kreeg boogy?
    Ik heb het zonder hormonen nog niet eerder gehad. Het is allemaal een beetje in de war denk ik.

Haha kan je vast wennen aan dat buikje dat je straks krijgt ;)

14. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Meiden ff een vraagje na hoeveel dagen is ovitrelle uit je lichaam? Zit nu 11 dagen na ovitrelle en heb een heel licht streepje op m'n test. Vorige ronde heb ik na de ovitrelle tot 14 dpo getest en toen was m'n test op deze tijd omowit. Zou het kunnen.....?

15. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    @never lose hope

Bij mij groeit mijn BMS gewoon, ook als er helemaal geen eigroei is, of als er cystes zitten:(

16. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    @catmommie, had je het ook terwijl je geen hormonen kreeg? Ik had gister ineens wat bruine afschijding, en dan is het ook zo maar weer weg.. Echt vreemd.

@sophia, ik had 11 dagen na pregnyl ook een licht streepje, en 12 dagen erna was het weg en werd ik ongesteld. Maar het kan alle kanten op! Hoor oook vaak genoeg dat mensen toch zwanger zijn. Morgen maar weer even testen en kijken of hij oploopt!

17. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Heb t idee dat t bij na 10 dagen echt helemaal weg is maar misschien verschilt dat ook per keer. Heb nu krampjes en lage rugpijn maar t is echt te vroeg voor ongi.... Soms snap ik niks van m'n lijf :(

18. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Misschien een goed teken toch!! Duimen draaien;)

19. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Pffff het wordt steeds erger lijkt echt op ongesteld worden. Kan dat op 9 dpo dat je ongesteld wordt????

20. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Morgen weer testen Sophia, hoop voor je dat ie op gaat lopen.
    Ik durf niet zomaar te zeggen of het van Ovitrelle is of niet.

Menstruatiekramp hoeft echt niets te zeggen he! Ik zat in mijn eerste weken 100x per dag op de wc om te checken of ik ongesteld was geworden. Voelde echt zo.

Deel Deze Pagina