Hoe was jouw eerste ronde Gonal F?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Boogy, 9 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Spannend Sophia, kan denk ik nog steeds 2 kanten op. Ik had eerste ronde bij 9dpo een witte test, 2e ronde op 10dpo een licht streepje die mooi opliep ;) maar het kan best per ronde een dagje verschillen (denk ik althans) en die ongi krampen kan ook 2 dingen betekenen. Zit niks anders op dan nog heel even geduld (aaaaarrrghhh), duimen draaien voor je!

2. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Thnx Elles geeft weer moed:). Heb je in die periode wel bloedverlies gehad of helemaal niet? Durf niet zo goed naar de wc nu ben zo bang voor een teleurstelling :(

3. Boogy

Boogy Bekend lid

22 apr 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend Sophia!

4. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Nee had geen bloedverlies.
    Heb je vandaag nog getest?

5. Rantje

Rantje Actief lid

28 okt 2013
    199
    0
    0
    Spannend sophia, duim voor je!

Ben vorige week begonnen met 125-afgelopen vrijdag opgehoogd naar 150 en afgelopen maandag bij fm zei ze al dat t vrijdag weer ophogen word naar 175. Op t moment baal ik er allemaal ontzettend van, word er soms erg verdrietig van..om je heen lijkt t allemaal zo makkelijk en simpel te gaan... Ben zelf altijd echt optimistisch en nuchter maar nu na 2 jaar verder vraag ik me echt af of t nog eens gaat lukken. Nu weet ik wel dat er nog zat optie s zijn en dat ik nog niet eens een eisprong heb gehad met spuiten maar ik word er soms echt moedeloos van..vooral omdat ik pas bij een hige dosering reageer(laatste x) en dan zetten ze me nog weer zo laag in..frusterend.
    Jullie snappen vast wel wat ik bedoel... En sorry voor mijn ego gevoel even maar soms weet ik t even niet...

6. Never lose hope

Never lose hope Fanatiek lid

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Ik snap je heel goed hoor rantje!. Een eisprong krijgen is toch stap 1 van het proces en als dat dan zo moeilijk gaat, dan lijkt het mij logisch dat je er even door heen zit :(. Het maakt het er ook niet makkelijker op als je overal zwangeren ziet. Het valt je nu natuurlijk ook extra op. ( ik probeer mezelf altijd maar wijs te maken dat diegene er misschien ook wel veel moeite voor heeft moeten doen)

Ennee ik vind het geen ego hoor, heel begrijpelijk. Soms helpt het om het er even uit te gooien!

7. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Rantje, af en toe een ego berichtje geeft toch helemaal niet. Kom hier maar lekker van je af praten hoor! We zullen allemaal begrijpen dat je er af en toe gewoon door heen zit. Ik snap heel goed dat het erg frustrerend is. Hebben ze uitgelegd waarom ze dan weer zo laag beginnen? Was er al wel iets te zien bij de fm? Dikke knuffel

8. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Hoe gaat het met jou Sophia ? Is de test al opgelopen?:)

9. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Rantje, ego mag hoor ☺️
    Het is ook niet niks.. Frustrerend allemaal....

Sophia, ben ook benieuwd hoe je testen nu zijn!!

10. Boogy

Boogy Bekend lid

22 apr 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dikke knuffel Rantje. Het is soms zo moeilijk!

Hoe gaat het met jou NLH?

En met Sophia?

11. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Mijn eierstokken waren weer rustig, dus het waren waarschijnlijk toch cysten( hb ook geen positieve ovulatietesten gehad) bms was wel gegroeid, was nu 9.2 mm Ze zei dat me lichaam gewoon in de war is. 6 juni begin ik weer met spuiten.. Jeej dan maak ik eindelijk weer kans:p

12. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Sorry meiden had nog niet gereageerd. Helaas was t mis. Begon erg te bloeden en moest naar Zh. Dus toch menstruatie of vroege miskraam. Erg verdrietig maar wel duidelijk. Nu mag ik ophogen naar 75 eenheden en gaan we naar ronde drie. Hoop zo dat t snel raak is.....

13. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Potverdorie! Had het zo gehoopt voor je.. 😔

NLH jouw bms is wel dik zeg!! Blijft dat meegroeien deze ronde? Want hoe dikker hoe beter natuurlijk! Dus dat zou heel fijn zijn.

14. Boogy

Boogy Bekend lid

22 apr 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh balen NLH. Krijg je nu weer Provera? Elles zei dat je het misschien kon behouden voor de komende ronde, maar bij mij in het zh doen ze dat niet. Het schijnt dat ouder bms makkelijker loslaat, dus dat dat de innesteling kan tegenwerken... Maar je hoort vaker dat gyn in verschillend zh verschillende werkwijzen hebben dus misschien is het bij jou anders.

Ahh jammer Sophia. Op hoeveel dpo begon je bloeding? En moest je voor je bloeding naar het zh?

15. Never lose hope

4 feb 2015
    1.314
    308
    83
    Wat balen Sophia.. Hopelijk volgende ronde beter!!

Ik weet ook niet waarom mijn slijmvlies ineens een eigen leven gaat leiden:( snap er niks van.. Normaal zonder hormonen slijmvlies van 3/4mm. En nu zonder hormenen dus 9.2 en ik ben nog niet gaan vloeien dus misschien is het inmiddels wel meer. Ik moet idd straks aan de primolut, dat schijnt beter te zijn.. Ook voor mijn eitjes! Maar mijn slijmvlies groeit over het algemeen wel goed met hormonen. Bij mijn eisprong had ik 13mm slijmvlies,een lekker bedje :) alleen waarschijlijk lag het toch niet zo lekker want ik was toen niet zwanger geraakt haha.

Begin 28 mei met primolut 7 dagen. En ik prik dan op vakantie en als ik terug kom kan ik gelijk voor controle.

16. Zwelgje

Zwelgje Lid

30 dec 2014
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer Sophia!!

De onzekerheid slaat hier nu toe, ben ik wel misselijk genoeg? Waarom geen krampjes meer? Pfff het zal wel goed zijn maar wel zenuwslopend. De angst dat er net als de vorige keer niets zit is zo groot!
    Dinsdag gaan we even lekker 12 dagen naar Tunesie! Even lekker bijkomen! En dan 8 juni de echo! Kan niet wachten, wat zal dat een rust geven als je eenmaal een hartje hebt gezien.

17. Boogy

Boogy Bekend lid

22 apr 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben benieuwd hoe Puregon voor je werkt NLH! Ik duim voor je!

Ik herken het Zwelgje. Donderdag en vrijdag flink misselijk maar nu gaat het wel weer. Ik ben op momenten ook onzeker. Hoe ver ben je bij de eerste echo? De datum lijkt me zo ver weg! Zeker als het al een keer mis was. Sterkte meis, en veel plezier op vakantie!

Ik mag vrijdag voor het eerst onze frummel zien, ben dan 7w1d. Duimen jullie mee voor een kloppend hartje?

18. Zwelgje

Zwelgje Lid

30 dec 2014
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey boogy,
    Ik ben 8 juni rond de 8/9 week
    Ik denk dat ik nu 5,5 wk zwanger ben
    Ik weet nie zo goed vanaf wanneer ik moet rekenen,
    2apr eerste dag laatste menstruatie, 20 april pregnyl gehad.
    5mei eerste positieve test

19. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zwelgje en Boogy, die eerste weken zijn zenuwslopend he?
    Ik herken het hoor. Ik had ook dagen dan voelde ik mijn borsten minder en dan liep ik er de hele dag in te prikken om te kijken of ze toch nog gevoeliger waren.. Na een eerste goede echo wordt het beter! *duimen maken overuren*

Zwelgje, hopelijk gaat de tijd wat sneller als je in Tunesie bent, heerlijk even bijkomen!
    Ik zou rekenen vanaf 22 april, als je 20e pregnyl hebt gehad komt je ei ongeveer 36 uur later (dus 22e als je in de avond spuit) en dan is 23 april 1 dpo volgens mij..

20. Zwelgje

Zwelgje Lid

30 dec 2014
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is het dan 22april plus 2 weken is de zwangerschapsduur?

Deel Deze Pagina