nou nieuwe foto's staan erop in mijn album .. testen zijn wel erg licht moet ik zeggen.. straks gaat t ook nog mis pff sinds vandaag wel lichtelijke hoofdpijn erbij gekregen en zo nu en dan een brandende steek in de borsten
Bij mij waren deze testen veel minder duidelijk dan de Kruidvat testen. Toen ik die deed, op dezelfde dag, kon ik er echt niet meer omheen! Terwijl deze toen een twijfelgevalletje waren.
Ik ben ook nieuw maar wat fijn om met mensen te praten die hetzelfde meemaken. Ik ben dinsdag begonnen met spuiten van Gonal F dan 75. Moet zeggen dat ik me niet heel fijn voel maar hoort erbij. Maandag terug naar het ziekenhuis
Idd leuk dat het topic zo leeft. Kunnen we elkaar er doorheen slepen. @Marleen; mag ik vragen wat je dan voelt?
Sinds zatetdag spuit ik 62,5 ie gonal f en ik plas me helemaal suf. Wie heeft t ook gehad dat de IUI eigenlijk op zondag plaats moet vinden maar dat het niet doorgaat omdat het ziekenhuis dicht is? Was gisteren bij de verpleegkundige voor eeb folikel echo en 1 eitje zat al op 16mm een beetje. Ze zei dat ze zeker wist dat er voor vrijdag niets gaat gebeuren maar dat we zaterdag wel moeten vrijen. Omdat ik zondag waarschijnlijk eisprong heb. Ben best teleurgesteld..... wachten is vreselijk.....
welkom marleen ☺ idd boogy ik heb je tip opgevolgd en met ochtend urine getest deze is duidelijker en staat weer in het album
@Zwangerschap: ik zou eens Kruidvat 2 voor 5,- halen. Die waren bij mij echt stukken duidelijker dan deze! Maar ik vind het er wel goed uitzien hoor!!
@Harlene, dat is idd wel een enorme domper zo'n advies. Echt niet leuk. In welk ziekenhuis word je behandeld? Transport en Satelliet klinieken zijn niet 7 dagen open.
Ja is echt jammer als t zo is. Begin nou hoofdpijn te krijgen. Kan door gonal f komen. Ik wordt behandeld in het MCH westeinde Den Haag.
nou ik geloof het wel zit vandaag precies 14 dagen na iui op mijn nod. mijn testen zijn alleen maar duidelijker geworden (nieuwe foto staat in album) Dus ik ga er vanuit dat de eerste iui is gelukt en dat ik zwanger ben
Gezellig gekletst hier! Welkom Marleen! Ziet er goed uit Zwangerschap! Dat is vervelend Harlene, ik heb geen ervaring met IUI dus ik kan je helaas geen tips geven. Fijn he Loolaa, om te lezen dat anderen dezelfde fase doorgaan?
Gefeliciteerd! Lijkt er toch echt op! Hier follikel van 13 verdwenen,zitten er nu nog twee van 10 mm... Mocht ophogen naar 225.... Laatste stap weer... Maandag weer voor fm terug..
@Boogie; heel fijn om te lezen. Alhoewel ik het liever had gehad dat het bij ons allemaal wat makkelijker was. @Zwangerschap; ziet er heel veelbelovend uit. Mag ik je al feliciteren? @Harlene; Een vriendin van mij was ook eerst in het Westeinde en was niet zo tevreden. Is toen naar Voorburg gegaan. Ze werden daar veel beter gehoord en geholpen. Afgelopen maart is ze eindelijk bevallen van een zoon. Zakelijk gezien had ik een paar jaar geleden veel contact met fertiliteits klinieken. Ook met het Westeinde en Voorburg. Ik merkte ook dat het er in Voorburg beter aan toe gaat. Had toen nooit kunnen bedenken dat ik ooit op persoonlijk niveau gebruik moet maken van een fertiliteits kliniek. Zo zie je maar, het balletje kan raar rollen.
Hi loolaa thnx voor je reactie. Ja ik vond het echt een domper; voor zaterdag gaat er niks gebeuren maar ga zaterdag maar wel vrijen. Dus met andere woorden.... maar ja morgen om 1030 naar westeinde om te kijken of de folikel er nog zit. Wordt vervolgd.... Ga t met mn vriend over voorburg hebben.
Doen ze dan wel een fm op zondag? Wat is dan de moeite om een iui te doen lijkt me. In elk geval ik hoop voor je dat hij er morgen nog zit. Dan is dat spuiten in elk geval niet voor niets. Succes.