Dankjulliewel meiden!! Ook voor de voorgaande maanden! Ik hoop dat we lekker met elkaar blijven kletsen op deze manier!
Je zult zien hoe snel het gaat Boogy! Voor mijn gevoel ben ik nog maar net zwanger, maar ben al over de helft! 😐 Lekker genieten. Hebben jullie het al verteld aan mensen?
Super Fijn dat alles goed gaat bij jullie!! Blijft spannend denk ik voorsl eerste weken.... Heb op zich twee fm's in 1week. Meestal maandag en vrijdag... Mag alleen maar 1 x p week ophogen dus ja duurt lang t geheel ja..de controle s vind ik wel fijn zo... Maar zodra er echt wat gaat gebeuren moet ik ook om de dag hoor... Vanmorgen fm gehad dus weer en mag idd ophogen naar 200. Rechterkant zitten er twee ietwat vergroot....maar tis nog niet top. Bms zat ook nog maar op 5,6 dus niet heel mooi... Hoop geduld nog dus... Nu op naar dinsdag weer!
Rantje: Ik hoop dat ze deze keer niet te vroeg terugzetten. Wat was dat zuur vorige keer! Ja we hebben het (schoon)ouders verteld bij de positieve test. En mijn baas ook verteld, want die vroeg naar het zh. Van de week zei een collega dat ze aan mijn gezicht zag dat ik zwanger ben, dus toen kon ik het ook niet voor me houden Aankomende week vertellen we het zussen en broers. De rest pas na 12 weken waarschijnlijk. Ik heb gistermiddag en avond en nu nog echt een heel mooi gevoel. Echt genieten. Ik probeer het zo lang mogelijk vast te houden, omdat ik weet dat de onzekerheid terug gaat komen Trouwens, vergeten te zeggen: De gyn zei gisteren dat er 2 corpus luteum waren, oftewel: dubbele eisprong! Toch is het er 1tje
Rantje, op welke dag zit je nu? Hopelijk een kortere ronde deze keer. Wel fijn dat het goed in de gaten wordt gehouden. Boogy lekker genieten van het goede nieuws hè! En het moment dat je het iedereen kunt vertellen is zo leuk! Weet je al op welke manier je het gaat zeggen? Grappig dat je een dubbele eisprong had. Had ik ook, en ook gewoon 1 beebje.
Rantje, pfff...wachten duurt lang! Er lijkt iig wel wat te gebeuren, hopen dat ze mooi doorgroeien. *stuurt dosis geduld die kant op* Boogy, idd genieten! Die onzekerheid gaat vrees ik nog wel terugkomen, maar verdwijnt steeds meer naar de achtergrond hoor (tot 'normale' proportie ). Grappig een dubbele eisprong, had ik ook en ook 1 beebje
HEY BOOGY!!!! gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeerd Leuk!!!! Hier nu 17,4 weken gaat best goed. last van obstipatie en moeheid. verder helemaal ok volgende week weer naar de VK week daar op 20 weken echo!
Dankjewel Haha ik ben nu alweer aan het aftellen tot de intake vk. Nog 9 daagjes! De vk wilde eerst aankomend woensdag de intake, maar toen dacht ik: joh dan hebben we net de gyn gehad, het is beter verspreid wanneer we dan een weekje later doen, anders is het zo lang tot de 12 weken echo! Nu denk ik: oh zag ik ons kindje deze week maar nog een keer!
Wat spannend boogy! Ik zit hier in tunesie vooral erg misselijk te zijn hahah Snachts word ik soms wakker met het gevoel dat mijn borsten op springen staan! Allemaal goede tekens denk ik maar, ik heb ook het gevoel dat mijn onderbuik wat dikker is dan anders. En mijn darmen zijn zo opgezet dat ik al wel 9maanden ver lijk hahaah Nou ik ga nog ff chillen, zondag weer thuis!
Lekker genieten van je vakantie Zwelgje! Hoop dat je kwaaltjes minder worden. Heb ook heel lang gevoelige borsten gehad. Met een week of 14-15 zwakte het wat af, maar nu in volle glorie dubbel en dwars terug heerlijk. Unicornbaby, ik weet niet of je dit leest, maar ik las net je blog... Dubbel. Fijn dat je eindelijk duidelijkheid hebt.. Verschrikkelijk dat het dit nieuws is. Ik hoop op een wonder voor jullie.
Geniet nog even zwelgje! Ook de kwaaltjes zijn misschien niet altijd leuk,maar na zoveel geduld is t niet erg allemaal ! Zit op cd 34 vandaag,gister fm gehad. Geen nieuws... Geen hele grote follikels... Vrijdag weer.. Ze zei al vrijdag ophogen naar 225 en mocht deze cyclus niks worden gaan ze me volgende ronde laten starten op 200 zonder overleg met arts. Dit omdat ze toch wel zelf weer gelijk krijgen dat ik zo moet ophogen... En de arts zou toch weer zeggen beginnen met 175 dan waarschijnlijk terwijl ik daar niks op reageer... Begrijp dat je geen fijn nieuws heb gehad unicorn...sterkte.. Zal niet meevallen
Rechterkant eileider zitten twee licht vergroot 1,1 en 10 mm. Mocht ophogen naar 225 dus word nu weer spannend . Eindelijk! Maandagochtend om 8 uur mag ik weer voor fm. Afwachten,maar hoop zo dat er nu een x een eisprong komt in elk geval..
Ik hoop met je mee Rantje! Ik weet idd niet of UB hier nog leest, maar ik wil haar ook even knuffelen. Ik heb er geen woorden voor... Ik had zoveel goede hoop voor je! Heel veel sterkte!! Hoe is het met NLH? Je mag bijna met Menopur beginnen he? En hoe is het met jou Ellesx? Voel je je kindje veel? Sun, hoe was je Guo? Weet je daar meteen iets van? Of moet je wachten op uitslagen?
Ja best veel, Boogy 😊 Meestal als ik heerlijk rustig op de bank lig of stil zit. Heel af en toe ook gewoon tussendoor. Zo bijzonder en gek! Bij de 20weken echo zei ze dat mijn placenta aan de achterkant ligt. Daardoor voelde ik het zelf al vrij snel. Mijn vriend voelt het ook nu. En dat verklaart misschien ook waarom mijn buikje nog lekker bescheiden is 😉 Hoe is het met jou? Al weer ruim 8 weken!! Wanneer heb je weer een echo/controle?? Voel je je goed? En kun je het al een beetje bevatten?
Ik duim mee voor Rantje! Hoop dat je morgen goed nieuws hebt!! Boogy, hoe voel jij je? Tijd vliegt zeg, wanneer heb je de termijn echo? Xelles, heerlijk om de kleine te voelen! En fijn dat de 20weken echo goed was! Spannend dat jullie je laten verrassen wb geslacht, heb je zelf een voorgevoel? Bij mij ligt de placenta aan de voorwand, maar ik voel haar sinds een paar dagen wel een beetje. Als ik mn hand op mn buik leg 's avonds voel ik haar er naar toe bewegen en soms ontstaat er een mini bult op mn buik *smelt* Volgens mij heeft de omvang v je buik meer te maken met hoe je bm ligt (en niet de placenta) en hoe sterk je buikspieren zijn. Hij komt vanzelf hoor xelles De 20 weken echo was helemaal perfect! En wat kunnen ze veel zien en zo gedetailleerd! We hebben haar zelfs in- en uit zien ademen. We hebben wel 45 minuten kunnen kijen en we hadden een hele fijne gyn die alles goed uitlegde. Ben dus helemaal gerustgesteld en happy!
Sun, ik dacht steeds een jongetje. Nergens op gebaseerd hoor 😋 gewoon een gevoel. De afgelopen weken ben ik heel erg gaan twijfelen en nu neig ik meer naar een meisje. Maar heb eigenlijk echt totaaaaal geen idee 😄 Ahh die bult heb ik ook wel eens! 😄 Super grappig! En voelt ook heel gek. Oh wist ik niet, dat het aan je buikspieren ligt. Maar hoe zit het dan? Slappe buikspieren is een grotere buik? Of juist een kleinere. Fijn dat alles goed was. Lijkt me een extra grote opluchting voor jullie.
Wat heerlijk dat je je kindje veel voelt Elles. Ik kijk daar echt naar uit! Haha maar dat deed ik al voor dat ik zwanger was Fijn dat alles goed was Sun! Gaaf om alles zo uitgebreid te kunnen zien! En idd een hele opluchting. Weer een hobbel overwonnen! Hier ook alles goed! Tijd gaat inderdaad best hard. Net MvM hier geweest en overmorgen intake bij de gyn! Ik kan niet wachten onze frummel weer te zien! We gaan voor een nipt, we hebben een afspraak op 1 juli in Brussel. We krijgen dan ook een nekplooimeting daar. Ik voel me goed! Ja, wel heel moe natuurlijk, en 's avonds ben ik regelmatig niet lekker, maar als ik rechtop blijf zitten heb ik nergens last van! Zodra ik horizontaal ga, moet ik slapen anders word ik misselijk