Bedankt Sun! Het is inderdaad erg spannend. Het lijkt wel spannender te worden nu de echo dichterbij komt...
Hallo dames. Ik ben nieuw hier en we beginnen volgende ronde ook met GonalF. Heb 3 ronde clomid +pregnyl gebruikt voor iui behandelin. Helaas geen resultaat en arts wil overstappen naar Gonal F. Vind allemaal heel erg zwar maar ik weet ook dat ik moet mijn moed niet opgeven.fijn om te lezen dat bij somige dames toch gelukt is! Geeft heel veel HOOP. (We gaan voor onze eerste kindje!onverklaarbaar ontvruchtbaar)
Welkom paria, Afgelopen maandag fm gehad en het zit weer bomvol ... Rechterkant eileider lijken er drie iets groter te worden .het is nog niet veel 10 mm maar begin... En linkerkant doet vrij weinig. Zit nu op 175 met puregon. Als er vrijdag niets gebeurd is weer ophogen naar 200 denk ik... Maar ja hopen dat dan niet alles meegaat... Succes paria,wanneer begin je met spuiten?
Rantje, wat een zware rondes ook voor jou zeg.. heb je al wel eens een eisprong gekregen er door? 10 mm kan nog alle kanten op. Met max hoeveel eitjes gaan ze door bij jullie?
Rantje, spannend weer. Er gebeurt gelukkig wel wat, nu maar hopen dat er niet te veel bijkomt en deze netjes doorgroeien. Wat duurt het lang voor je weer een afspraak hebt of lijkt dat maar zo? Lijkt me dat ze dan pas zo laat kunnen bijsturen wb dosering.. Boogy, hoe is het met de zenuwen voor vrijdag?
Welkom Paria! Rantje, fijn dat er iets van groei te zien is. Ik hoop dat het doorzet! NLH, Hou je het nog vol, het wachten? Hier: zenuwen zijn weer wat getemperd. Zondag en maandag was het echt erg! Ik heb vd week gewoon weer getest om te kijken of het hcg niet allang teruggelopen is ofzo...maar gelukkig netjes een 3+ (niet dat dat nou veel zegt, maar ach) Ik had ook een vervelende droom gehad, dat het hartje niet klopte, en dat zit me nog steeds niet lekker. Maar ik heb me ook wel een beetje neergelegd bij het feit dat ik er toch geen invloed op heb.. Ik heb trouwens mijn bloed mogen testen op toxoplasmose. Het was negatief, ook nooit doorgemaakt. En dan heb ik vroeger echt koekjes uit de zandbak gegeten enzo. Ik maak me nu wel wat minder zorgen dat ik het alsnog oploop, al let ik natuurlijk nog steeds wel goed op en eet ik sowieso al nooit rauw vlees. Hoe is het met jullie Sun en Ellesx? Wanneer mag je voor je 20 weken echo Sun?
Boogy, gelukkig dat je wat gerustgesteld bent. En die nare dromen zijn echt k*t, schijnt ook een zwangerschapskwaaltje te zijn. Enne...ze zeggen niet voor niks 'dromen zijn bedrog' Ik mag volgende week vrijdag voor de 20weken echo (staat in mn handtekening voor de zwangerschapsdementen onder ons )
Welkom Paria! Oh Boogy, die dromen zijn echt vreselijk! En het ergste is dat ze ook zo echt lijken werd regelmatig in paniek wakker.. Fijn dat je bloedonderzoek goed was. Scheelt toch weer in de onzekerheid. Spannend vrijdag! Hoe laat moet je? Kan ik voor je duimen Ik had vanmorgen gewoon controle. Alles weer goed. Wat is zo'n hartje toch een bijzonder geluid ♥️ Morgen de 20wk echo. Poeh, wat vind ik die spannend..... Gelukkig meteen om half 9. Sun, ik zag wel GUO staan, maar wist niet wat het betekende
Haha gelukkig maar dat je dat niet wist , is nl een uitgebreide 20 weken echo met medische indicatie (itt de SEO, de 'standaard' 20 wkn echo zeg maar). Spannend hoor, jij ook heeeel veel succes! Gelukkig wel lekker vroeg, hoef je er niet de hele dag tegen aan te hikken.
Oh extra spannend dus! Ik ga duimen meid! Ja ga zo lekker naar bed, dan is het sneller ochtend Ben benieuwd!
Succes straks Elles! Ik duim voor je! Ik kijk vanavond hier hoe het gegaan is Ik heb morgen om half 4 een afspraak. Die dromen zijn vreselijk idd. Het stelt me wel gerust dat het bij jou niets betekende. Haha Sun ik ben wel warrig hoor! Het valt collega's meteen op, omdat ik altijd heel nauwkeurig ben. Maar volgende week dus? En wat gebeurt er dan extra bij een guo? spannend!
Alles goed met de kleine uk! 23 cm en helemaal goedgekeurd. Alles mooi op het gemiddelde. Wat een opluchting! Nu gauw door naar werk 😊
XElles, wat een goed nieuws! Toch weer een hele geruststelling. Weten jullie eigenlijk of t een jongetje of meisje is? (Misschien heb je het wel verteld, maar dan ben ik t ff kwijt ). Geniet ervan!
Ja hele opluchting! Hij/zij (we weten dus niet wat het wordt! ) zat steeds met een vingertje aan z'n neusje te kriebelen haha! Heel grappig gezicht. Maar die vrouw joh! Super knap dat ze alles kunnen zien. Ik zie gewoon echt 1 grote grijze brij.. Zonder ook maar iets van een omleining ofzo, en zij zegt: "kijk, hier zijn de niertjes" Ik kon er echt niets uit wijs worden haha!
Jeeeh ik heb ook een mooie echo gehad! Mooi kloppend hartje en volgens meting 7w3d! Ik ben zo opgelucht! Manlief heeft het gefilmd, ik heb het al 2 keer teruggekeken! De droom was dus angst, geen voorspelling. Good 2 know